Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3 4 5 6 7 8
Author
Comment
Unregistered(d)
2001-12-26 10:45:30


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Jak to mozliwe, ze jednostka na polu bitwy otrzymuje morale, a mimo to nie moze wykonac dodatkowego ruchu ???

______________________________________________
Nastepna zagadka. Zalozenia:

Oblezenie.
Atakuje Wiedzma, posiada ona tylko jedna jednostke, mianowicie
100 Hydr ChAoSu. Broni sie Barbarzynca. Nie ma on nawet ksiegi magicznej. Ma natomiast nastepujace jednostki:
30 Hobgoblinow, 20 Wilczych Jezdzcow, 15 Orkow, 12 OgroMagow, X Blyskawicowych ptakow, 10 Cyklopow Krolewskich, i, uwaga uwaga..
40 Czarnych Smokow sprowadzonych w ostatniej chwili z prowincji. Do tego oczywiscie fosa, wiezyczki, mury itp. Ponadto Wiedzma
Ma wprost obrzydliwie wypakowane statystkyki, czyli Atak, Obrone, Wiedze, i Moc. Atak smokami na hydry to samobojstwo.
Tak bardzo, ze barbarzyncy zrobilo sie lyso.W dodatku dopiero co ukonczyl szkolenie, i ma bodajze 4 Ataku i 0 Obrony.
Wiedzmie psuje humor jedynie fakt, ze nie nie zna czarow Teleport i Trzesienie Ziemii.

Rozwoj wypadkow wyglada nastepujaco:
Wiedzma oddaje salwe z katapulty, ale poniewaz nie uwazala na lekcjach balistyki, to odpowiada jej tylko glosny smiech zza murow
twierdzy.Czarne smoki ustawiaja sie pod brama, tak aby zaslonic cyklopow.
Ni z tego ni z owego Blyskawicowe Ptaki wylatuja na akcje, heroicznym wysilkiem i z pomoca pioruna rozwalaja katapulte.
Wsciekla wiedzma karmi Hydry ChAoSu Blyskawicowymi Ptakami, ktore przeszly wlasnie do historii. Kolejne jednostki ustawiaja sie pod brama,
by dotrzymac towarzystwa smokom. Przez kilka kolejek barbarzynca ma pelna sielanke i spokojnie przyglada sie pracy wiezyczek. Jego
jednostki juz do konca bitwy nie zmieniaja polozenia. Nagle wiedzma wpada na szatanski plan, i o dziwo, wygrywa ! Barbarzynca ucieka
przez przygotowany wczesniej tunel, a Wiedzma zajmuje zamek.

Pytanie:

Co przyszlo do glowy wiedzmie ?

(Dla ulatwienia podam ze do rozwiazania tej zagadki nie trzeba kalkulatora ani nawet kartki papieru).
Ingham
2001-12-26 14:03:45


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Cz y to możliwe, żeby sklonowała Hydry tak, żeby klon przechodził na drugą stronę muru?

I mam pytanie, na które nie znam odpowiedzi:
Co się dzieje z Graalem, kiedy pokonamy bohatera, który go właśnie niesie?(dwa przypadki - kiedy uda mu się uciec i kiedy pokonamy go doszczętnie)
Don Ash
2001-12-26 16:30:52


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Co do klonowania, to nie, jesli mamy na mysli to samo: klon pojawia się za murami.

Co do grala, to chyba tak jak ze zwykłym artefaktem. Przynajmniej tak mi się wydaje.
A wyobraź sobie sytuację. Kiedys na grałem sobie jakiejs mapce i w okolicy 3 miesiąca znalazłem grala. Miałem 2 herosów: głównego i dostarczyciela wojsk ;) No i jako że główny znalazł Grala, to postanowiłem odprowadzić ten skarb w bezpieczniejsze miejsce, więc oddałem go gniotowi ;) kiedy przywiódł mi posiłki. Po jakims czasie na linii frontu podbiłem dwa zamki takie jak mój i uznałem że posiłki stamtąd są mi tymczasowo niepotrzebne. No i pomysl co zrobiłem? A jakże zwolniłem herosa z gralem! Spostrzegłem to po tygodniu, kiedy jednak wrosła potrzeba na posiłki. Przez tydzień (w realife) plułem sobie w brodę! Trzeba jednak być idiotą żeby cos takiego zrobić. Do dzis zadaję sobie pytanie czemu wtedy nie wybudowałem grala od razu. Mapkę co prawda ukończyłem, ale pozostał wstyd ze swojego niepomyslunku.
misza
2001-12-26 18:49:37


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Z morale to sprawa jest prosta: atakujac bazyliszki lub meduzy przy ich kontrataku zostajemy zamienieni w kamien i na dodatek dostajemy morale. Z wiedzma to juz insza para kaloszy. Moze Berserk, tylko jak zmusic zaczarowane jednostki aby atakowaly smoki?
Unregistered(d)
2001-12-27 04:03:25


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Graal - gdy bohater ucieka, to GRAAL GINIE BEZ SLADU. Doswiadczylem na wlasnej skorze gdy gralem na 4osobowej mapie z 2 kompami przeciwko bratu. Wykopalem graala na terenie kompa (metoda tzw na pale, czyli wiem na ktorym ekranie jest graal ale kopie na slepo), wsiadam na statek, az tu nagle wyskakuje komputer i atakuje mojego dostarczyciela. Zwialem, ale graala juz nie bylo.

misza - jest to malo prawdopodobne, poza tym jesli nawet to smoki je usmaza, a jesli chodzi o orki i cyklopy to zabraknie im pociskow i tez sie usmaza. Probojcie dalej.

Z morale rzeczywiscie prosta sprawa, ja widzialem to w wykonaniu Jednorozcow, atakowaly je zwykle harpie, zostaly oslepione, wrocily na miejsce, i dostaly morale. Zabawnie to wygladalo.
Sezerp
2001-12-27 05:31:08


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
10 Cyklopow to jakies 800 HP (najwyzej, nie pamietam dokladnie) - wiec jesli wiedzma jest rzeczywiscie napakowana moze rzucic na nie Hypnotize i rozwalic mury. Ewentualnie, jesli 10 cyklopow to za duzo, zeby je zahipnotyzowac, mozna je potraktowac jakims czarem ofensywnym, byle zostal chociaz jeden. Nigdy nie uzywalem Hypnotize, ale komputer chyba nie rozwali wlasnej, tyle ze zahipnotyzowanej jednostki ?

Unregistered(d)
2001-12-27 05:34:17


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Wiedzma nie jest napakowana, tylko obrzydliwie napakowana.
Wlasnie o hipnoze chodzilo.
ObywatelEracji
2001-12-27 12:26:49


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Zagadki odzyly, a wiec dorzuce jedna prosta od siebie:
Zalozmy, ze chcemy pozbyc sie z ekwipunku namiotu, balisty lub wozu z amunicja (powiedzmy przed walka z Liches czy cos w tym stylu). W poblizu mamy giermka, lecz ten obladowany jest po uszy sprzetem wojennym. Istnieje jednak sposob...
Dreppin
2001-12-27 14:03:46


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
troche sie nazbieralo tych zagadek podczas mojej nieobecnosci, ale nikt nie odpowiedzial na zagadke Colona o lucznikach, a bardzo jestem ciekaw odpowiedzi..
ObywatelEracji
2001-12-28 12:41:44


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
To moze ja zrobie podejscie... Na polu bitwy moze pojawic sie armia nam wroga, ktorej niestety nie mozemy ani zestrzelic ani zaatakowac wrecz. Dzieje sie tak w wypadku, gdy ktorys z "naszych" zostanie zahipnotyzowany. Zaraz odpowiem i na moja... ; )
misza
2001-12-29 06:49:32


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
OE mysle, ze przy namiocie nalezy postawic lucznikow, Liche i inne takie beda walic w nich i przy okazji rozwala namiot. Tak mysle.
Wrocmy do hipnozy: powiadacie ze komputer nie zaatakuje "swojej" jednostki ktora jest pod wplywem hipnozy?
ObywatelEracji
2001-12-29 07:01:09


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Nie zaatakuje, tak samo jak my nie mozemy zaatakowac naszej jednostki, ktora trafila pod kontrole komputera.
Miszo, a co do mojej zagadki: chodzilo mi wlasnie o to, zeby sie tego sprzetu PRZED walka pozbyc (w celu unikniecia wlasnie ataku na kilka pol). Inaczej, jak sie go pozbyc, gdy nie mozemy go nikomu przelozyc, ale mamy przy sobie pomocnika ; )
misza
2001-12-29 09:29:34


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
A cha, w te manke. No to pisz drukowanyni, ze przed :) Bo jezeli przed, to nie wiem...
Colon
2001-12-29 11:56:55


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Hipnoza tez tak dziala, ale akurat nie o to mi chodzilo (dlatego pisalem o 7 wrogich jednostkach). Jak nie bedzie odpowiedzi, to dam ja po Nowym Roku...
Guinea
2001-12-30 00:47:04


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
A teraz moja zagadka:
Jaką największą prędkość może uzyskać jednostka w HoMM3?
(ja już sprawdziłem)
Unregistered(d)
2001-12-30 09:02:23


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
BEZ DODATKU:

Archanioly + Cape of Velocity + Neckace of Swiftness + Haste + Prayer + Trawka (teren) = 30 .

Z DODATKIEM:

Feniks (20) + 13 (jest taki rycerz ktory dodaje 1 predkosci stworom). = 33 (no chyba ze limit ustawiony jest na sztywno na 30, nie mam dodatku teraz i nie moge sprawdzic).
Behemoth the Barbarian
2001-12-30 09:02:36


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Feniks 21 + 6 (haste) + 4 (prayer) + 4 (artefakty) + 1 (teren) = 36.

Nie jestem pewien tylko, czy Haste daje 6, czy więcej. Poza tym, są jeszcze herosi ze specjalnością haste (np. Terek), więc trzeba by też sprawdzić dla nich.
ObywatelEracji
2001-12-30 19:53:23


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Feniks 21 + 5 (Haste) + 4 (Prayer) + 1 (teren) + 2 (Sir Mullich) = 37
Specjalisci od czaru Haste ulepszaja go tylko dla jednostek slabszych, dla poziomu siodmego jego dzialanie jest niezmienne.
Guinea
2001-12-30 23:47:31


Re: ZAGADKI BEHEMOTA
Dobrze OE, tylko zapomniałeś wspomnieć o artefaktach. Jak komuś uda się rozpędzić Feniksy jeszcze bardziej to niech się zgłosi ;)
Unregistered(d)
2001-12-31 05:49:55


Ja tez chce !
A co ze mna ? Wg mnie w kategorii "Bez Dodatku" bylem bezkonkurencyjny !

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous