Author
|
Comment
|
E1ias
2001-07-06 03:21:44
|
Re: ßKalkulator NT
Masz Wasc racje, szybkosc nalezy docenic. Zmienilem wzor pare postow wyzej. Dla cechy bardzo istotnych (te wymienilem) dalem wieksza premie - 20, srednich - 10, a czasem uzytecznych - 5 (tzreba bedzie jeszcze podzielic te cechy na grupy). Tym razem cerbery rulez - maja az dwie bardzo wazne cechy, chyba tylko hydry sie jeszcze zalapia na takie cos.
|
lopez
2001-07-06 04:02:15
|
Re: ßKalkulator NT
Widzę, że kalkulator dopracowaliśmy, ale czy spodoba się to naszemu jOjO?
I jeszcze jedno: Oświeć mnie bo nie pamiętam: ostatecznie wielkość naszej armi stanęła na 4 czy 5 tygodni + start?
|
E1ias
2001-07-06 04:06:23
|
Re: ßKalkulator NT
Niech no tylko mu sie nie spodoba, to sie policzymy na ubitej ziemi
Stanelo w koncu na 5+start (wczesniej bylo 6+start), a przeciwnik ma 3+start.
|
lopez
2001-07-06 04:25:10
|
Re: ßKalkulator NT
I jeszcze jedno: Proponuję aby zrobić tak, żeby (jak ktoś chce) można było odkryć miejce po przecinku w ostatecznym wyniku. Dla mnie jest to ważne, bo jak mam np. 49,45 to rozegram ostatnią walkę raz jeszcze i dobiję do 50, a jak nie widzę cyfry po przecinku to nie wiem czy to nie jest np. 48,55. Próbowałem sam to sobie poprawić, ale jakoś mi nie idzie.
|
jOjO dwarf
2001-07-07 15:22:32
|
Re: ßKalkulator NT
Po kolei:
* ochrona ;( niestety, albo albo albo chronię zawartość komórek ALE nie ma wtedy możliwości wybierania, jak z listy, kto z kim walczy albo stosując hasłowe zabezpieczenie tylko-do-odczytu, daję minimum ochrony kalkulatorowi (ależ każdy będzie miał tego zipka!)
* ilość jednostek - moja kulpa ;), zostawiłem w arkuszu stare dane, nie sprawdziłem ufając pamięci, poprawię ;)))
* Wasza propozycja well, jeśli byście Panowie, przygotowali xlsa z proponowanymi cechami! o to wtedy tak (bo niestety ja nie wyrabiam z czasem ;( ), wezmę to na tapetę i przygotuję kolejną wersję Kalkulatora!
* ułamki - no problem, dorobię!
* dziękuję za wyczerpujące uwagi!
|
Dreppin
2001-07-08 02:58:49
|
Re: ßKalkulator NT
co do dwóch cech u cerberów i hydr (atak na wiele jesdostek i brak kontrataku) to chciałbym zauważyc, że te umiejętno¶ci s± ze sob± bardzo bezpo¶rednio powi±zane, bo gdyby była możliwo¶ć kontrataku, to hydrze mogloby oddac naraz 6 jednostek, co czyniloby ja wrecz bezuzyteczna, wiec sadze, ze te wlasciwosci mozna policzyc za jedna
|