Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3 4 5
Author
Comment
Ann
2002-08-12 05:00:48


Re: Puchar Areny
A czy płeć piękna w Heroes jest dla Ciebie Inghamie zjawiskiem niezwykłym? Sama mam dwie znajome grywające w tą grę; co prawda nie z takim zacięciem jak ja ale też "to" robią.
Ja gram w HM&M od dwóch lat z przerwami na sesje li i jedynie, a teraz gdy odkryłam Arenę, to mi nawet szkoda wyjeżdżać na wakacje. Już trzy mapy opuściłam i teraz znowu wyjezdżam więc dlatego z taką iście kobieca niecierpliwością dopytuję się o sejwa - może jeszcze zdążę zagrać 7 mapę.

P.s. Czy ktoś cos mówił o winie?
Ingham
2002-08-12 05:12:29


Re: Puchar Areny
Czy pochodzisz z Av'lee piekna? Tam rodzi sie najwiecej meznych wojowniczek, ale Ty, choc tak piekna, na elfke mi nie wygladasz.

I mowisz, ze masz znasz jeszcze inne rownie meznwe wojowniczki?

Zaprawde, szczesliwy musi byc ten kraj, z ktorego do nas przywedrowalas.

Teraz, jesli taka jest Twoja wola, prosze przysiadz sie do mojego stolika i skosztuj wina, ktore Ci przynioslem. Chyba, ze wolisz napic sie najpopularniejszego w tej gospodzie trunku. Piwo mamy pierszej klasy.
A dla wybrednego gardla znajdzie sie nawet kawa sprowadzona z zamorskich krain przez najwiekszego podroznika Don Colona.

Wiec skad to przybywasz?

* Ingham wreczyl delikatnej acz zdecydowanej raczce zlocisty puchar ze szkarlatno-czerwnonym napojem*
Ann
2002-08-12 05:43:24


Re: Puchar Areny
W Karczmie "Pazur Behemota" twe pytania odpowiedzi znajdą, Inghamie.
LEVY
2002-08-12 14:47:42


Mirrorek Pucharu Areny
Z nieukrywana radoscia oznajmiam, iz ruszyl mirrorek PA
www.markaz.com.pl/LEVY/Turniej/
jOjO dwarf
2002-08-12 14:58:23


Re: Mirrorek Pucharu Areny
i żeby było bardziej radośnie, będzie updateowany jak trza!

z góry wyjaśniam (różnym takim), że dane do mirrorka będą przesyłane w terminie regulaminowym!

zatem LEVY jest niewinny ;) zarzucanych Mu czynów