Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3 4
Author
Comment
Unregistered(d)
2000-09-06 08:58:47


Jednostki
Grenadier ma racje co do zamkow. Ale nie da sie ukryc, ze armia stanowi nadal glowny warunek zwyciestwa. Tak wiec proponuje nastepujace zmiany:
- Zamkow bedzie 11, 9 z HoMM3, Forge (albo cos podobnego) i jeszcze jeden (niech programisci NWC cos wymysla)
- W kazdym zamku 9 rodzajow jednostek (wiem, ze to troche duzo, ale jak fajnie by sie gralo)
- po 12 herosow kazdego rodzaju:
Zamek - Rycerz i Kleryk (bez zmian)
Bastion - Ranger i Sorcerer
Wieza - Mag Bitewny i Mag
Inferno - Demoniac i Heretyk
Nekropolia - Martwy Rycerz i Nekromanta
Lochy - Overlord i Warlock
Twierdza - Barbarzynca i Szaman
Forteca - Wladca Bestii i Berserker
Forge - Cyborg i Wynalazca
- nowy podzial jednostek:
Zamek - miedzy anioly i kawalerie wcisnac PALADYNOW, a przed pikinierami bedzie CHLOP (wiem, wiem, to kicha, ale proponuje podniesc statystyki aniolom, mieczowcom i gryfom).
Bastion - za centaurami powinny znalezc sie ich strzelajace odpowiedniki, a miedzy pegazami i drzewcami - DRUIDZI.
Wieza - ZLOTY GOLEM standardowo jako 5-ta jednostka (DIAMENTOWY bedzie jego upgradem), miedzy gargoylem i kamiennym golemem bedzie SOKOLNIK (strzelajaca jednostka wypuszczajaca sokola, ktory uderza wroga i wraca).
Inferno - miedzy gogami a piekielnymi ogarami bedzie ZAGUBIONA DUSZA (upgrade PRZEKLETA DUSZA), czyli latajaca czacha, a za czartami - KOZIOL - gostek z glowa kozla.
Necropolia - za zombiemi widzialbym MUMIE, a miedzy wampirami a lichami - GHULLE/GHASTY.
To na razie tyle. Za jakis czas przysle kolejne propozycje. Czekam na opinie.
Guinea
2000-12-01 21:01:30


Wiesz przecież...
że najlepszym sposobem na pokonanie Behemota (a zwłaszcza Starożtnego) jest atak - obrona na nic się nie zda ;)
grenadier
2000-12-03 12:03:31


Co to znaczy - nie istnieje
Bylem na niej kilka dni temu - nie pamietema, czy jest na tej stronie jakas data aktualizacji, ale skoro na strone da sie wejsc, to chyba istnieje ...
Behemoth the Barbarian
2000-12-08 15:44:44


Re: Co to znaczy - nie istnieje
wpisywalem homm.hoga.pl zamiast www.homm.hoga.pl
Witek2
2000-11-13 13:54:32


Co do morale...
...to co bedzie z necropolis oni przecie odporni na morale (skubancy ;) trzeba o tym pomyslec, to nie może tak lezec! zaraz... pomyslec? ciezko bedzie :0 :)
grenadier
2000-11-15 11:00:31


Zara, zara
a co z duchem marchewki bojowej? Po spalonym kroliku zostanie smrod - to jest wlasnie Ghost Rabbit. Smierdzi tak, ze nawet arcydiably uciekaja :)
Guinea
2000-11-13 10:16:39


Upgrade Fire na Ghost...
Zastanów się czasem co piszesz! Ulepszyć ogień na ducha. No chyba że jak dodasz ognia to królik spłonie i zostanie jego duch ;) I nie będzie kłopotów z marchewką ;)
Guinea
2000-11-12 22:41:06


Mam pomysł na jednostkę...
Battle Chicken/War Chicken
HP 15/20
Damage 5-7
Att 10/12
Def 0/2
Speed 6/8
Zdolności specjalne: na początek każdego tygodnia ich ilość zwiększa się o 20% (qrczaki przecież szybko się mnożą, co nie?)

A co do buntów to jeżeli powodem ucieczki miałobybyć niskie morale, to w przypadku posiadania po jednym mieście różnego rodzaju można wogóle zrezygnować z ataku.
A co jeśli armii nie spodoba się wyrzynanie Peasantów? Pójdzie do domu? Pomysł z buntem trzeba dokładnie rozważyć, bo nie wiadomo, co się stanie.

Aha, superjednostka Multi-Headed Dragon była tylko żartem z mojej strony nie należy brać jej poważnie pod uwagę (chyba, że ktoś naprawdę chce)
grenadier
2000-11-13 02:31:47


Zgadzam sie z wami ...
jezeli chodzi o bunty - koniecznie trzeba to rozwazyc. Podane propozycje byly tylko propozycjami do przemyslen. Kolejna propozycja, to bunt jako forma plagi albo czaru rzuconego na jakis region.
A co Battle Czikena to najlepszy przyrost zapewni Fire Rabbit / Ghost Rabbit - mnozy sie w postepie geometrycznym - im jest ich wiecej to proporcjonalnie rosnie ilosc tych, no, powiedzmy inkubatorow (he, he) i tygodnia na tydzien mamy wiecej Rabbitow. Tylko co z marchewka.
Witek2
2000-11-12 13:08:12


Re:Superjednostka
Gdyby rzeczywiscie kompjuter mial to tak czesto (ham glupi :) to wy***ac ja wogole z Wyroczni. A co do buntu to nie potepiam twoich pomyslow, ale gdybys wszedl np. do odwiedzonej juz krypty czy piramidy to przez taki glupi... sorki powtaramsie. idiotyczny :) powod pol armii by se poszlo w las. Trza sie jescze na tym zastanowic.
Witek2
2000-11-12 02:18:34


Halucynacje
Guinea, czepiasz sie. Ale jezeli naprawde maja 28 dni to sorki ;)
grenadier
2000-11-12 09:10:55


Re: Halucynacje
Z tymi 28 dniami to prawda, ale to szczegol. Natomiast w swoim poscie (Witex) poruszyles kilka spraw. Qwestia buntowania sie armii jest ciekawa i byla i juz dyskutowana w jaskini. Bunt powinien sie zdarzac, tylko nie jestem pewien czy akurat w takim moemncie jak "nuda". Bo w koncu bezczynnosc herosa czasem zalezy od twojej taktyki. Wyobrazam sobie twoje wqrwienie, gdy szykujac sie do jakiegos ataku nagle twoja armia mowi ci - sory, wypad. Mysle, ze bunt powinien zdarzac sie w innych sytuacjach - przegrywasz, armia ma niskie morale, wycofujesz sie, itp. Boje sie tylko, ze komputer (cztytaj programisci) korzystal by z tego zbyt czesto, to znaczy w decydujacych momentach otrzymujesz komunikat "Twoja armia sie zbuntowala. W razie powtarzajacych sie klopotow skontaktuj sie ze sprzedawca ..." ee, chyba nie to mialem na mysli ;) Natomiast co do superjednostki, to jestem pewien, ze w 99 przypadkach na 100 to komputer by ja mial, a nie ty. I chyba nie bylby to zaden bug ...
Guinea
2000-11-11 22:52:39


A mi się wydawało...
że mają po 28 dni. No cóż, czasem halucynacje się zdarzają ;)
Witek2
2000-11-11 11:55:05


Superjednostaka
A moze ktos kto ja posiada, to powala polowe lasow mapy jednym dmuchnieciem, glowa rozkrusza skale, wypija oceany i jeziora, piernieciem rozwala podziemia i tym samym rozwala mury zamkow i daje -6 do morale i lucku wrogowi. A co by bylo gdyby dwie jednostki sie spotykaly. KONIEC SWIATA! KRAINA ZOSTALA ZATRUTA! nie jestem przeciw powstania tkaiej jednostki, wrecz preciwnie! To byloby bardzo fajne, zasypac przeciwnikow w podziemiach. A z innej beczki: Armia powinna się buntowac. Takie kilkanascie smokow mowi: "nudzi mi sie" i idzie sobie. Taka sytuacja powinna sie pojawiac wtedy, gdy od dluzszego czasu sie z nikkim nie walczylo np. miesiac. A propo miesiacu, czemu wszystkie miesiace maja 30 dni i czemu w Erathii nie swietuja sylwestra? Faceci z NWC powinni sie tym zajac, przynajmniej tymi miesiacami.
Guinea
2000-10-21 20:17:24


Nie mam nic...
do szczura, a wiem, co można zrobić ze szczurem. Np. wysłać w prezencie do IM Group ;0
Guinea
2000-10-17 19:34:56


Beh, masz coś...
do świnek morskich?! (choćby i zmutowanych) A wiesz, skąd się wzięła moja xywa? Od świnki morskiej (ang. guinea pig). Tak więc wstrzymaj się z komentarzami o świnkach.
Behemoth the Barbarian
2000-10-18 05:42:27


*LOL*
Zwracam honor ;) Niech więc będzie zmutowany szczur. Masz z tym jakiś problem? :)
Guinea
2000-10-08 20:18:14


Moim zdaniem...
morale armii zależy od bohatera. A skoro mamy zdolność Dowodzenie to nie ma problemu. A co do super-jednostki ja bym proponował a Multi-Headed Dragon. Latający, uderza naokoło jak hydra, z każdej strony przypieka na 2 hexy, odporny na wszystkie czary, redukuje Obronę wrogich jednostek do zera, każdej zaatakowanej przez niego jednostce morale spada do -3. Sądze że po 100 w Ataku i Obronie wystarczy.
grenadier
2000-10-09 01:30:05


Re: Moim zdaniem...
Silna armia zawsze bedzie miec wysokie morale. Tak jest na wojnie. czy tak jest w grze - nie zawsze. Wprowadzanie jakichs porownan ktora armia jest silniejsza doprowadzi do niepotrzebnych konfliktow. Zostawmy tak jak jest. Nie przesadzalbym takze z superjednostkami, chociaz propozycja jest kuszaca (a tak w ogole, to skoro mial by być GOD, to takze DEVIL dla bohatera z inferno).
Behemoth the Barbarian
2000-10-09 13:58:31


Superjednostka? ...
Nie wiedziałem, czy czytając to miałem się śmiać, czy płakać...

<sarkazm>Może niech będzie jednostka, która automatycznie zabija wszystkie armie przeciwnika. TOOOOOOOOO JEST POMYSŁ!!!!</sarkazm>

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous