Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
Adamek
2000-09-04 03:47:17


Skarbiec
Mam jeszcze jeden malutki pomysl! Zdobywamy zamki i ziemie przeciwnika i nie mamy zadnej kasy! Przeciez gdzies musi byc owy centralny skarbiec - np. w stolicy! Jej zdobycie powinno wiazac sie z przejeciem czesci skarbu i surowcow przeciwnika! Jezeli natomiast kasa jest przy bohaterze to jego zabicie wiaze sie z przejeciem tej kasy! Moim zdaniem najlepsza propozycja to taka ze zdobycie jakiegos zamku przeciwnika wiaze sie z przejeciem pewnego procentu kasy i surowcow! Powinna byc mozliwosc przesuwania srodkow pomiedzy zamkami! Powinno to nastepowac szybko lecz nie wielokrotnie w czasie jednej kolejki! Aby wybudowac jakas budowle to trzeba w danym zamku zebrac odpowiednie srodki! To znacznie utrudni rozbudowe lecz podniesie atrakcyjnosc i stopien ryzyka w grze!
Guinea
2001-05-19 19:27:31


To homm3.5 może być niezłe...
mają ciekawe pomysły, nie mówiąc o jednostkach 8 poziomu. Sinister Behemoths - aż strach się bać ;)
misza
2001-05-19 21:39:09


Re: To homm3.5 może być niezłe...
A jak Wam sie podoba heros ze specjalnoscia darkness (zaciemnianie jak mniemam). Dla mnie bomba :)
grenadier
2001-05-20 01:29:25


Re: To homm3.5 może być niezłe...
Zaciemnianie - super, tylko co to znaczy. Czy bohater bedzie zslanial jakies terytorium czy na przyklad na zaciemnionym terytorium jezeli znajdzie sie tam jakis obcy bohater to co - nie bedzie mogl sie poruszac (ciemno jak u Afroamerykanina) przez jakis czas?
misza
2001-05-20 06:51:10


Re: To homm3.5 może być niezłe...
Nie wiem czy dobrze mnie zrozumiales: bohater jako zdolnosc podstawowa ma umieszczony Monument Mroku, wiec domyslam sie ze bedzie zaslanial teren dokladnie tak jak to robi owa budowla. Natomiast inna sprawa jest czy zaciemnieniu ulegnie tylko obszar tam gdzie znajduje sie heros pod koniec ruchu czy tez cala droga ktora sie poruszal.
grenadier
2001-05-21 06:33:57


Re: To homm3.5 może być niezłe...
Taki kieszonkowy monument - ciekawy pomysl. Pytanie kolejne - czy przeciwnik w miejscu wrogiej armii bedzie widzial puste pole czy dym (tak jak teraz). W tym pierwszym rozwiazaniu oznacza, ze ktos jest niewidzialny, w tym drugim - widzisz po mapie przesuwajacy sie dym, albo cos takiego. Chodzi mi o to, ze pomysl jest OK, ale ciekawy jestem, jak go rozwiaza w praktyce.
Behemoth the Barbarian
2001-05-25 04:38:04


Rzeczywiście niezły pomysł...
O specjalności Darkness kiedyś tu chyba pisałem. Super, że ktoś wpadł na ten sam pomysł. Zmiana miast na inne też brzmi genialnie.
misza
2000-09-18 14:04:37


Transport surowców
Jeżeli podczas każdej tury miałbym przemieszczać bohaterów a do tego surowce między kilkoma zamkami to zajęłoby to zbyt wiele czasu, a przy kolejce komputera spokojnie możnaby było iść na kawę. Przepadanie zasobów po stracie zamku - zgoda, ale ich transport raczej odpada, przecież już nażekacie na zbyt długie oczekiwanie na swoją kolejkę.
Unregistered(d)
2000-09-20 23:24:28


Zgadzam się z przedmówcą
Obawiam się, że dodatkowa funkcja: dodawanie, dzielenia, transport zasobów mógłby nieco wypaczyć obraz całej gry. Przecież bohater jest wojownikiem, a nie kupcem! A przy okazji: ten pomysł wymagałby dodania jeszcze kilku szczegółów w grze. Wyobraźcie sobie Władcę Bestii z 3-cio poziomową umiejętnością: marketing manager...

Natomiast pomysł z przewozem dóbr przez poszczególnych bohaterów nie jest głupi... Wystarczyłoby dodać w dole ekranu drugi wąski pasek pokazujący stan zasobów zaznaczonej postaci.
Adamek
2000-09-26 05:40:57


Nie zgadzam się z przedmówcą
Nie wiem ale wydaje mi sie ze to wy raczej chcecie skomplikowac gre - bohater wozi surowce - raczej kicha! Surowce sa dostepne w kazdym zamku i jest mozliwosc przemieszczania tych surowcow - kazdy zamek daje dochod do wlasnego skarbca (to samo w przypadku kopaln)! Jak gdzies brakuje kasy to sie ja wysyla na tej samej zasadzie co przekazywanie innemu graczowi - jak dla mnie to bardzo proste i przejrzyste! A technicznie bardzo proste do zralizowania! Po co ciagnac za soba jakies ogony??
misza
2000-09-26 10:27:30


Re: nie zgadzam...
Nie wydaje Ci się, że to Ty komplikujesz? Skardiec powinien być jeden. Jeżeli podczas gry zaczniesz przekazywać między kilkoma zamkami poszczególne surowce to ile czasu stracisz na tym? Co innego zdobywanie zasobów po walce o zamek.
Adamek
2000-09-27 04:56:54


Hmm...
Czyli dochodzi do sytuacji w ktorej po zdobyciu zamku przejmujemy czesc surowcow z JEDNEGO skarbca np. czesc zdobylem zamek x czy moglbym prosic o przekazanie czesci surowcow!!! Moim zdaniem kazdy zamek ma swoj skarbiec i gdy go zdobedziemy przejmujemu rowniez skarbiec! Nikt nie zmusza nikogo do przekazywania co kolejke surowcow! Sa one tylko wtedy przekazywane kiedy jest taka potrzeba! A swoja droga - jak sobie wyobrazasz przejecie czesci surowcow z jednego skarbca po zdobyciu zamku w ktorym takowego nie ma??
grenadier
2000-09-27 09:22:03


Zdaje mi sie ...
ze koledzy niedokladnie czytaja co inni napisza. przeciez mozna przyjac, ze obowiazkowa kazdy zamek ma skarbiec, gdzie gromadzi to, co produkuje on i okoliczne kopalnie (niech bedzie na zasadzie kopalnia nalezy do tego zamku, do ktorego ma najblizej). A z przewozem przez bohaterow chodzi o to, ze faktycznie bedzie bardziej skomplikowanie ale tylko pozornie. Przeciez po dojechaniu do jakich bezpanskich zasobow czy zdobyciu zamku nie bedziecie musieli mozolnie przenosic drewienka po drewienku do taboru tylko automatycznie sie to zaladuje w tle. Co komu przeszkadza, ze bohater cos ze soba wozi, skoro i tak tego nie widac. A pomysl polega na tym, by zdobyte w terenie zasoby byly dostepne dopiero wtedy, gdy bohater odwiedzi jakis sprzymierzony zamek - czyli niech bedzie trudniej.
misza
2000-09-28 10:30:00


Re: Zdaje mi sie ...
Albo niedokładnie czytamy albo różnie interpretujemy :)
W każdym razie to fakt, że zebrane surowce w cudowny sposób pojawiają się w naszym zamku.
Chcę tylko zwrócić uwagę, że często rozbudowywujemy kilka zamków na raz. Jeżeli teraz w jednym brakuje nam 3 kamieni, a w innym 3 kryształków, to przekazywanie ich z zamku do zamku zbytnio wydłuży nam rozgrywkę.
Adamek
2000-09-29 05:46:37


Rzekl bym ....
ze nie wydluzy ale znacznie utrudni! Nam powinno raczej zalezec na utrudnieniu tej gry! Im cos jest trudniejsze tym bardziej jest pasjonujace i dluzej sie chce grac (oczywiscie wszytko to w ramach rozsadku!)
grenadier
2000-09-20 05:31:36


Re: Transport surowców
Faktycznie osobny transport niepotrzebnie skomplikuje gre. A co byscie powiedzieli, za kazdy bohater po prostu wozi ze soba te zasoby, ktore zdobedzie - na zasadzie taboru, ktory podaza z armia. Kasa i zasoby bylyby dostepne dopiero wowczas, gdy bohater odwiedzi jakis zamek i zdeponuje to w magazynach i skarbcu. Oczywiscie w przypadku przegranej bitwy czesc lub calosc przewozonych dobr przepada na rzecz zwyciescy.
Guinea
2000-09-14 19:53:30


Automatycznie?!
Komputer prześle przecież transport najszybszą trasą (np. drogą) i nie będzie go obchodził wrogi bohater, który stoi sobie na środku tej drogi. Co najwyżej opracuje taką trasę, aby go minąć o jedno, góra dwa pola (przecież nie może przejechać przez niego, nie? ;) )
Adamek
2000-09-15 05:20:30


Re: Automatycznie?!
Tak automatyczie! Przekazywanie kasy i surowcow nie powinno byc na zasadzie storzenia jednostek do jej transportu! Powinnismi nadac kase a w nastepnej kolejce powinna byc osiagalne w zamku docelowym lub w tej samej kolejce (wtedy budowla w nastepnej). Utrudnianie niczemu nie sluzy a na pewno nie podniesieniu trudnosci gry!
Behemoth the Barbarian
2000-09-15 12:53:40


Dokładnie...
...utrudnianie w tym wypadku byłoby po prostu wkurzające.
Guinea
2000-09-12 19:48:58


Chcecie żeby...
bohaterowie bawili się w Robin Hoodów? Bogatym zabiore, a ich wrogom oddam ;) Bohater po zdobyciu transportu musiał by go wysłać do swojego zamku co stworzyło by możliwość "odbicia" trasportu. Po za tym takie transporty powinny się poruszać wolniej od bohaterów. Powiedzmy, 10 pól na ture.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous