Author
|
Comment
|
E1ias
2001-08-27 21:52:15
|
Re: wie¶ci o HoMM IV
Kazdy z bohaterow moze rozwijac do 5 z 9 umiejetnosci podstawowych, a do kazdej z nich sa przypiete 3 umiejetnosci dodatkowe. W sumie daje to 20 (bo umiejetnosci podstawowe tez sa rozwijane, zeby podniesc poziom umiejetnosci dodatkowej podstawowa musi byc co najmniej o 2 poziomy nizej). W ktoryms z filmikow byl pokazany ekran ze skillami bohatera, gdzie widac bylo tabelke 5x4.
|
1st RaYn
2002-01-07 03:56:02
|
hot seat?
Nie wiecie moze czy w homm4 bedzie mozna pograc w kilka osob na jednym komputerze? Chodzi mi oczywiscie o opcje hot seat, nie wiem jak Wam, ale mi sprawialo wiele uciechy kiedy to 8 osob krazylo kolo 1 monitora przez 8h =]
|
Dreppin
2002-01-07 12:36:03
|
Re: hot seat?
jakos sobie nie wyobrazam zeby mogli zrezygnowac z hot seata, to bylaby fatalna zagrywka z ich strony..
|
1st RaYn
2002-01-09 15:50:01
|
Re: hot seat?
No właśnie z tego co slyszałem to narazie nie ma hot seata, ale mają jeszcze troche czasu zeby to naprawić. Oby z tego nie zrezygnowali....
|
ObywatelEracji
2002-01-17 19:02:26
|
Re: hot seat?
Hot seat bedzie na 100 %. Zostalo to potwierdzone przez "panow w temacie".
|
ObywatelEracji
2002-01-18 08:34:20
|
...bohaterki i bohaterowie...
Tak sobie przegladam te 38 nowych screen'ow i jedna ze spraw, ktore mnie zaintrygowaly jest zapowiedziana juz wczesniej mozliwosc zmiany plci podczas rekrutowania bohaterow. Nie bardzo rozumiem sens takiego "udogodnienia", bo ani nie bedzie to mialo zadnego praktycznego znaczenia (jak np. pierwszenstwo ataku w walce ; )), a poza tym ktozby robil na niewiaste brodatego Gruma czy zmienial przynaleznosc powabnej Rissy ? A moze to ja staroswiecki jestem... ; )
|
jOjO dwarf
2002-01-18 15:13:28
|
Re: ...bohaterki i bohaterowie...
Tak sobie przegladam te 38 nowych screen'ow
a może jakieś szczegóły???
czy te screeny nie takie nowe ;) ?
|
ObywatelEracji
2002-01-18 17:36:44
|
Re: ...bohaterki i bohaterowie...
Screeny sa swieze, a nawet przybylo ich kilkanascie. Za to ja pewnie musze sobie reminder'a na monitorze przykleic: "zamieszczaj linki" ; ) Obrazki mozna obejrzec oraz kilka ciekawostek przeczytac (m in tabele wszystkich klas) na GamePen i GameSpot
Przy okazji, co sadzicie o nowych czarach/urokach (nie tylko layout mam na mysli ; )) ?
|
grenadier
2002-01-23 08:26:26
|
Wersja HoMM
Na polskiej oficjalnej heroes.wr.pl/ jest info, że będzie wersja HoMM 4 Elite - za niezłą kaskę dająca różne przywileje i gadżety, np. członkostwo w klubie.
|
E1ias
2002-01-24 03:24:08
|
Re: Wersja HoMM
Oficjalna to raczej jest teraz strona heroes.cdprojekt.com heroes.wr.pl przestalo uznawac sie za oficjalna, kiedy sie przeniesli z serwera IMgroup na inny. A co tych ostatnich, to zaczeli wlasnie sprzedaz z typowym dla nich opoznieniem Heroes Complete. W zasadzie to juz musztarda po obiedzie, ale jak ktos do tej pory nie ma kompletu H3, to moze sobie to zakupic.
|
grenadier
2002-01-24 05:48:00
|
Re: Wersja HoMM
Racja - siła przyzwyczajeń. A co do poślizgów to już się chyba do nich przyzwyczailiśmy i odpukać - mam nadzieję, że z 4 będzie inaczej.
|
Dante
2002-01-26 10:29:04
|
Demonologia
No i wykrakalem !
Demonologia to tak jakby demoniasty odpowiednik nekromancji, stworzony po to zeby nekromancka strona Necropolis nie byla silniejsza od tej diabelskiej (i co za tym idzie, zbyt popularna).
|
misza
2002-01-28 11:16:27
|
Re: Demonologia
Czy zauwazyliscie, ze na jednym ze screenow ktore podal OE w Sepim Portalu, droga przechodzi przez rzeczke, a na wodzie sa porozrzucane kawalki... mostu! Czyzby mozna bylo niszczyc takie budowle? Jeszcze cos - oblezenie zamku! Co prawda nie tak sobie wyobrazalem wierzyczki strzelnicze, ale niech im bedzie, ale tego co zrobili z moja podobizna (zamek atakuje Sandro), to im nie wybacze. Co to za durny czepek (moze to miala byc korona) na glowie! Gdzie moj kaptor! O zgrozo...
|
ObywatelEracji
2002-01-28 20:45:00
|
Re: Demonologia
Wiele osob jest zdania, ze scenka oblezenia jest jeszcze na etapie pre-beta i szczegoly zostana dopracowane w ciagu 2 miesiecy, ktore pozostaly do wypuszcenia gry. Rzeczywiscie, wieze stoja jakos tak nienaturalnie blisko siebie. Moim zdaniem powinny byc bardziej rozstawione i znajdowac sie blizej murow zamkowych (zwlaszcza boczne, srodkowa ok). Ciekawe czy trzeba bedzie te drzwi na wieze rozbic, zeby ewentualnie piechota zlikwidowac strzelajacych. Poza tym biorac pod uwage wszystkie te przywileje, jakie otrzymuja obroncy miasta (bonus ofensywny/defensywny, nietykalnosc, wrota jako jedyne miejsce dostania sie na mury) nielatwo bedzie podbic taki grodek. A Sandro rzeczywiscie przeszedl kilka zmian, nawet "z twarzy" ; )
|
Zonek
2002-02-01 10:29:31
|
Re: Demonologia
Pojawila sie recenzja homm4 na portalu Wirtualnej Polski
gry.wp.pl/new/recenzje/h/heroes_4.html
|
Sewrey
2002-02-02 16:12:03
|
recenzja wp
ten link jest już w sępim portalu Zonku sępi portal
|
Mocny
2002-02-03 18:41:33
|
Re: Demonologia
Zonek napisz do mnie maila jak możesz mam sprawę do Ciebie.
|
Mocny
2002-02-10 14:06:01
|
Re: Demonologia
Ale o co chodzi?
|
Dante
2002-02-14 09:35:44
|
Nowe informacje
Do poprzednika: To przede wszystkim ty powinienes wiedziec o co chodzi, w koncu ty masz do niego sprawe :-)
Wracajac do tematu, zarabiscie podobaja mi sie nowe informacje o H4. Chodzi mi glownie o napakowanie i balans sily miedzy jednostkami.
Przykladowo z pierwszego poziomu jednostki maja srednio kolo 10 pktow zycia i 1-2 do 2-3 obrazen. Natomiast Berserker ze Strongholdu ma 18 pktow zycia, obrazenia 2-3 i dwa ataki... Tyle ze zawsze leci na pale na najblizszego wroga :-). Jeszcze bardziej niewiarygodne statsy maja Centaury z tego samego zamku - 20 punktow zycia i 3-5 obrazen, rzuca wlocznia na krotki zasieg i ma ich 4. Behemot jest dosyc wolny ale robi potworne (jak na jego poziom) obrazenia. Widac ze Stronghold dostal rekompensate za brak magii, prawda ?
Z drugiego poziomu - minotaury, szybkie, blokuja, obrazenia 8-10, 38 zycia. Golemy - 2 razy wolniejsze, 75% odpornosci na magie (!!), obrazenia 8-12, 50 punktow zycia.. Potwor, i to juz na drugim poziomie...
I tak dalej...
Widac ze mniesze sa przeskoki miedzy poziomami.
|
Ratboyy
2002-02-14 12:45:55
|
Re: Nowe informacje
Mnie rownierz podobaja sie nowe informacje o Heroes IV. Jednak co do zbalansowania sily pomiedzy jednostkami to sie z toba nie zgodze, no przynajmniej narazie. Moze i Stronghold wymiata jednostakmi pierwszego poziomu ale gdy spojrzec dalej juz nie stest tak rozowo. Drogi poziom to Harpie i Nomadzi - mosisz przyznac ze ich statystyki nie robia jakiegos oszalamiajacego wrarzenia (no przynajmniej Harpii bo nomadow nie widzilem). Trzeci poziom to Ogromag i Cyklop obydwaj dystansowce wiec dwoch do armi nie wcielisz pozatym statsy Ogra tez nie sa wieksze od pozostalych jednostek 3ciego poziomu, Cyklopa nigdzie nie moglem znalezc ale skoro jest na rowni z Ogrem to nie moze byc miedzy nimi dozej roznicy (obydwaj dystansowce). Kolejny, czwarty poziom: mowisz ze Behemoth robi potworne obrarzenia ("jak na jego poziom" - ??? co masz na mysli ???), ale spojrz na jego HP, w sumie jest to jedna z najslabszych kreator bo bye Fenix czy Bone Dragon (ktory nalezal w III do miesa aramtniego) maja sporo wiecej niewspominajac o Black Dragon ktory doslownie miazdzy wszyskich iloscia HP, obrarzeniami, wspolczynnikiami i cena. Jak narazie widze dwa ratunki dla Stronghold - Zmienia sie wspolczynniki, obrarzenia, HP lub przyrost tygodniowy na korzysc Stronghold - Nie moge nigdzie dowiedziec sie co to za tajenimicza zdolnosc Behemotha - "strength" - mozliwe ze daje ona jakis niesamowity bonus w walce, moze ktos ma jakies inforamcje? Pomijajac Stronghold ktory przynajmniej narazie wydaje mi sie zupelnie nie nadrabia braku miagii silniejszymi jednostkami i zostaje w tyle to pozostale zamki sa jak najbardziej wyrownane. Kazdy ma swoje wady i zalety, gdzies jest wiecej dystansowcow a gdzies indziej wiecej latajacych. I oto chodzilo.
|