Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
jOjO dwarf
2001-06-21 12:26:21


Zagadki Behemotha
I ZAGADKA Imperatora
------------------------------------------------------------

Masz w armii 50 Sharpshooters, 1 Dragonfly i atakujesz Fort, w którym jest 100 Behemotów.

Twój hero ma:
Basic Offense, Basic Archery, Basic Wisdom, Basic Ballistics, Basic Armorer, Expert Water Magic

W księdze czarów Cure.

Jak bez strat pokonać Behemoty?

Sajmon
2001-07-25 03:27:04


Re: Zagadki Behemotha
i oczywiście otworzyć część II ;)
gutek9
2001-06-21 23:09:43


Dalsze zagadki
Swietny pomysl. Proponuje wszystkim aby kazdy cos wymyslil. Ja juz mam kilka pomyslow tylko musze sprawdzic czy da sie to zrobic. Juz widze jak sie pocicie, piesci Wam sie same zaciskaja, pytanie: Jak to zrobic odbiera Wam sen z powiek az w koncu z okrzykiem wiem rozwiazujecie problem.
Jak bede mial cos dam znac. Moze jak bede mial wene zadam kilka zagadek i moze zrobimy maly konkursik. Kto najwiecej rozwiaze zagadek ten wygra;) ))
Co Wy na to?
lopez
2001-06-22 00:04:58


Re: Dalsze zagadki
Fajny pomysł z tymi zagadkami, tylko żeby miał je kto wymyślać. Można się zabawić i czegoś nauczyć. Więc czekamy Gutek.
Behemoth the Barbarian
2001-06-22 05:12:50


Re: Dalsze zagadki
Zgadza się, z Time of Testing. Cattleman i Fiery mają sporo tego typu pomysłów.
Colon
2001-07-05 10:52:10


Re: Dalsze zagadki
To ja tez dorzuce zagadke:

W jakiej sytuacji mimo zwyciestwa w bitwie gracz jest informowany, ze poniosl porazke?

I jeszcze jedna:

Wymiencie przynajmniej cztery sposoby wydostania wlasnej jednostki spod wplywu czaru Blind, bez posiadania czarow Cure i Dispel.
Behemoth the Barbarian
2001-07-05 11:04:15


Re: Dalsze zagadki
W jakiej sytuacji mimo zwyciestwa w bitwie gracz jest informowany, ze poniosl porazke?

Jesli zostały mi tylko wezwane zywioły

Wymiencie przynajmniej cztery sposoby wydostania wlasnej jednostki spod wplywu czaru Blind, bez posiadania czarow Cure i Dispel.

Meteor Shower, Chain Lightning, Fireball, Frost Ring, Inferno

Jak wydostac wlasna jednostke z "objec" entow, nie zabijajac tychze (latwe)?

Nie jestem pewien ale albo Teleport albo zmuszenie entów do ruszenia się z miejsca.

Jeszcze jedno. W scenariuszu Zima Tytanow z ROE wystepuje lokacja o nazwie Jarmark Czasu. Jaka funkcje ona pelni? (Tez chciałbym się dowiedziec...)

To miał być black market podróżujący w czasie (pojawiający się w różnych miejscach mapy), ale został usunięty.
lopez
2001-07-05 21:51:24


Re: Dalsze zagadki
No tośmy się nagłowili...
W takich pytaniach - Behemocie - powinno dać się możliwość przeczytania innym i zastanowienia się.
E1ias
2001-07-05 22:07:36


Re: Dalsze zagadki
W jakiej sytuacji wykopany grail nie pojawi sie jako budowla w zadnym miescie?
Behemoth the Barbarian
2001-07-06 08:36:43


Re: Dalsze zagadki
W jakiej sytuacji wykopany grail nie pojawi sie jako budowla w zadnym miescie?

Kiedy jest w każdym mieście zakazany.

W jaki sposob posiadajac kilku strzelcow i wozek z amunicja wygrac z kilkoma stukrotnie wiekszymi grupami entow?

Force Field

Ile i jakie mamy w HoMM roznych sposobow wskrzeszania poleglych jednostek w trakcie walki i ktora z nich jest najbardziej efektywna?

Resurrection, Animate Dead, Archanioły (z czarem Clone jest to dość potężna metoda), Sacrifice. Sacrifice jest najbardziej efektywne.

Co do tych Ifrytów vs Anioły to może Berserk + Force Field?
E1ias
2001-07-06 11:33:33


Re: Dalsze zagadki
> Kiedy jest w każdym mieście zakazany.

To oczywiscie rowniez. Poza tym jesli sie zrobi dismiss bohatera z grallem (glupota, ale mozliwe) oraz jesli tenze bohater zginie lub ucieknie z pola bitwy - grall jest jedynym artefaktem, ktory nigdy nie pojawia sie u bohatera w tawernie, w takim wypadku po prostu znika bezpowrotnie, nawet jesli odzyskamy bohatera, to juz bez gralla.

> Force Field

Jednak w tym wypadku to berserk jest niezastapiony. Najlepiej jeszcze najpierw enty spowolnic, a dopiero potem berserkowac.
Nie trzeba nawet ekspert berserka, wystarczy berserkowac pojedynczo zeby sie posplataly w pary albo wieksze grupki.

> Co do tych Ifrytów vs Anioły to może Berserk + Force Field?

Co za kombinatoryka. A przeciez najprostszym rozwiazaniem jest expert blind. Wymaga to oczywiscie duzo many, bo trzeba w kazdej kolejce czar powtarzac i nie mozna miec ujemnego morale. Oczywiscie w pierwszej rundzie tylko rzucamy blind (ifryty sa minimalnie szybsze od aniolow), a w kolejnych jednym ifrytem atakujemy bez kontrataku, a potem zaraz w ruchu drugiego rzucamy znow blind. W praktyce pewnie duzo latwiej jest summonowac troche elementali, ale to zbyt banalne.
.
Behemoth the Barbarian
2001-07-06 12:21:11


Re: Dalsze zagadki
Co do Aniołów, to myślałem, że są w kilku grupach (możliwe, że źle doczytałem ;)
E1ias
2001-07-05 22:12:39


Re: Dalsze zagadki
To jeszcze cos o entach:
W jaki sposob posiadajac kilku strzelcow i wozek z amunicja wygrac z kilkoma stukrotnie wiekszymi grupami entow?
misza
2001-07-05 23:12:46


Re: Dalsze zagadki
Na etny jest dobry czar berserk-szal. Najlepiej przy ekspercie magii ognia. Po rzuceniu go etny atakujac powiaza sie nawzajem korzeniami i spokojnie mozna je powystrzelac.
E1ias
2001-07-05 23:36:00


Re: Dalsze zagadki
A jak posiadajac dwa efryty sultanskie wygrac z grupa aniolow?
E1ias
2001-07-05 23:38:27


Re: Dalsze zagadki
Dlaczego informacje z tawerny o sile armii stron czesto nie sa godne zaufania?
E1ias
2001-07-05 23:49:46


Re: Dalsze zagadki
Ile i jakie mamy w HoMM roznych sposobow wskrzeszania poleglych jednostek w trakcie walki i ktora z nich jest najbardziej efektywna?
lopez
2001-07-06 00:25:07


Re: Dalsze zagadki
Kiepski jestem (ale nie serialowy), ale spróbuję zgadnąć:
Przeciwnik na początku rozgrywki może zrekrutować np 1 archanioła w campie i w tawernie będzie najsilniejszy.
Wskrzeszać mogą Archanioły (chyba jeden może 100 HP) i czary Animate Dead, Resurection i Sacryfice. Jak się poświęci dużo słabych jednostek to jest on skuteczniejszy od Resurection. Poza tym Basic Resurection wskrzesza tylko na czas bitwy.
Porównanie dla Power=10 i expert w danej szkole magii:
Animate Dead: 660 HP
Resurection: 660 HP
Sacryfice: 2400 HP przy poświęceniu 100 impów (HP=4) czyli 2400 - 400 = 2000 HP
Co do efreetów to nie wiem.
E1ias
2001-07-06 01:15:23


Re: Dalsze zagadki
Informacje w tawernie nie uwzgledniaja armii i bohaterow trzymanych w garnizonach miejskich, a tylko te ktore sie znajduja u bohaterow poza miastami (lub w garnizonach zewnetrznych miast). Dlatego jesli sie porownuje te dane, to czesto zmienia sie tam pokazywany tam najsilniejszy bohater (kiedy akurat siedzi on sobie w miescie), a juz poleganie na tym, ze posiada sie najsilniejsza armie bywa bardzo zludne. Nie raz mi sie zdarzylo, ze dopiero kiedy zblizylem sie do miasta przeciwnika albo po pokonaniu bohatera w garnizonie zewnetrznym miasta przeciwnika okazywalo sie ze w miescie siedzial bohater z armia, ktora ma przytlaczajaca przewaga nad moja i trzeba szybko uciekac albo sie dostanie spore becki ;) , chociaz wiesci z tawerny mowily zupelnie inaczej.
misza
2001-07-06 04:44:16


Re: Dalsze zagadki
Co do efreetow to rozdzielamy ich, a nastepnie jak mi sie wydaje traktujemy przeciwnika Armagedonem.
Informacje w tawernie sa bardzo niedokladne, czesto pokazuje mi na zmiane raz mojego najlepszego herose, a innym razem jakiegos sredniaka, mimo ze obaj jezdza.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous