Author
|
Comment
|
Colon
2001-07-05 10:53:14
|
Re: Dalsze zagadki
No to może jeszcze cos:
Jak wydostac wlasna jednostke z "objec" entow, nie zabijajac tychze (latwe)?
Jeszcze jedno. W scenariuszu Zima Tytanow z ROE wystepuje lokacja o nazwie Jarmark Czasu. Jaka funkcje ona pelni? (Tez chciałbym się dowiedziec...)
|
Guinea
2001-06-21 21:39:26
|
To przecież...
z mapy Time of Testing. Nie możecie wymyślić nic nowego?
|
lopez
2001-06-21 21:49:52
|
Re: To przecież...
Dokładnie nie pamiętam, ale na Lord of War było coś podobnego. Atakowałem zamek broniony przez kupę Minnotaurów z dość lichą armią i bez Golden Bow (bo nie wiedziałem, że leży kawałek dalej). Balistyki nie miałem wcale, więc parę kolejek minęło zanim zrobił się wyłom w murze. Wcześniej tak podzieliłem armię, żeby zablokować otworzenie kładki, a jak już zrobiła się dziura w murze, przez kilka kolejek podchodziłem pojedynczą jednostką i blokowałem ten wyłom (stały tam Minnotaury, które chciały wyjść). Łucznikami od razu podszedłem do wyłomu na odległość strzału i wykosiłem tak zdecydowną większość obrońców. Potem nie było już problemów.
|
Dreppin
2001-06-21 13:02:44
|
Re: Zagadki Behemotha
dzieki umiejetnosci Ballistics mamy kontrole nad katapulta i nie niszczymy zadnego kawalka muru, dragonfly'em podlatujemy tuz pod brame fortu i pozostajemy tam do konca gry, dzieki temu behemoty nie moga wyjsc zza murow i mozemy je spokojnie wystrzelac
|
Kornugon
2001-06-21 13:48:36
|
Re: Zagadki Behemotha
eeeeeeeeeee... wymiekam, panowie
|
misza
2001-06-21 16:40:30
|
Re: Zagadki Behemotha
Dokladnie tak to trzeba zrobic.
|