Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
Colon
2001-07-05 10:53:14


Re: Dalsze zagadki
No to może jeszcze cos:

Jak wydostac wlasna jednostke z "objec" entow, nie zabijajac tychze (latwe)?

Jeszcze jedno. W scenariuszu Zima Tytanow z ROE wystepuje lokacja o nazwie Jarmark Czasu. Jaka funkcje ona pelni? (Tez chciałbym się dowiedziec...)
Guinea
2001-06-21 21:39:26


To przecież...
z mapy Time of Testing. Nie możecie wymyślić nic nowego?
lopez
2001-06-21 21:49:52


Re: To przecież...
Dokładnie nie pamiętam, ale na Lord of War było coś podobnego. Atakowałem zamek broniony przez kupę Minnotaurów z dość lichą armią i bez Golden Bow (bo nie wiedziałem, że leży kawałek dalej). Balistyki nie miałem wcale, więc parę kolejek minęło zanim zrobił się wyłom w murze. Wcześniej tak podzieliłem armię, żeby zablokować otworzenie kładki, a jak już zrobiła się dziura w murze, przez kilka kolejek podchodziłem pojedynczą jednostką i blokowałem ten wyłom (stały tam Minnotaury, które chciały wyjść). Łucznikami od razu podszedłem do wyłomu na odległość strzału i wykosiłem tak zdecydowną większość obrońców. Potem nie było już problemów.
Dreppin
2001-06-21 13:02:44


Re: Zagadki Behemotha
dzieki umiejetnosci Ballistics mamy kontrole nad katapulta i nie niszczymy zadnego kawalka muru, dragonfly'em podlatujemy tuz pod brame fortu i pozostajemy tam do konca gry, dzieki temu behemoty nie moga wyjsc zza murow i mozemy je spokojnie wystrzelac
Kornugon
2001-06-21 13:48:36


Re: Zagadki Behemotha
eeeeeeeeeee... wymiekam, panowie ;) :) :D
misza
2001-06-21 16:40:30


Re: Zagadki Behemotha
Dokladnie tak to trzeba zrobic.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous