Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
E1ias
2001-03-23 00:04:55


Re: Chwila komentarza!
Ad 18. Jak na razie probowalem walki najsilniejszymi bohaterami i armiami, jesli sie teraz od razu zwiekszy sile wroga moze sie okazac, ze znow niektorych walk nie bedzie mozna wygrac (zwlaszcza, ze bohaterzy Rampart nie sa najsilniejsi magicznie, jesli da sie pokonac kazdym zamkiem chocby z trudnoscia Conflux - 4 szkoly magii, duzo fenixow i odporne na magie elementy, wtedy bedzie mozna okreslic, czy trzeba wzmocnic wrogow). Moze dla odmiany tym razem niech bedzie turniej, w ktorym beda szanse na 10 lordow (magicznych lordow?). Na pewno juz trzeba dolozyc dla Gelu i Dracona jakies inne jednostki, zeby nie mozna ich bylo zalatwic jednym czarem, moze pare zlotych smokow dla Gelu, a Tytanow dla Dracona.
jOjO dwarf
2001-03-23 03:48:05


Re: Chwila komentarza!
Ad 18. E:

jOjO - słusznie! dlatego CIĄGLE proszę o konkretniejsze propozycje (ILE ma być tych jednostek?)
jak silne armie Gelu i Dracona???
E1ias
2001-03-23 00:09:05


Re: Chwila komentarza!
Ad 6. Co do wiezien - wystarczy powstawiac tabliczki z informacja przed kazdym wiezieniem.
jOjO dwarf
2001-03-23 03:56:18


Re: Chwila komentarza!
Ad 6. E:

jOjO - już teraz niektórzy narzekają, że muszą wracać po manę, a jak będą czytać te tabliczki, to będą zarzuty "to nie czytelnia!!!"

a poważnie, nie jest to chyba jakiś istotny problem, mnie się podoba obecne ;) rozwiązanie, jeśli ma ono wady istotne, to pewno zmienię
E1ias
2001-03-23 04:37:18


Re: Chwila komentarza!
Ad 6. Wada jest:
a) koniecznosc wyboru przed rozpoczeciem koloru czerwonego albo niebieskiego
b) nieuzywani bohaterowie siedza nam do konca gry na liscie bohaterow, mimo ze nic z nimi nie mozna i tak zrobic (poza uspieniem)
A zamiast tabliczek mozna analogicznie jak z oznaczaniem szkol magii powstawiac przed wejsciem jednostke 1-go poziomu z danego miasta, wtedy nawet nie umiejacy czytac powinni sobie poradzic ;)
jOjO dwarf
2001-03-23 04:59:01


Re: Chwila komentarza!
O! i to jest argument!
przekonujący!!!
jOjO dwarf
2001-03-22 05:36:24


ßmapa - wybrane uwagi Guinei i moje odp
thx za dobre słowa (3) ;)))
10. G: Wydaje mi się że po restarcie scenariusza paru bohaterów startowych zniknęło.
j: ??? proszę o szczegóły

11. G: [...] usunięcie Implozji [...]
j: jak? przy takiej koncepcji mapy??? raczej obniżyć power/knowledge albo wzmocnić armie

12. G: Dałbyś Barbarzyńcy jakąś szkołę magii (chłopak jest nieco za słaby)
j: nawet z Tactics?

13. G: Mógłbyś zrobić mapę tak, aby nie można było omijać wrogich bohaterów.
j: tzn? jak można omijać? jeszcze żeby było to do ukrycia w sejwach???

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous