Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
E1ias
2001-03-24 08:45:34


Re: To, co mówiłem
Ta szkola, ktora jest najbardziej prawdopodobna do uzyskania dla Battle maga. Zamiast ballistics (najmniej chyba uzyteczne, mozna rozniez yrzucic first aid - podobnie) - jesli jakis inny heros tez ma ballistics to analogicznie pozamieniac mu skille.
jOjO dwarf
2001-03-24 09:35:24


Re: To, co mówiłem
Jaki ballistics???
znowu bug!?!

a co do First Aid, to jest to dla niektórych magów zdolność PIERWSZORZĘDNA!!!

no oni są jednak od magii, więc chyba takie powinni mieć skille!
grenadier
2001-03-26 01:50:34


Co to znaczy SoD 3.2?
Pytam, bo nie znaju - czy wersja polska jest 3.2, a jesli nie, to co ...
E1ias
2001-03-26 02:05:54


Re: Co to znaczy SoD 3.2?
O ile wiem, to jest to wersja 3.0. Do wersji angielkiej sa juz (od dawna) patche do wersji 3.1 i 3.2, ale z polska bedzie pewnie jak z samym HoMM, gdzie jest tylko pierwszy patch (do 1.1.2), a w wersji angielskiej byly jeszcze 1.2, 1.3 i 1.4. Biorac pod uwage znakomita ;-) szybkosc tlumaczenia na polski raczej nie naezy liczyc na wydanie spolszczonych patchy (bo te z wersji angielskiej nie dzialaja na spolszczonej wersji).
E1ias
2001-03-26 02:12:11


Co do ballistics
To chodzilo oczywiscie o artillery. Apropos, gdzie jest lista skilli przypisanych dla kazdej rasy, bo nie moglem jej znalezc na forum (tak sie dobrze w jarzebinie schowala). A fakt, ze to lub first aid jest jedna z najczestszych cech dla danej rasy nic nie znaczy. I tak wybieramy tylko te skille, ktore maja najwieksze znaczenie przy walce magicznej.
jOjO dwarf
2001-03-26 03:35:58


Re: Co do ballistics
właśnie! MAGICZNEJ
wszak First Aid to czysta magia!

jeśli już damy wszystkie siłowe skille, to znów będzie więcej Might niż Magic!

a skille... na pewno do aktywnych Forumowiczów wysłałem pliczek ze skillami (xls)

a nie ma gdzieś wyżej (też się zgubiłem ;))
E1ias
2001-03-26 04:11:40


Re: Co do ballistics
Jaka tam magia? Dobra pielegniarka ;) Wedlug informacji ze strony www.mmportals.com/h3/battlemages.html najbardziej prawdopodobna dla Battle maga jest Air magic (chyba ze w tym pliku bylo inaczej - nie mam go teraz pod reka).
jOjO dwarf
2001-03-26 04:40:42


Re: Co do ballistics
to zabawne ;)))
ale Air tylko z kolejności alfabetycznej ;)

WSZYSTKIE szkoły magii Battle Mages mają jako 3
;))) (sorki, ale nie mogłem się powstrzymać)
wwalker
2001-03-23 16:21:06


Re: ßmapa - recenzje i uwagi
najpierw błędy:
- nie ma książek przed 4-tą walką
- po restarcie gry znikają Gelu i Mutare (bug???)
- idąc po water do fire dostaje się zamiast książki fire książkę earth
- idąc po water i air do fire trzeba zdmuchnąć elementala od earth bo nie da się go ominąć

teraz parę wniosków:
- po raz n-ty: zwielokrotnić armie (obu stronom), żeby nie było gry typu: 3 razy armageddon, czy implosion i po bitwie, np: z 8 tygodni
- z graczy dodatkowych walczyłem z enchantersami - zdmuchnąłem ich w ciągu 1,5 tury tracąc 1 unicorna - musi być ich ze 3 razy tyle
- miasto przeszedłem w dwie tury nie tracąc nikogo - też dałbym tam ze 2-3 razy tyle armii

grałem Rampartem i Confluxem, które są podobne w tym, że mają bardzo szybkie jednostki, które przelatują całą planszę i zawsze ruszają się pierwsze
całkiem możliwe, że grając wolniejszymi byłoby trudniej

- przydałyby się kopalnie bliżej centrum rozgrywek - czasem traciłem ze cztery dni, żeby wrócić po zostawionych i z powrotem
- artefakt do speeda trzeba dać - będzie potrzebny zwłaszcza tym wszystkim którzy nie mają water magic - tam expert prayer daje takiego speeda, że aż miło
- orby zlikwidowałbym, żeby nie można ich było przejmować z wrogów i robić sieczki implosionami, armageddonami itp.
- jako następną mapkę do testowania zrobiłbym conflux - na nich dużo czarów nie działa i może być trudniej

- bardzo miło mi było zobaczyć swój nick u jednego z herosów, jak również podziękowania na starcie mapy (między innymi dla mnie) - to dopiero satysfakcja za udzielanie się! ;-)))
jOjO dwarf
2001-03-23 16:35:08


Re: ßmapa - recenzje i uwagi
skomentuję, to co NOWE!

- po restarcie gry znikają Gelu i Mutare (bug???)
dziwne? ktoś jeszcze to zauważył? ktoś wie o ochodzi?

- idąc po [...] dostaje się zamiast [...]
poprawię

- idąc [...] nie da się go ominąć
poprawię, rozrzedzając mapę

- zwielokrotnić armie [...]
głosujcie!

- z graczy dodatkowych [...]
głosujcie!

- przydałyby się kopalnie [...]
zamiast kopalń korzystajcie z GIERMKA, niech Wam wozi klamoty ;)

- orby zlikwidowałbym [...]
głosujcie na artefaktach!

- jako następną mapkę do testowania zrobiłbym conflux - na nich dużo czarów nie działa i może być trudniej
chyba dobry pomysł!
WWalker robi następną mapkę!!!
mie się podoba!!!


- bardzo miło mi było zobaczyć swój nick u jednego z herosów, jak również podziękowania na starcie mapy (między innymi dla mnie) - to dopiero satysfakcja za udzielanie się! ;-)))
thx za dobre słowa (27)
jOjO dwarf
2001-03-23 16:43:04


Re: ßmapa - recenzje i uwagi E1iasa
E: Sprobowalem zagrac Battle magiem. To jest nie do przejscia. [...] Battle mag musi miec chociaz jedna szkole magii, bo nie bedzie mozna nim wygrac a juz na pewno nie wszystkich bitew.
jOjO - chiba się ugnę, ale może się wyjaśni, jeśli powiększą się armie?

Aha, E1ias też zaobserwował znikanie herosów?!?
jOjO dwarf
2001-03-21 07:30:54


Re: ßmapa - recenzje i uwagi
1. dorzucę graczom artefakcik +1 speed (jak było ustalone na Forum)
2. w ogle artefakty dostaną klucznicy, a Herosi będą je odbierać w dalszą drogę
3.pewnie ustalę tożsamość kluczników, aby się nie powtarzały "mordki"
jOjO dwarf
2001-03-21 13:49:06


ßmapa - wybrane uwagi E1iasa + moje odp
4. E: bezproblemowo rozlozylem kolejnych dwoch, miasto i jednego z trojki.
j: czyli komp za słaby???

5. E: za duzo jest nackane na srodku [...]
j: bałem się, że się nie zmieści ;) potem zostało miejsce, ale uznałem, że na ßtesty wystarczy poprawię wygląd, rozmieszczę luźniej!
każda kolejna walka wskazywana jest przez odpowiedniego żywiołaka (może dawać na przemian basic i upgrade?)

6. E: Rozdzielic startowe miejsca czerwonego i niebieskiego.
j: a po co? narożników jest cztery i wszystkie już zużyłem!

7. E: Teleport do miasta nie powinien byc chyba dwukierunkowy.
j: moja kulpa! będzie miał "stand still", więc nie będzie problemu!

8. E: Przejscia do kolejnych bitew musza byc lepiej zabezpieczone, teraz mozna po prostu ominac wrogiego bohatera i skoczyc po kolejna ksiege czarow, a potem jeszcze jedna i dopiero z trzema ksiegami ruszyc do pierwszej bitwy.
j: O nie zgodzę się!!! przecież sejw jest PO bitwie KAŻDEJ, jak wytłumaczyć te extra księgi???

9. E: Dlaczego nie mozna walczyc z cala dodatkowa trojka, a tylko z jednym z nich. Bylem niepocieszony.
j: ;))) dam worki złota jako klucze!

thx, proszę o więcej :)
E1ias
2001-03-21 23:38:01


Re: ßmapa - wybrane uwagi E1iasa + moje odp
Ad 4. Niekoniecznie. Po prostu po drugiej walce zostaly mi tylko feniksy i magic elementy (no nie przykladalem sie do pierwszych dwoch), a potem to juz uzywalem glownie armageddonu.
Zawsze mozna bedzie powiekszyc proporcionalnie sily armii (np. 2-krotnie), wtedy juz samymi czarami nie da sie
tak latwo wygrac. Ale z drugiej strony to turniej magic. Komp ma te same czary, skoro ich nie umie wykorzystac, to jego strata.
Ad 6. Bohaterow powstawiac do wiezien. Wtedy nie trzeba bedzie ich dzielic na dwa kolory.
jOjO dwarf
2001-03-22 06:33:43


Re: ßmapa - wybrane uwagi E1iasa + moje odp
E: Ad 4. Niekoniecznie.
j: zatem czekam na dalsze opinie o sile kompoherosów

E: Ad 6. Bohaterow powstawiac do wiezien. [...]
j: ale czy będzie równie łatwo wybrać, którym się chce grać???
jOjO dwarf
2001-03-22 09:59:40


spóźniony komentarz do LOPEZa
14. L: [...] wyszło mi, że w pierwszych trzech walkach będzie się walczyć z przeciwnikiem równym sobie (wg poziomów), natomiast w czwartej tylko przeciw RAM i CON będziemy mieli poziom 12 (tak jak przeciwnik), natomiast w pozostałych przypadkach - poziom 11.
j: to chyba niewielki problem ;)

15. L: artefakty. Wydaje mi się, że trochę za dużo pomocy.
j: jak pamiętacie była to wydyskutowana sugestia, proszę odejmijcie na razie w swoich mapkach artefakty Helm i te u komopoherosów (ja to poprawię w ß2!)
jOjO dwarf
2001-03-22 10:32:21


spóźniony komentarz do GUINEi
16. G: Słusznie się obawiałem. [...] zabijałem 5 smoków jedną Implozją, a w walce bonusowej z Gelu, który połączył wszystkich Sharpshooterów w 1 oddział, raz użyłem Impozji i wszyscy byli martwi.
j: patrz uwagi dla LOPEZa (o artefaktach), a to że AI jest aż tak bardzo A, no to trudno (uwaga o Gelu)

17. G: uwagi o EXTRA herosach
jOjO ustawiłem ich armie na niskim poziomie, ale bez jakiegokolwiek testowania
Proszę o sugestie o sile ich armii!!! dać im artefakty???
jOjO dwarf
2001-03-22 14:18:19


Kolejny ßTester!
Witamy w naszym gronie!
dołączył do nas gOOmiAcK!!!
jOjO dwarf
2001-03-22 14:31:34


Kolejna porcja od E1iasa i moje odp
18. E: [...] Wyglada na to, ze jesli mamy bohatera, ktory ma dwie dobre szkoly magii to sobie poradzi, musze jeszcze spradzic battle maga. Generalnie przejscie calosci nie jest moze jakos szczegolnie trudne [...]
jOjO - Komp za słaby???

19. E: Po pierwszej bitwie nie mamy 'pod reka' studzienki, jak jest pozniej i trzeba sie cofac.
jOjO - a co zmęczysz się? a poważnie nie było za dużo placu...

20. E: Przechodzilem w kolejnosci water, earth, air, fire i przed ostatnia bitwa nie dostalem ksiegi magii ognia. Czyzby czegos zabraklo?
jOjO - TAK, to moja kulpa! Z pośpiechu zapomniałem ;(

21. E: Co w kwestii zywiolakow, ktore pelnia teraz role ozdobek? Mozna je sobie dla rozrywki (albo dla podciagniecia doswiadczenia do kolejnego poziomu) porozwalac?
jOjO - Kolejny z przerostem agresji ;)
a poważnie! Tych na "poziomach" 1.-3. raczej nie ruszać!!! Sprecyzuję to w Regulaminie! a tych z 4. zastąpię tymi ładnymi chmurkami, płomyczkami itp. więc nie będzie problemu ;)))

22. E: Po przejsciu do czwartej bitwy nie ma juz mozliwosci zakupu machin, wczesniej i pozniej zawsze jest do nich dostep.
jOjO - TAK, to moja kulpa! Poprawię ;(

23. E: Niektorzy wrodzy bohaterowie maja na wyposazeniu 'arms of legionist' Po co?
jOjO - tak mi sie spodobało ;) coś musiałem zostawić (choć jeden artefakt) aby wykluczyć "losowanie" artefaktów

24. E: Moze by przejscia (poza pierwszym) zrobic jednak na zdobyte ksiegi czarow, jak mialo byc? Nie bedzie tego nadmiaru artefaktow i przy okazji zalatwi sie problem z omijaniem bohaterow, bo zeby przejsc dalej trzeba bedzie go pokonac.
jOjO - znowu Ci cięzko z tyloma fantami?
a poważnie! a jak Ci gostek zwieje? tak zostanie!!!

25. E: Po bitwach skoczylem sobie Town portalem do swojego miasta (fly ani dimension door nie umozliwily wejscie tam) i mozna tam bylo zbudowac jakis obiekty (Dungeon). Malo istotne, ale moze w innych miastach mozna cos istotnego dla gry zbudowac. Trzeba by chyba calkiem to poblokowac.
jOjO - słusznie! ale to urok Random Town! pewne obiekty są specyficzne dla danego miasta (Portal of Summoning, Mystic Ponds itp) i nie da się ich zablokować w Random Town!

thx!

jOjO dwarf
2001-03-22 14:47:55


Chwila komentarza!
Jak widać sporo się dzieje!

* jest trochę moich niedoróbek! dzięki za zrozumienie i zwrócenie uwagi!

* kilka spraw wyniknęło na bieżąco:
+ siła kompoherosów
+ artefakty
+ moc magii
warto byście spróbowali coś zaproponować, skomentowali moje sugestie!
jak ktoś chce (Guinea?) można zakładać sondaże!

* może się komuś nasuwa coś całkiem nowego (ale może nie za bardzo ;))

Proszę o komentarze!
ßtesty potrwają pewnie do końca marca (?) a potem pokazy przedpremierowe i może zdążymy na połowę kwietnia!!!

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous