Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3 4
Author
Comment
gutek9
2001-07-09 01:41:55


nauka
No to Colónie do dziela. Mam nadzieje, ze Ci sie uda i czegos sie dowiem nowego;) )),. Wlasnie dalem save na strone Lopeza.
Ale od razu Ci mowie, ze trudno bedzie Ci sie gralo, bo takiej losowosci ruchu kompa jak w tej mapce nie bylo. Tym razem mozesz mnie pobic bo podobno pod SOD lepiej sie gra Fortress, a moze i jest mniejsza losowosc ...
W kazdym razie trzymam kciuki. Jak bedziesz chcial 3 walke rozgrywac to wiedz ze stracilem 3 gnolle.
lopez
2001-07-09 02:22:50


Re: nauka
Sejw będzie do pobrania dzisiaj przed 15.00
Colon
2001-07-11 11:24:40


No i mam maly klopot...
Niestety nie moge otworzyc twojego sejwu, Gutku. Myslalem, ze to blad w przekazie, wiec sciagnalem drugi raz i nic. Probowalem inne twoje sejwy i tez mi nie chodza. Wiec termin opisu przesunie sie pewnie na wrzesien, bo jak do tej pory nie udalo mi sie dobrego ForCON wygenerowac. Moze jednak znajdzie sie inny mistrz lub kadet, ktory by to zrobil? Nie wstydzcie sie, Herosmaniacy!!!
lopez
2001-07-11 21:43:21


Re: No i mam maly klopot...
A to ciekawe.
Ja sprawdzam u siebie wszystkie (no prawie...) nadesłane sejwy i działają bez zarzutu. Może to jest kwestia wersji gry. Ja sprawdzam na SoD 3.2 i na RoE 1.3 (czy nadają się do tej wersji). Sejwom które nadchodzą z AB wierzę na słowo... (ale w SoD 3.2 działają bez zarzutu).
gutek9
2001-07-02 01:38:12


walka Gutka forcon
forcon
Save wkrotce u Lopeza. (+1 speed, offense, armour, earth magic, tacticts
Samobojce ustawilem obok lucznikow. Poczatkowo dalem ich w dwoch pierwszych slotach (firebirds nie docieral do lucznikow), ale po wielu probach zrezygnowalem, gdyz juz w II turze Air E. dochodzily do Lizardmens no a co one potrafia nie musze chyba mowic. Probowalem ich kamienowac, ale pozniej do bazyliszkow docieraly fire i water E.
Wniosek: Trzeba dac samobojce i Lizardmens w 6 i 7 slocie.
Do kopalni dalem gorgony i wywerny. Czyli zostal drugi samobojca (bazyliszek) (2 slot). Zagrodzil on pozornie droge hydrom (3 slot) do gory. Nie chcialy podejsc wojska Confluxu jak Hydry mialy otwarta doge do pixies i Air E. Baly sie Hydr!
WALKA: Firebirds uderza w samobojce, Conflux podchodzi, rozwalam psychic e. i Firebirds, wale strzalami w Water E. a 1 bazyliszek idzie w dol tak aby pixies w niego walnely. Serpent Flies uderza wlasnie w Pixies (nie moze za duzo zginac Pixies bo sie inaczej ruszaja), a nastepnie ucieka ze strefy zagrozenia(nie uderzajac w nikogo ;(((. Hydrami uderzam podwojnie w Water i Earth E.
Water uderza w Gnolls (Zostaja niedobitki Water, a Gnollsami ide na Fire. Tu by sie przydalo ukamienowac Air. Earth uderza w Hydry, le Hydry to twardziele i nic sie nie dzieje. Zostalo mi tylko do pokonania air elemental. W AB sie poddaje (to ten wspolczynnik), w SOD trzeba by walnac jeszcse raz Bazyliszkami i ukamienowac.
Masz racje Colónie w SOD jest gorzej. Ale nieduzo;) ))

Colon
2001-07-05 10:48:38


I to jest wlasnie dyskusja
No i to wlasnie nazywam dyskusja!

Rzeczywiscie Wwalkerze sytuacje miałeś nieco inna, wiec i strategie trzeba było nieco zmienic. Ja tez bardzo lubie odwiedzac tytanami wrogie oddzialy strzeleckie. Jest to oplacalne zwlaszcza wówczas, gdy masz offense a nie posiadasz archery. Co do zachowania feniksow to wydaje mi się, ze widzimy tu roznice miedzy SOD a innymi wersjami. Rozgrywalem ta bitwe na kilka sposobow, ale feniksy zawsze atakowaly i zawsze uniemozliwialy przy tym strzal tytanom.
Rozegralem ponad 20 scenariuszy pod SOD i moim zdaniem najbardziej wyrazna roznica w AI odczuwalna jest w zachowaniu jednostek 7 poziomu i koordynacja ich poczynan z jednostkami strzeleckimi. Tylko raz zauwazylem wyrazny blad kompa w tym zakresie, na dodatek tylko raz on wystapil, mimo identycznych ustawien i jednakowych moich ruchow. W ConRAM zlote smoki uderzyly wówczas w slabsza jednostke strzelecka. A wynik był dzieki temu lepszy o 12%.
Oszczedzanie dzinow albo gargulcow to moim zdaniem typowy wybor cos za cos. Praktycznie tylko te dwie jednostki mogą szybko dopasc wrogie jednostki strzeleckie. Ja akurat zachowuje zazwyczaj wiecej garulcow - por dos razones. Primero, gargulce maja wieksza wartosc punktowa, segundo - bardzo wiele jednostek lubi uderzac w wieksze grupy dzinow, natomiast pojedyncze jednostki dzinow ignoruja.

Tak na marginesie rozwazan o AI to wlasnie przypomniala mi się zabawna historia z dzinami. Nie pamietam już jaka to mape (nieturniejowa) rozgrywalem, w kazdym razie oblegalem Towera (tez gralem Towerem) ze znacznie mniejszymi silami, a komp miał taktyke i gdzies 100 dzinow, wiec balem się, ze mi nimi wjedzie w tytanow, a arcymagow zalatwi gargulcami i będzie po bitwie. Tymczasem dziny zostaly za murami i na poczatku bitwy rzucily Prayer na ... wozek z amunicja. Myslalem, ze spadne z fotela ze smiechu. Que lio!

Co do ForCON, to chetnie opisze druga bitwe, Gutku - jak już opublikujesz ten sejw. Pewnie będziesz mogl duzo poprawic;) . Nie wiem tylko, czy zdaze przed wyjazdem na wakacje - zostal mi już tylko tydzien.
gutek9
2001-07-02 01:21:39


pomysl
Wpadlem na swietny pomysl. Jezeli sie zgodzisz Colónie i WWalkerze to towcon bedzie, bedzie otwarciem do dyskusji na temat: nie dajacych sie zastapic, dobrych i gorszych ruchach.
O wtedy to jestem za tym. Kto chce opisalby dokladnie jedna walke (nie caly scenariusz) i wszyscy co chca zabrali by glos na jej temat.
Ja tez daje jedna walke i otwieram dyskusje. Moze ja sie czegos naucze;) ))

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous