Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3 4
Author
Comment
gutek9
2002-01-07 06:13:20


i jeszcze ...
towcon - sciezka tak zebym mial offense expert i tactics.
Mysle ze mnie pobijesz bo towerem 2 walke gra sie bardzo podobnie jak strongholdem a w strongholdzie jestes juz! dla mnie Wielkim Mistrzem.
NApisz mi czy upgradowales w ktorejs mapce behemoty?

Rastlin Arch
2002-01-07 09:41:56


Re: i jeszcze ...
I tu małe zaskoczenie z Behemotami w roli głównej:
StrSTR – nie ulepszyłem beh, orków, i ogrów
StrINF – orki i ogry bez upr. Beh. ( mam już nowy rekordzik;)
StrCAS – wszystko ulepszyłem
StrRAM- wszystko ulepszyłem
StrCON- nie ulepszyłem beh.
StrNEC- orki, beh i ogry bez ulepszenia.
Zostawiłem sobie więc troszkę rezerwy w RAM,CAS,INF i CON;)

Tower to moja ulubiona nacja.
Str to bezapelacyjnie najsilniejsza nacja.
Co do rywalizacji w Tow:
Twoje wyniki Gurku są tam w znacznej większości wspaniałe i raczej wątpię że dam radę je pobić.
Może INF jest wolne?
gutek9
2002-01-08 09:31:58


...eee
Ej RAstlinie, jak nie pobijesz moich wynikow. Zobacz wyniki MrPoola..., mysle, ze mozna jeszcze 1-2% zrobic lepszy wynik. Ja grajac towerem mialem juz malo czasu (skonczyly sie cudowne dni nauki) i dlatego nie powtarzalem i nie sprawdzalem multum koncepcji (jak wczesniejsze mapki). NIe wspomne o czekaniu az uderza moje na maxa a kompa na minimum. Dlatego pokaz, ze tower rzadzi. Pamietam jak kazdy mowil ze sie nie da skonczyc towera ... he,he...
No moze torche sie staralem w towram, ale widzac jakie wyniki zrobiles Ty i MrPool... juz wiedzialem, ze mozna lepiej. Inferno fajny zamek, w sumie zastanawialem sie nad tym czy inferno czy dungeon. Co wybralem to wiadomo, no ale pewnie z 2 mies. zejdzie zanim dostane zaszczytny tytul Lorda...
Mr Pool
2002-01-08 12:41:05


Re: ...eee
Witaj Gutku, miło że znowu jesteś:)

I już mam do Ciebie pytanko, co takiego dobrego wypatrzyłeś w SOD-zie, bo jak ja zobaczyłem, że jest to samo co pod AB pl to odrazu sobie SOD podarowałem. ... oni nigdy się nie poddają, jast to ściśle związane z tym, że nie mogą wykupić już tej armii - po prostu w SOD komputer o tym wie :(
Mr Pool
2002-01-08 16:16:42


Re: ...eee
Rastlinie dlaczego uważasz, że Stronhold jest najsilniejszą nacją ?

Moim zdaniem najsilniejsze jest Castle, na czele z Archaniołem - To jest najtwardsze 250 pkt. które znam :)

I do wszystkich WIĘCEJ OPTYMIZMU !!! .W sytuacji na dziś uważam, że wszystkie wyniki są jeszcze do pobicia i myślę, że prędzej czy później ktoś tego dokona ;)
Rastlin Arch
2002-01-09 15:04:12


Re: ...eee
300HP i redukcja defensywy o 80% daje doskonałą maszynkę do krojenia Aniołków;) Gobliny na wilkach to zdecydowanie najlepsza jednostka w ST bijąca po upr. nawet osławione Air Element. Roki 60HP +błyskawica, Ogry 60HP! Jedyną plamą są Gobliny.

Masz rację Mr Poolu... Wszystkie wyniki są do pobicia!;) Zacznę więc od TowNEC.
Mr Pool
2002-01-10 17:38:30


Re: ...eee
Ja bym uważał, co by Bechecina sobie pazurków nie połamała na "Niebo-Władnym" ;)

Chyba muszę opublikować wreszcie wyniki Wielkiego Testu Jednostek - to niektórych uświadomi :)

A tak na marginesie, jeszcze jedną jednostką zamieniającą "Bechy" w drobny PYŁ - są oczywiście "Tytki"
Rastlin Arch
2002-01-11 14:40:19


Re: ...eee
Wyniki znam i to bardzo dobrze;)
Colon
2002-01-12 07:15:04


Wyniki
Ale ja jeszcze ich nie widzialem i chetnie zobacze.
gutek9
2002-01-28 08:57:00


sod
Hei MrPool...\
Ale szalejesz ...\
SOD jest cool z tego wzgledu, ze czesciej wychodza specjalne zdolnosci niektorych jednostek. Jest inne ustawienie terenu i inaczej atakuja (na poczatku).
nie rzuca czarow tower i necropolis (jak skoncze dun to zaczne poprawiac dunnec bo przez czarownika stracilem 5 %). Zreszta zobacz wyniki w dun podobno te rekordy sa robione w Sodzie.
A w ogole Mocny jest naprawde mocny.
Gram teraz w dunstr i nie moge go pobic.
Podlamal mnie ostatni gostek 11-5-1-2. Z takim attack to ja sobie moge .... A juz myslalem ze Mocny jest moj ...
Ale cos sprobuje wymyslec
kociamber
2001-08-16 02:04:11


ForCon runda 2ga
No dobra wypowiem sie, niech bedzie moja strata ;) .
Czynie to tylko dlatego, ze zamkniecie tego calkiem interesujaecego tpicu napelnia mnie niewymowna groza i przerazeniem ;p.
ForCon gralem dawno temu, nie mialem tez specjalnie duzo czasu zeby je szczegolnie dopiescic, ale pamietam jeszcze kilka szczegolow dotyczacych drugiej walki (SOD 3.2). Przetrenowalem kilka roznych taktyk. Najlepiej sprawdzila sie taktyka 'huzia na Juzia'. Czyli wszystkie jednostki maksymalnie z przodu (taktyka na exp). W pierwszym ruchu pojedynczy oslizg atakowal przedziwnie ustawione fenie (prawie zawsze komp zastawial nimi grupe lucznikow, dzieki temu w odpowiedzi spawaly druga grupe lucznikow). W drugim ruchu reszta muszek poprawiala feniowi blokujac przy okazji dwie grupy strzelaczy. I do szturmu. Takie rozegranie okazywalo sie byc wyraznie lepsze od czajenia sie po swojej stronie szczegolnie, ze wtedy fenie szly do boju zamiast ziewac na wlasnej polowie. Wszystkie rozwiazania posrednie (z tych co sprawdzilem) byly zauwazalnie gorsze.
A tak na marginesie gra ktos mapki z NT ? Ciekawi mnie, ktore scenariusze udalo sie wam przejsc calkowicie bez strat (lacznie z walkami dodatkowymi - nie sa w sumie szczegolnie trudne). Jak na razie oceniam, ze wiekszosc walk z wojskiem CAS jest do zrobienia (sprawdzilem CasNec, CasFor i CasInf) i niektore z Nec (w NecFor do kompletu brakuje mi jeszcze oblezenia zamku). Jakie jeszce, moze Tow ? Chodzi mi oczywiscie o calkowity brak strat (ten samotny innowierca na koniu tez ma wyjsc calo :) ).
kociamber
2001-08-16 01:45:47


ForCon 2
No dobra wypowiem sie, niech bedzie moja strata ;) .
Czynie to tylko dlatego, ze zamkniecie tego calkiem interesujaecego tpicu napelnia mnie niewymowna groza i przerazeniem ;pppppp.
ForCon gralem dawno temu, nie mialem tez specjalnie duzo czasu zeby je szczegolnie dopiescic, ale pamietam jeszcze kilka szczegolow dotyczacych drugiej walki (SOD 3.2). Przetrenowalem kilka roznych taktyk. Najlepiej sprawdzila sie taktyka 'huzia na Juzia'. Czyli wszystkie jednostki maksymalnie z przodu (taktyka na exp). W pierwszym ruchu pojedynczy oslizg atakowal przedziwnie ustawione fenie (prawie zawsze komp zastawial nimi grupe lucznikow, dzieki temu w odpowiedzi spawaly druga grupe lucznikow). W drugim ruchu reszta muszek poprawiala feniowi blokujac przy okazji dwie grupy strzelaczy. I do szturmu. Takie rozegranie okazywalo sie byc wyraznie lepsze od czajenia sie po swojej stronie szczegolnie, ze wtedy fenie szly do boju zamiast ziewac na wlasnej polowie. Wszystkie rozwiazania posrednie (z tych co sprawdzilem) byly zauwazalnie gorsze.
A tak na marginesie gra ktos mapki z NT ? Ciekawi mnie, ktore scenariusze udalo sie wam przejsc calkowicie bez strat (lacznie z walkami dodatkowymi - nie sa w sumie szczegolnie trudne). Jak na razie oceniam, ze wiekszosc walk z wojskiem CAS jest do zrobienia (sprawdzilem CasNec, CasFor i CasInf) i niektore z Nec (w NecFor do kompletu brakuje mi jeszcze oblezenia zamku). Jakie jeszce, moze Tow ? Chodzi mi oczywiscie o calkowity brak strat (ten samotny innowierca na koniu tez ma wyjsc calo :) ).
gutek9
2001-07-13 03:08:54


SOD a AB
Coz Colónie. Przyznam Ci racje ze SOD gorzej sie gra. Jest troche plusow, ale poddawanie sie w AB niweluje te plusy.
Air element musiales ukamienowac bazyliszkami.
Jezeli walnales hydrami, air elemental wcale nie mialo jeszcze ruchu. Mial bazyliszek. Jezeli udalo by mu sie znowu ukamienowac straty nie bylyby takie duze. Raz tak probowalem. Stracilem niecale 100 gnolli wiecej. Troche tego jest;(((.Pewnie nie przeczytasz tego, ale milych wakacji
lopez
2001-07-15 22:15:10


Re: SOD a AB
Colon.
Pewnie szybko tego nie przeczytasz, ale wiem chyba co jest przyczyną twoich kłopotów z mapkami AB.
One po prostu nie działają na SoD v. 3.0. Trza dopiero zainstalować sobie patch SoD 3.2. Sprawdziłem to doświadczalnie u siebie.

Mam jeszcze pytanie do kogoś kto ma polskie HoMM. Byłem ostatnio u kumpla, który ma polskie HoMM. Chciałem go zainteresować starym turniejem, zciągnąłem z bazy sejwa na RoE, chciałem odpalić i pojawiło się info, żebym otworzył mapę z edytora, który przerobi na polski co trzeba. Ale mapy nie miałem bo ja mając wersję angielską zawsze otwieram savy bez mapek. Czy jak kumpel zciągnie sobie jeszcze mapki to będzie mógł odpalić sava zrobionego na wersji angielskiej, czy nie?
jOjO dwarf
2001-07-27 17:54:29


do ad remu...
well, Mistrzowie, Lordowie!!!

Don Colon na wywczasy się wybrał, a tu mu wątek padnie?

nie róbcież mu tego! niech ma co czytać On i inni Turniejowicze...
Colon
2001-08-15 07:41:07


ForCON, episodio 2
Hola amigos,

No to zgodnie z zapowiedzia opisuje ForCON, druga bitwe. Nameczylem się z tym scenariuszem gdyz specjalne zdolnosci Fortress sa bardzo zawodne, a wynik i tak osiagnalem niespecjalny. Pero vamonos al grano.

Uwaga wstepna: Rozgrywalem ten scenariusz pod SOD, w zwiazku z tym czytajac ten opis pamietajcie, ze komputer walczyl do konca. Moja pozycja startowa do tej bitwy tez była inna niż Gutka, który miał jednak sporo nizsze straty, grajac pod AB. Po paru probach rozegralem jednak troche inaczej pierwsza bitwe, niż to proponowal Gutek, gdyz chcialem zachowac wiecej gnolli (niestety,Gutku, moje bazyliszki były niespolegliwe i nie chcialy zmienic w kamien air elementals;) ). Ostatecznie stan mojej armii przed 2 bitwa wynosil 470 gnolli, 130 oslizgow i 12 wywern, pozostale jednostki bez strat.

Ustawienie: Zakladam, ze mamy co najmniej basic tactics.
W kopalni zostawiamy wywerny. Jaszczuroludzie (strzelcy) i samobojca posrodku. Na samym dole hydry i gorgony, które pozornie blokuja droge hydrom w gore. U gory oslizgi, bazyliszki i gnolle. W ten sposób komp nie strzela do naszych hydr w pierwszej turze, tylko raz do bazyliszkow, raz do gnolli.

Bitwa: Feniksy atakuja samobojce i blokuja jaszczurow. Komp wychodzi w pole spritami i magic elementals. My uderzamy krowami w magic elementals a potem dobijamy je bazyliszkami. W feniksy uderzaja gnolle a nastepnie hydry. Zmartwychstalego feniksa atakuja jaszczuroludzie. Zas oslizgi atakuja sprity. W drugiej turze komp wali raz do gorgon, raz do gnolli (wczesniej czekamy oslizgami do konca tury). Niedobitki spritow nie stanowia klopotu. Podsuwamy armie do przodu (gorgony powinny uderzyc w ice elementals). Z poczatkiem tury oslizgi atakuja storm elementals. Energy, magma i ice elementals będą się staraly uderzyc w gnolle (ja po przetestowaniu paru wariantow pozwolilem im na to). Z energy elementals zostaje dzieki temu niewiele. Hydrami wjezdzamy w ice i energy elementals. Bazyliszki, oslizgi i krowy koncentruja się na storm elementals (przydalaby się petryfikacja). Jaszczury powinny mieć dogodny strzal do pozostalosci ice lub do magma elementals (jeśli nie zajelismy się nimi gnollami). Zostaja storm elementals. Jeśli sa skamieniale, to podsuwamy się jaszczuroludzmi do dogodnego punktu i strzelamy, a nastepnie wjezdzamy w nie hydrami i bazyliszkami. Jeśli nie, to kolejno je atakujemy (storm dolozy najpewniej gnollom lub bazyliszkom).

No i po bitwie. Tyle, ze straty jednak duze. Czekam na wasze rady, jak je zmniejszyc.
Colon
2001-08-15 07:42:34


Czy topic przetrwa?

Hmm, nasunela mi się mysl, ze jeśli jedynymi dyskutantami pozostana Gutek i Wwalker (mam nadzieje, ze nie - poczekamy, zobaczymy) to chyba jednak poprosze cie jOjO o zamkniecie tego topicu. W koncu szkoda naszego wysilku jeśli nikt nie jest zainteresowany. Możemy sobie przeciez wyslac maila albo uzyc Gadu Gadu. Esto es una constatacion triste, pero necesaria.
Tak wiec hasta proximo, mam nadzieje.
gutek9
2001-07-12 03:40:55


Re: Druzgocace Uderzenie
Szkoda Colónie;(((
MI nie chodza savy ROE. Musze zalatwic sobie ROE bo tyle fajnych savow a nie udalo mi sie ani jednego wykorzystac. Mojemu koledze nie chodzila moja mapka Na ratunek. Pisalo ze brakuje mu jakiegos pliku systemowego. Przekopiowalem go ze swojego kompa i zaczelo hulac
Pozdrovka
Colon
2001-07-12 12:01:10


ForCON, pierwsze starcie
Jednak udalo mi się wygenerowac niezly sejw z +1 speed, ale zdazylem rozegrac tylko pierwsza bitwe. No i nie mogę się z Toba zgodzic, Gutku, ze w SOD jest tylko nieduzo gorzej. Wszystko jest dobrze do momentu ucieczki kompa w AB. Potem jednakze Air Elementals wjezdzaja 2 razy z rzedu w Gnolle i jestem jakies 250 jednostek do tylu. To oznacza 7% do tylu w pierwszej bitwie, a co wazniejsze Gnolli jest już za malo, by stanowily sile ofensywna, a za duzo na mieso armatnie i nie bardzo wiadomo co z nimi zrobic. A Tobie jednak zostaje prawie cala jednostka nienaruszona.
Nie widze specjalnie mozliwosci lepszego rozegrania tej bitwy - probowalem kilku ustawien i podobny wynik można zrobic przy ustawieniu, jakie opisywalem w TowCON, ale roznica jest tylko taka, ze straty rozkladaja się inaczej (trace czwarta czesc bazyliszkow i oslizgow, zachowuje wiecej Gnolli).
Coz, to kolejny argument wskazujacy na nierowne szanse grajacych w SOD...

Do uslyszenia za miesiac;)
Rastlin Arch
2001-12-19 15:22:35


Re: Co do StrSTR
Ten opis StrSTR mojego autorstwa to tak naprawdę opis na znacznie więcej ptk ;) .

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous