Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2
Author
Comment
jOjO dwarf
2002-04-24 14:20:22


Poprawki, które są potrzebne do H4
sądzę, że warto je wypisać!

zarówno bugi, jak i niewykorzystane możliwości...

proponuję każdą poprawkę dawać w nowym poście, będzie łatwiej komentować...
jOjO dwarf
2002-04-24 14:25:04


Więzienie...
strasnie mię wqrza, że trzymam tych darmozjadów a pożytq żadnego!!!

a może:
* stały przepływ gotówki? od gracza pokonanego do nas? np 250 zł/dziennie?

a może:
* widoczność (jak zajęte urodziska) miast wroga? albo (o ile to jest w grze pamiętane!) lokacji zajętych przez pokonanego herosa?
jOjO dwarf
2002-04-24 14:29:24


Droga na polu bitwy...
nie tylko siatki mi brak,
ale w związq z uwzględnieniem znaczenia terenu, także i kosztu ruchu po wskazanych polach
oraz
wpływu miejsca postoju na walkę! (no bo teren jakoś tam sprzyja?) i nie widać za bardzo jak mocno dana jednostka jest okopana (choć okopy na terenie bagnistym to niezły żart!)
Sajmon
2002-04-25 04:44:58


Re: Droga na polu bitwy...
jOjO mam pytanie czemu piszesz trzy posty pod rząd ? Jakbyś nie mógł w jednym zawrzeć wszystkiego. No chyba, że nabijasz sobie ilość postów ale to już jest bez sensu....
grenadier
2002-04-25 05:44:49


Re: Droga na polu bitwy...
Czepialski się znalazł (to do Sajmona);)
Z tym więzieniem to racja. Jakiś zysk musi z tego być oprócz przyjemności ze słuchania jęków torturowanego. A tak na marginesie - jaka jest pojemność tjurmy?
jOjO dwarf
2002-04-25 06:22:27


Re: do Sajmona...
jakbyś Waść czytał, to pewno byś zauważył!

chodzi mi nie o moje trzy, pięć, dziesięć postów, ale o zawarcie POMYSŁU w oddzielnym poście, żeby przejrzysta była dyskusja na jego temat... (podobnie zrobiłem w Tipsach, a jak zauważyłem nie tylko ja skorzystałem z możliwości przejrzystego prezentowania spostrzeżeń...)
Sajmon
2002-04-25 07:31:14


Re: do Sajmona...
A więc przepraszam szanownego jOjO'a :) Mam nadzieje, że to jest przejrzyste :) Co do błędów to sam nie znam dużo bo jak już wcześniej mówiłem wiecej siedzie w edytorze map niż gram w samo Heroes 4 ...........
Sewrey
2002-04-26 13:28:38


highscores w kampanii
Po przejściu kampanii powinna być możliwość wpisania swojej xywki (nie wiem czy inni gracze mają podobny problem, ale u mnie po pokonaniu kampanii pojawia się na liście higscores -"gracz")


Co do pomysłu z więzieniem to, może dobrze byłoby naliczać pieniądze w zależności od poziomu więzionego heroesa. (tzn. im wyższy poziom tym więcej kasy...)
jOjO dwarf
2002-04-26 14:22:40


Re: highscores w kampanii
imię MOŻNA wpisywać na początq rozgrywki... (ale i tak powinno być to możliwe dla kampani... PO również!)
dla map single, pewnie chodzi o to, aby ftoś nie podszył się pod wynik, jeśli otrzyma dobrego sejwa ;)))

a co do rozwinięcia koncepcji z oqpem, to JAK NAJBARDZIEJ :)
w sumie za leszcza nie płaci się tyle samo, co za GRUBE ryby ;)))
Sajmon
2002-04-26 22:44:39


Re: highscores w kampanii
Ależ oczywiście, że sie da wpisać imie zarówno przed jak i po. Wystarczy kliknąć na "Gracz" skasować i wpisać Sewrey :)
Sewrey
2002-04-27 05:52:53


Re: highscores w kampanii
Wiem, że da sie tak zrobić w singlach ale chodzi mi o kampanie...
Giater
2002-04-27 07:04:22


Re: Więzienie...
Utrzymać herosa w więzieniu i żywić za nic?! To bez sensu.

Tu konieczna jest zmiana:
1.Uzyskać okup – o czym już tu pisano.
2.Wcielić do własnej armii – oczywiście za odpowiednią opłatą
3.Publicznie stracić (piękna animacja powieszenia) – co podnosiłoby morale własnych wojsk i może modyfikowało inne współczynniki danego miasta np. obronę czy dochody (mieszkańcy, którzy mają uciechy lepiej pracują)
Giater
2002-04-27 07:16:49


Koń najlepszy przyjaciel .... herosa?
Od samego początku serii herosi przemierzali mapę przygód na koniu. Chociażby z HMM 3 pamiętamy jak podczas bitwy nasz bohater dzielnie władał magią jednocześnie (z naszą pomocą) posyłając jednostki swej armii w bój.
A w HMM 4? Dalej jeździ konno po całej mapie, ale podczas bitwy..... zasuwa na piechotę! Dlaczego? Dlaczego dobrowolnie rezygnuje z punktów ruchu, które niewątpliwie dawał by mu koń? Poza szybkością i zasięgiem, myślę że koń mógłby podnieść współczynnik obrony i ataku wręcz i ...... zawsze mógłby zginąć najpierw koń a nie heros.
Sajmon
2002-04-27 08:04:45


Re: Koń najlepszy przyjaciel .... herosa?
Hmm faktycznie tracimy troche... Myśle jednak, że chodzi o animacje. Np. gdy czarujemy i np. nasza czarodziejka 'kręci' wokół laską to nie wyobrażam sobie tej animacji na koniu. No cóż, ale jakby panowie z 3DO sie postarali to mogliby zrobic bohatera na koniu i np. możliwość "zrzucenia" nas z owego konia co według mnie byłoby dodatkowym uatrakcyjnieniem. Oddawałaby większe realia walki, bo w walkach bohater często spada z konia lub jest z niego zrzucany. No ale cóż można by było takich "marzeń" znaleźć wiele. Cieszmy sie, że Heroes 4 już jest. No ale gra wyszła z tyloma błędami, że.... ahh
Ratboyy
2002-04-28 09:06:15


Re: Koń najlepszy przyjaciel .... herosa?
Giater
- "Poza szybkością i zasięgiem, myślę że koń mógłby podnieść (....) zawsze mógłby zginąć najpierw koń a nie heros." - wysmienity pomysl, szczegulnie ten ostatni aby kon gina pierwszy a potem heros. Dawalo by to dodatkowe zycie i bohater nie gina by w pierwszej turze (czesto tak mam ze rzuce jeden czar a potem nie ma czego zbierac).

Sajmon
- "Np. gdy czarujemy i np. nasza czarodziejka 'kręci' wokół laską to nie wyobrażam sobie tej animacji na koniu" - cos slaba masz te swoja wyobraznie, ja jakos nie mam klopotu z wyobrazeniem takiej animacji. Jednak masz racje - wszystko rozchodzi sie o prace nad postaciami, takie dopieszczanie wymaga sporo czasu i przedewszystkim zdolnosci ktorych niestety wyraznie zabraklo programistom.... i chyba nikt nie powie ze tak nie jest bo przecierz czekalismy na te gre tak dlugo, tyle bylo czasu aby nad gra popracowac a co otrzymalismy? Produkt nie dokonczony, wersje 0.78 dzirawa jak sito z masa bledow technicznych i w samej rozgrywce a najgorsze to ze zapowiadana i reklamowana jako najwiekszy hicior i megacool strategie fantasy.

Bardzo dobrze ze 3DO wyrzucilo czesc swoich programistow, grafikow i innych, dali ciala na calej linni.

Czytaliscie nowosci na temat nowego produktu 3DO Might & Magic IX? http://rpgplanet.com/mightandmagic/pages/Features/Features_MM9Review.html - z tego co tu napisali wynika ze 3DO wyda kolejny przecietny nie dokonczoy produkt z masa bledow, gratuluje producentom polityki.
Sajmon
2002-04-28 09:23:51


Re: Koń najlepszy przyjaciel .... herosa?
Ratboyy'u ja tak ogólnie mówiłem. Po prostu nie chciało im sie Ale to też by wiele zmieniało. Np. Bohater na koniu jest atakowany przez bardzo niskie potwory, a więc obrażenia idą na nogi i po tym powstaje wiele kombinacji lub przykład 2 Bohater na koniu jest atakowany przez jednostke rzucająca z daleka, zamiast bohatera obrywa koń. No i znów problemy z animacją... Bo jak ? Zabili konia - ten pada a bohater świerzutko sobie stoi. Ehh ważne, że chociaż grać w tą gre można bo z tego co mówisz, niedługo będą wydawali gry w wersjach 0,1 a potem miliony patch'y.........
grenadier
2002-04-29 01:55:16


Re: Koń najlepszy przyjaciel .... herosa?
Brawo. To jest przyszłość gier - wersje 0,1; 0,11; 0,7864.

A tak na poważnie, to może ja jestem ślepy, ale gdzie w wynikach bitwy są podane punkty doświadczenia zdobyte przez herosa?
Z drugeij strony - instrukcja podaje, że można osiągnąć "tylko" 70 poziomów doświadczenia. Ciekawe, czy w innych parametrach jest tak samo - 70 pkt ataku itd.
Guinea
2002-04-29 04:30:30


Re: Koń najlepszy przyjaciel .... herosa?
Nie, obronę miałem sporo ponad setkę. A wersję proponuję 1.414, 3,1415926535 itd. itp. ;)
Sajmon
2002-04-29 04:42:28


Re: Koń najlepszy przyjaciel .... herosa?
No co ty na wersje 3,1415926535 to czekalibyśmy do ho ho ho już byśmy w Unii byli ;)
Giater
2002-04-29 22:45:00


Jak już o takich "powaznych" sprawach...
To może wersja 007 - wtedy "heros" byłby faktycznie "nie do zdarcia"

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous