Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3 4
Author
Comment
E1ias
2001-06-07 03:42:48


Re: Nowy dżin
Taki intrygujacyy temat zamykac. Zgroza.
Bo zaraz wypuscimy jednostki specjalne: gumisie z zapasem gumijagod ;)
E1ias
2001-05-13 21:44:45


Nowy Behemot
> Behemot: krzyzowka goryla i starego Behemota,
Ale nie byle jakiego goryla. na pewno King Konga.

> cos mi tu zle pachnie.
Moze otworzyc okno i wywietrzyc ;)
grenadier
2001-05-14 08:14:46


Re: Nowy Behemot
Co do dzina to Kopernik tez byla kobieta i skad wiadomo, ze dzin to meszczizna?
A tak na serio, to niektore jednostki wygladaja na troche niedopracowane. Na przyklad jednorozce sa jakies bez wyrazu, wygladaja jakby im brakowalo tylko biegunow (takich kawalkow drewna) i mozna by sie pohustac. Troglodyta chyba za bardzo przypomina zabe. Ten czerwono czarny kon to chyba cos nowego, ale fajne. Behemoty bylyby moze i do przyjecia, gdyby nie mialy lysej mordy, bo teraz wygladaja glupio. Fakt, to nie jest konkurs pieknosci, ale programisci chyba jeszcze nie skonczyli pracy.
Behemoth the Barbarian
2001-05-15 09:35:18


Dżiny są zmiennopłciowe!
Mnie też to zaskoczyło, ale dowiedziałem się, że już w Heroes III przed upgradem dżiny są płci żeńskiej, a po - męskiej.
lopez
2001-05-15 21:24:49


Re: Dżiny są zmiennopłciowe!
Czyli uprade dżinów w HoMM 3 to taka operacja zmiany płci.
Guinea
2001-05-04 21:07:10


Na stronie h3trio
są nowe screeny. Wynika z nich, że teren, który otacza zamek będzie miał wpływ na jego wygląd (podłoże). Ponadto pisze, że wyszkolenie bohatera na maxa będzie niemożliwe (chyba że ktoś stworzy mapę w rodzaju The Lord of War ;)) i że w zamku nie będzie można wybudować wszystkich struktur tworzących jednostki (trzeba będzie wybierać).
grenadier
2001-05-06 04:24:55


Tak, powstanie
Co do zamkow to ciekawe rzeczy mowicie. Pomysl z wyborem struktur jest chyba OK. Ciekawe tylko, czy bedzie mozliwosc zburzenia jednej i na jej miejscu postawienia innej - taki samo jak z wojskami, potrzebujesz wolny slot, to rozwiazujesz najmniej wartosciowy oddzial. Ja najbardziej oczekuje zmian na polu bitwy i mam nadzieje, ze pojda w dobrym kierunku. Tez boje sie powiekszania pola walki i jednoczesnie zwiekszania szybkosci jednostek.
PS. 1 Mialem na mysli takze powstanie, ale także II Wojne. Życzenia byly wczesne, bo nikt nie wie kiedy sie ta wojna skonczyla 8, 9 a może kiedy indziej. A tak w ogole to do najbardziej podchwytliwych pytan na maturze nalezy wlasnie - Kiedy skonczyla sie II Wojna Swiatowa - 99 procent ludzi w pierwszym odruchu mowi 9 albo 8 maja. Tymczasem prawidlowa odp. to 2 wrzesnia. A tak w ogole to zycze powodzenia na muturze tym herosom, ktorzy ja we wtorek zdaja. Niech Moc Bedzie z Wami i wezcie ze soba ksiazke z czarami i sporo many ...
PS 2 Gralem ostatnio w taki scenariusz Anielskie Miasto. Mapa dosyc latwa, ale polecam ja z innego wzgledu. Niezapomnianych wrazen dostarcza bitwa z legionem (cos kolo 4000) blekitnych smokow. Miodzio.
Dante
2001-05-06 14:10:32


TakieTam
PS 2 Gralem ostatnio w taki scenariusz Anielskie Miasto. Mapa dosyc latwa, ale polecam ja z innego wzgledu. Niezapomnianych wrazen dostarcza bitwa z legionem (cos kolo 4000) blekitnych smokow. Miodzio.

Szczerze mowiac mnie tego typu mapcie zniechecaja do Herosow. Zupelnie nie podnieca mnie fakt ze autor pomnozyl sobie wszyskie wartosci stworow przez ilestam. To swiadczy tylko o tym ze gosciu ma megalomanie. Zupelnie nie jarcaja mnie ilosci stworow i statystyki bohatera w The Lord Of War, swoja droga fajna mapa, bo kazdy palant moze dac legiony stworow na mapie. TO nie ty do tego dochodzisz, to autor mapy.

H4

Mam powazne zastrzezenia do wygladu zamkow. Mam nadzieje ze cos z tym zrobia, bo za zmienny wyglad w zaleznosci od terenu zaplacono straszna cene. Budynki wygladaja tak jakos nijako, zazwyczaj nie komponuja sie z tlem, wygladaja sztucznie, jakby naklejone. Ten kto widzial w H3 wnetrze Fortress ten wie o czym mowie. Budynki zarosniete pnaczami, mchem, glony, zgnilizna... Tam tlo i budynki tworza jednosc.
grenadier
2001-05-07 01:51:42


Re: TakieTam
Tez nie wystawiam temu sce. wysokiej oceny. Podobal mi sie tylko dlatego, ze walczac z taka ioscia niebieskich mozna docenic ich wartosc i parametry. Tylko tyle.

Co do zamkow - racja. Nedza i tyle. Wyglada to jak skladanka z klockow lego. A ten z niebieskim dachem jak uproszczona wersja palacu jakiegos mandaryna. Takze murom daleko do Carcassone. Chyba po prostu projektanci na razie mniej wiecej skonczyli z terenem, a teraz zajma sie zamkami. Inaczej tego nie da sie chyba wytlumaczyc.

Gdzies przeczytalem, ze premiera "4" ma byc 15 wrzesnia tego roku. Czy ktos to potwierdza?
lopez
2001-05-01 22:40:12


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Na stronie www.mmportals.com/heroes4.html piszą o różnych nowinkach, m. in:
- początkowo będzie "tylko" 6 miast utworzonych z przemieszania miast z poprzednich części HoMM:
- Academy (Tower?)
- Necropolic (Nec.)
- Asylum (Inferno/Dungeon?)
- Haven (Castle) z mocą odzyskiwania zabitych jednostek po walce
- Preserve (Rampart/Sorceress)
- Stronghold (Str.) z bohaterami rozpoczynającymi z trzema umiejętn. (zamiast dwóch),
- każde miasto będzie miało "swoją" szkołę magii,
- w miastach będzie można zaciągać tylko boh. przynależnych do danej rasy (poza Strongholdem, gdzie można będzie wszystkich),
- herosi będą rozwijać do 9 umiejętn. podstawowych (?), z każdą będą związane 3 umiejętn. drugorz. rozwijane aż na 5 poziomach,
- herosi będą uczestniczyć w walce, w jednej armii może być także kilku herosów, również są możliwe armie bez herosa,
- większe pole walki, więcej slotów, wojska będą ustawiane na początku w 2 szeregach,
- zaatakowana w bitwie jednostka natychmiast ma oddawać zanim jeszcze zostanie zmniejszona jej liczebność.
Behemoth the Barbarian
2001-05-02 03:27:25


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Dowiedziałem się, że te informacje pochodzą z pisma Computer Gaming World.
Dante
2001-05-03 04:35:47


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Re: Lopez

Hehe, nie ma bohaterow ? A co to niby za laska z laska ? :D . Wszystko staje sie jasne, jesli przyjrzec sie obrazkom - na paru herosi maja takie parametry jak "damage" i "health".

Jest! Yeah! Cool! Miodzio!

Takich wlasnie zmian oczekiwalem! Szczegolnie jesli chodzi o bitwe. Wreszcie bedzie wiecej strategii. Nie bedzie juz sytuacji gdzie po 2 kolejkach przelecialem z 1 konca ekranu na drugi. Funkcja "Guard" tez bedzie bardziej uzyteczna, bo kontry beda przed naliczeniem obrazen. Brakuje jeszcze mozliwosci dzielenia i laczenia armii na polu bitwy, ale moze to tez dadza. Fajnie by bylo moc wreszcie kogos otoczyc.
Dobrze by jeszcze bylo gdyby usuneli dwupolowosc jednostek i jaranie 2 pol pod rzad smokami. Patrzac na ten 1 obrazek ciezko stwierdzic czy tak jest.
Ciekawe tylko jak zabezpiecza bohaterow przed czarami typu Implozja, bo fakt ze w H3 katapulta jest na nia odporna strasznie mnie wnerwia.. Katapulte musze rozwalac Armageddonem !

Podobno bohaterowie beda sie od siebie bardziej roznic, i mam nadzieje ciezej bedzie barbarzyncom czarowac itp.

Jedyne zastrzezenia jakie mam do grafy to momentami za zarowiasta mapa pomocnicza i troche za duze obiekty (mniej sie miesci na ekranie). Menu jest spoko, Lopez sie po prostu starzeje i robi sie gderliwy ;) . Wielu ludziom menu z H3 tez sie nie podobalo po przestawieniu sie z H2.
Dante
2001-05-03 05:16:56


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Wiewiorki donosza, ze bohaterowie Asylum beda bardziej inteligentni, czyli beda mieli wiecej Spell Pointow.

Ponadto w Strongholdzie nie bedzie juz Gildii Magow, w zamian stwory beda wypasione no i ta 3cia umiejetnosc. W sumie nie ma czego zalowac, bo Stronghold i tak byl zalosny jesli chodzi o czary.

Bohaterowie Academy beda mogli podczas walki tak zaczarowac wrogie jednostki, ze zmienia one strone po ktorej walcza.

Bohaterowie Preserve beda dostawali dodatkowe jednostki do wynajecia po kazdej wygranej bitwie.
misza
2001-05-03 23:48:07


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Dla mnie bomba! Grafika naprawde powala, menu boczne znacznie mniej, no ale zobaczymy. Poczekamy na screeny z zamkow, no i nie moge sie doczekac samej gierki. Ciekawe kiedy IMGroup ja wyda :)
Dante
2001-05-04 04:17:08


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Pare niskiej jakosci screenow z zamkow jest zdaje sie na www.strategyplanet.com/homm czy jakos tak.
misza
2001-05-04 06:02:32


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Nawet sa dwa ktorych Behemot nie zamiescil. Co do zamkow to faktycznie gdyby screeny byly takiej jakosci jak reszta to mogly by powalic, a tak to niestety malo co widac.
grenadier
2001-05-04 06:36:14


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
W zasadzie to moge sie dolaczyc do tego choru zachwytow, ale przy da sie lyzka dziegciu. Pomijam menu boczne, bo ono mi sie akurat podoba, ale kwestia gustu. Pierwsza moja mysla, jak zobaczylem screeny, byla - ajn moment, ja to gdzies widzialem - fakt, ze trudno dzis w grach stworzyc cos calkiem nowego. Po prostu wiele elementow krajobrazu jest chyba wzorowanych na innych pozycjach, ktore wyprzedzily HoMM graficzne. Mi na przyklad wiele rzeczy przypomina czwarta odslone Settlersow.
Nie podobaja mi sie zamki. Nie wiem, co autorzy maja na mysli w przyszlosci, ale na razie to chyba najbrzydszy element screenow.
Bardzo podobaja mi sie bagna - nareszcie wygladaja jak bagna.
Pole bitwy - mam nadzieje, ze te malpy to nie sa Behemoty.
Ta panienka z ostatniego obrazka - cool.
Jeszcze jedno - w kilku budowlach zauwazyc mozna walajace sie zlote krazki - czyzby autorzy przewidywali cos takiego jak mennica?
PS.Najlepsze zyczenia z okazji Dnia Zwyciestwa.
misza
2001-05-04 07:39:31


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Te malpy to niestety Behemoty, wszystko na to wskazuje. Bagna rzeczywiscie sa swietne, a co do szczegolow to pamietacie jak miala wejsc trojka ile krzyku bylo, ze to czy tamto jest do kitu.
Dante
2001-05-04 08:11:54


Menu itp.
Starzejecie sie, panowie.
Na trojke tez sporo osob narzekalo. A menu nie jest wcale gorsze, tylko inne. Jedyne do czego mozna sie przyczepic to mordy zamiast sylwetek jednostek - czytelniejsze to na pewno nie jest.

Kiedys to byly cuda. Pamietam jak bohater z Knowledge 10 mogl rzucic 10 armageddonow, 10 fireballi, 10 lightingow i 10 protection. Ktos mi powie kiedy to bylo ? :-).

Teraz grafa wyglada jakby przestrzennie. Patrzac na H3 ma sie wrazenie, ze sa to ponaklejane na siebie obrazki, i taka jest wlasnie prawda.

Na szczescie Herosi ewoluuja w dobra strone. Liczy sie samo miecho, zasady gry itp. Mnie np strasznie wkurza regula "kto pierwszy ten lepszy" podczas bitwy. Mam jeszcze nadzieje ze zwiekszeniu pola bitwy nie bedzie towarzyszyc przyrost predkosci jednostek, tak jak bylo na przelomie H2 i H3.
misza
2001-05-04 08:38:37


Re: Menu itp.
Dante czy masz na mysli Heroes 1 :) ale nie dodales ze bohater mogl rzucic tylko 10 armagedonow i musial jechac do zamku gdzie byl ten czar aby sie zatankowac ;) .
Grenadierze nie zalapalem od razu, ale mysle ze masz na mysli Trzecie Powstanie Slaskie. Jesli tak to chyba my Tobie powinnismy skladac zyczenia :)

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous