Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3 4
Author
Comment
Kornugon
2001-06-12 03:29:58


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
hehe taka armia wygrywala by kazde bitwy - przeciwnik padnie z zaskoczenia, a potem udusi sie ze smiechu... nio moze poza umarlakami, elementalami i golemami, bo one nie maja poczucia humoru :)
misza
2001-06-12 15:37:31


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Hej co masz do umarlakow, ze niby nie maja poczucia humoru??? A ten grymas na mojej twarzy to niby co takiego jak nie usmiech, caly czas zeby susze :)
Guinea
2001-05-20 20:21:05


O hydrosmoku....
ja już kiedyś pisałem. Nie pamiętam dokładnie kiedy ale dość dawno umieściłem tu pomysł zrobienia takiego potwora. Co do vital resources - może vital dlatego, że są potrzebne do ukończenia gry (w homm3 też są vital-bez resourcesów nie wygrasz :))
Behemoth the Barbarian
2001-05-25 04:43:38


O halflingu...
Też zauważyłem, że halfling jest podobny do laleczki chuckie. Nieźle ;)
misza
2001-05-30 02:42:23


Re: O halflingu...
Ciekawe czy bedzie laleczka barbi ;)
Behemoth the Barbarian
2001-05-30 10:08:24


Re: O halflingu...
Ja proponuję zamek barbie z muzyką Aquy ;)
grenadier
2001-05-31 02:53:19


Re: O halflingu...
A bohaterowie byliby z rasy kena ....
Behemoth the Barbarian
2001-05-31 03:51:44


Re: O halflingu...
I nie jeździliby na koniach tylko w różowych plastikowych samochodach ;)
ObywatelEracji
2001-05-16 03:38:05


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Aha ;) , jeszcze drobna ciekawostka...

Na stronie mmpotals.com mozna zobaczyc scene walki na sniegu, zastanowil mnie bardzo jej przebieg, poniewaz ze sceny mozna wywnioskowac, iz wszystkie sily wroga (wspaniale to wyglada) atakuja tam wszystkich przeciwnikow w jednej chwili (!?). Co Wy na to? Moze ja zle na to patrze...

3-V-ciesie
E1ias
2001-05-16 22:34:17


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Kolejna swieza porcja informacji o Homm IV:

www.astralwizard.com/heroes/news.htm

E1ias
2001-05-16 22:45:00


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Czar Town portal na pewno w HoMM IV bedzie, bo jest wymieniony w tym artykule.
Na mmportals pojawil sie nowy screen z ekranu miasta. Na liscie miast oprocz obrazka miasta jest rowniez mini-mapka z polozeniem tego miasta - juz mi sie to podoba :)

misza
2001-05-19 21:46:25


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Wracajac do jednostek: jak wam sie podoba nowy Halfling? Jak dla mnie to przypomina lalke z horroru ktora mordowala wszystkich ludzi (nie pamietam tytulu) i do tego ma owlosione stopy ;)
grenadier
2001-05-20 01:24:38


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Laleczka Czaki czy cos takiego to bylo - fakt, Half sa podobne do niej. Na jednym ze skrinow z bitwy (o ktorym mowil ObywatelE) jest tez nowy smok - w kazdym badz razie tak wyglada, bo wyglada jak pospawany czyli mechaniczny. Natomiast na obrazkach miast widac rozne typy statkow budowane w roznych miastach. Ciekawe, czy na mapie tez beda plywac rozne okrety.
grenadier
2001-05-20 02:07:30


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Wiele ciekawych obrazków, a zwlaszcza szkicow, znajduje sie na stronie www.freelancer.ag.ru Sa tam na przyklad glowki herosow i szkice jednostek - na przyklad hydrosmok z SIEDMIOMA glowami.
grenadier
2001-05-20 02:38:17


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
To znowu ja. Wlasnie przeczytalem na stronie 3DO ze Herosi beda zbierac "vital resources". Ciekawe co to takiego - czyzby herosi mieli odnosic rany i sie leczyc?
PS. 3DO podaje, ze wszystkie wersje HoMM sprzedaly sie w 4,5 miliona egzemplarzy. Ciekawe ile jest piratow?
ObywatelEracji
2001-05-16 02:37:53


Re: 11 screenów z Heroes IV ...
Witam wszystkich serdecznie!
Tak naprawde nie jestem tu calkiem nowy, pisalem juz kiedys kilka razy lecz niestety pod inna ksywa (mea culpa).
Otoz ja rowniez pragne dolaczyc sie do zbiorowej ekstazy ; )
wywolanej ukazaniem sie screenow HOMM IV (czemu i dziwic sie chyba trudno)...
Ale powaznie, zgadzam sie z paroma glosami co do ubogosci w wygladzie zamkow na mapie (ale to z niebieska strzecha urocze jest nawet), na mmportals.com znajduje sie wzmianka o tym, ze sa to nadal szkielety zamkow, aby nie mylic ich z dekoracja terenu (czyt. murami)itd. Wyglad zamkow wewnatrz jest dla mnie malym powrotem do "jedynki", ot taka wieza z czarami - w kazdym zamku w tym samym miejscu sie znajduje, podobnie ma sie sprawa z paroma innymi objektami jesli sie blizej temu przyjrzec... Fakt, ze otoczenie zamku ma wplyw na jego krajobraz "wewnatrz" jest bardzo cenna poprawka - aczkolwiek jedynie o znaczeniu kosmetycznym - natomiast zgadzam sie z glosem Dante, ze w pejzazu tym jakby brakowalo harmonii miedzy budynkami a terenem, cos co dalo sie zauwazyc juz od czasu pojawienia sie Confluxu w HOMM III. Ale sa to tylko drobiazgi, do ktorych kazdy niewatpliwie sie przyzwyczai badz tez, ktore zgola polubi, aby pozniej moc zarzucic cos HOMM V ;) ).
Reszta... to juz wedlug mnie same plusy, zmniejszona ilosc zamkow z naciskiem na ich odrebny charakter (+++), wybor drogi ich rozwoju (+++++, troche wziete z Disciples..., ale dobre pomysly zasluguja na powielanie!), kilka upgrade`ow (tutaj mam nadzieje, ze ulepszenie, np. z poziomu 2 na 3 bedzie sie wiazalo z utrata pewnych zdolnosci, a zyskaniem nowych). Rozwijanie zdolnosci heroesow, z ograniczeniem umiejetnosci magicznych u "osilkow" - nareszcie!, w HOMM III praktycznie nie zauwazalo sie wiekszej roznicy miedzy Rycerzem, Overlordem czy Barbarzynca (i to z expertem w madrosci - absurd!) np. na poziomie 25; miejmy jeszcze nadzieje, iz ulepszone lub zastapione zostanie kilka drugorzednych zdolnosci, z ktorych pozytek byl niewielki (mowie tu o Eagle Eye czy Estates) albo z drugiej strony byly zbyt potezne, jak dyplomacja.
Z "nowych" jednostek widzialem tylko Nightmare, ktora tak wprawdzie nowa nie jest i nawet wyglada identycznie jak w "Magic the Gathering" (kto gral to wie), ciekawym jeszcze czy zdolnosci bedzie miala te same (tam jej skill odpowiadal ilosci kontrolowanych czarnych stworow - asylum?), a moze po prostu jest ulepszonym jednorozcem... I tutaj znowu - SUPER POMYSL! Ta karcianka moglaby stac sie prawdziwa studnia pomyslow, zarowno co do doboru jednostek jak i czarow, nie widze przeszkod... Czytalem wypowiedz glownego "czifa", w ktorej to mowil, ze poswiecono sporo wysilku czarom - glownie ich sile i przydatnosci (+++++)...
Dobrze, wystarczy tego bo ktos mi jeszcze zarzuci, zem lakoniczny albo co... Dlugo by jeszcze fantazjowac i domniemywac na temat HOMM IV; uff, oby ukazala sie jak najpredzej, ale takze oby pospiech nie stal sie przyczyna jej niedociagniec...
Na razie i pozdrawiam

Ob. Eracji

Guinea
2001-05-15 21:03:57


Dobrze, że nie ma 3-ciego...
upgradu, bo pewnie byłyby nijakie ;) Albo dwupłciowe :)
lopez
2001-05-10 22:28:44


Nowy dżin
jest kobietą!
A jeśli facetem to chyba gejem!
Co o tym myślicie?
misza
2001-05-11 08:36:46


Re: Nowy dżin
Nie gejem, jezeli juz to tranwescyta. Twaz bardziej mi przypomina twaz chlopca niz kobiety, a piersi... no coz jak ma moj gust nawet nie zle ;) Dzin: kobieta, Behemot: krzyzowka goryla i starego Behemota, cos mi tu zle pachnie.
E1ias
2001-06-07 03:44:13


Re: Nowy dżin
Jak taki behemot zlapie w lape takiego dzina i wdrapie sie na wieze gildii
czarow, to juz tylko brakuje samolotow do kompletu.
Moze smoki moglyby je zastapic. I remake King Konga gotowy

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous