Author
|
Comment
|
grenadier
2000-10-15 01:15:52
|
Re: Coś za coś.
Propozyszyn jest kuszaca. Jeszcze bnardziej realistyczne byloby wprowadzenie do gry parametru "zmeczenie", a ze latanie bardziej meczy niz chodzenie, bo dluzszym przebywaniu w powietrzu jednostka ladowala by bardzo zmeczona, czyli slabsza w ataku i obronie. Mysle jednak, ze rzeczywiscie nie jest to chyba dobry pomysl. Chyba, ze rozgrywka bedzie tak pomyslana, ze latanie - utrzymywanie w powietrzu bedzie na tyle kosztowne, ze nie zawsze bedzie sie oplacac.
|
Guinea
2000-10-13 19:32:23
|
Zastanawiam się...
czemu podczas walki jednostki latające muszą wylądować przed atakiem. Czy nie byłoby ciekawiej gdyby np. smok zaatakował pikinierów i wzniósł się w górę, zeby nie mogli go zabić?
|
Behemoth the Barbarian
2000-10-14 13:02:48
|
Faktycznie...
Uczyniłony to grę bardziej realistyczną, ale również znacznie wzmocniłoby jednostki latające. Wyobraź sobie herosa z armią 100 Sprite'ów atakującego gostka z 1000 Goblinów. Sprite'y, jako jednostki latające, atakują gobliny i wzlatują do góry poza ich zasięg. Sprite'y wykończą ich (po pewnym czasie) bez żadnych strat.
|
Guinea
2000-10-08 20:04:03
|
Podobno w HoMM4...
nastąpią zmiany i jednostki "powymieniają się" między zamkami. Tak więc nie ma co płakać nad mlekiem, którego nie ma Może Nekromanta dostanie coś, co go poniesie.
|
misza
2000-10-09 23:41:56
|
Re: Podobno w HoMM4...
Zmiany to napewno nastąpią, tylko żeby nie okazało się, że Nekromante diabli ponieśli
|
Behemoth the Barbarian
2000-10-10 12:25:22
|
Hehehe...
niezłe :D
|