Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
grenadier
2000-10-15 01:15:52


Re: Coś za coś.
Propozyszyn jest kuszaca. Jeszcze bnardziej realistyczne byloby wprowadzenie do gry parametru "zmeczenie", a ze latanie bardziej meczy niz chodzenie, bo dluzszym przebywaniu w powietrzu jednostka ladowala by bardzo zmeczona, czyli slabsza w ataku i obronie. Mysle jednak, ze rzeczywiscie nie jest to chyba dobry pomysl. Chyba, ze rozgrywka bedzie tak pomyslana, ze latanie - utrzymywanie w powietrzu bedzie na tyle kosztowne, ze nie zawsze bedzie sie oplacac.
Guinea
2000-10-13 19:32:23


Zastanawiam się...
czemu podczas walki jednostki latające muszą wylądować przed atakiem. Czy nie byłoby ciekawiej gdyby np. smok zaatakował pikinierów i wzniósł się w górę, zeby nie mogli go zabić?
Behemoth the Barbarian
2000-10-14 13:02:48


Faktycznie...
Uczyniłony to grę bardziej realistyczną, ale również znacznie wzmocniłoby jednostki latające. Wyobraź sobie herosa z armią 100 Sprite'ów atakującego gostka z 1000 Goblinów. Sprite'y, jako jednostki latające, atakują gobliny i wzlatują do góry poza ich zasięg. Sprite'y wykończą ich (po pewnym czasie) bez żadnych strat.
Guinea
2000-10-08 20:04:03


Podobno w HoMM4...
nastąpią zmiany i jednostki "powymieniają się" między zamkami. Tak więc nie ma co płakać nad mlekiem, którego nie ma ;) Może Nekromanta dostanie coś, co go poniesie.
misza
2000-10-09 23:41:56


Re: Podobno w HoMM4...
Zmiany to napewno nastąpią, tylko żeby nie okazało się, że Nekromante diabli ponieśli:)
Behemoth the Barbarian
2000-10-10 12:25:22


Hehehe...
niezłe :D

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous