Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
ObywatelEracji
2001-07-16 16:23:55


Re: ze poziomy, wiem :)
Alez Behemocie, gdziezbym ja sobie z mego starczego palca taka bzdure wyssal ? :) Toc ona (ta bzdura) od samego tego, no... jak mu tam... Gusa wyszla ! Spodziewalem sie, ze zdementujesz ja w nieco inny sposob, ze moze juz nieaktualna albo co... chociaz ona wcale nie taka stara : )
Pozdrawiam
Behemoth the Barbarian
2001-07-17 02:57:56


Bzdura ;)
Artykuł, który cytowałeś ukazał się dość wcześnie...

A w AoW neutralni mogli atakować zamki (chyba ;)
misza
2001-07-19 12:49:18


Re: Bzdura ;)
Jednostki neutralne chodzace byly zapowiadane przed Trojka, tak samo jak koniecznosc odbudowywania murow po walce, a jednak nie ma tego. Podejzewam wiec ze czesc zapowiedzi nie ukaze sie. Pytanie tylko ktore?
E1ias
2001-07-16 04:04:32


Re: jeszcze to
but the class types break down even further as the character learns new skills."
Zaawansowana klasa bohatera zależy od rozwiniętych przez niego zdolności podstawowych.

To sa dwie zupelnie rozne rzeczy.
Pierwsza mowi o tym, ze klasa bohatera determinuje jakie skille
bedzie dostawal czesciej do wyboru, a jakie rzadziej (czyli tak jak w homm3, bohaterzy typu might
beda mieli czesciej do wyboru cechy might, bohaterzy typu magic raczej cechy magic). Stad np. jesli
chcemy wyszkolic arcymaga, to znacznie latwiej bedzie zaczac od bohatera typu magic, niz might,
bo nie tylko ze na poczatku bedzie mial juz jakies skille magiczne, to jeszcze latwiej bedzie mu sie
nauczyc kolejnych magicznych od bohatera typu might).
A drugie info jest na temat wlasnie tych klas zaawansowanych, ktore dostaje sie po rozwinieciu
dwoch (lub 3) wybranych zdolnosci podstawowych, co wcale nie musi byc zgodne z poczatkowym
przydzialem cech.
ObywatelEracji
2001-07-15 13:06:13


Re: jeszcze to
Behemocie !
"<-- to jest bzdura ;) "
No moze i jest, ale po czym wnosisz ? ;)
A co do drugiej "nowinki" to wiem o czym mowisz, napisalem wlasciwie to samo, z innego zrodla i nieco inaczej sformulowane... ot nowina :)
Hollow Tigre
2001-07-04 05:04:09


nowe info o HoMM IV
Ja się tylko zastanawiam, czy będzie można rekrutować potwory z danego zamku poza nim (czyli przez tzw. external dwellings). Bo jeśli tak to jakie to będą potwory? Jeśli w mieście, mając do wyboru green elves czy wood elves (zakładając, że takie będą istniały), wybiorę green elves to czy odwiedzając external dwelling jestem skazany na wybór "zielonych" czy mogę wybrać które chcę?

A w następnym liście (czyt. jutro) postaram się przedstawić moją propozycję zróznicowania potworów danego poziomu. Propozycję uważam za ciekawą :) :) :) , choć się już (częściowo) zdezaktualizowała.
Mam nadzieję że żaden z Forumowiczów do tego czasu nie zaoponuje. :)
Guinea
2001-07-04 21:15:34


Przypominam
że w HoMM4 ma nie być upgradów.
Dreppin
2001-07-01 04:19:35


Re: Nowe info o H4
skad ten tekst, ze "nie bedzie upgrade'ow"?
ja sie z czyms takim nie spotkalem
vitold
2001-07-01 06:01:26


Re: Nowe info o H4
Chłodny ukłon do Dreppina: Ten "tekst" znajdziesz na stronie www.mmportals.com/h4news.html
vitold
2001-07-01 01:07:38


Re: Nowe info o H4
Witam Guinea, witam bohaterów forum
Chciałbym zadać pytanie dotyczące najnowszych wieści o homm4, konkretnie liczby jednostek w każdym z miast, nie będzie upgrade'ów, może to i lepiej bo kto korzysta ze zwykłych jednostek kiedy już może budować ulepszone (ciekawe jak rozwiążą problem rekrutacji jednostek na mapie przygód, w trójce jednostki rekrutowało się nie ulepszone i trzeba było drałować z nimi do miasta aby zrobić z nich pakerów jak będzie teraz?).
Moje pytanie jest następujące: Ile tak naprawdę będzie jednostek w danym mieście? W poprzednich wieściach wyczytałem że będzie sześć poziomów monstrów w każdym z miast i że będzie można wybrać pomiędzy dwoma generatorami jednostek powyżej poziomu pierwszego to oznaczało że przy sześciu poziomach mamy do wyboru 11 różnych jednostek oczywiście nie jednocześnie (jednostki pierwszego poziomu niezmienne plus 10 jednostek poziomu 2-6).
W najnowszym wywiadzie z Jennifer Bullard wyczytałem że będzie można mieć jednocześnie dwie różne jednostki z poziomu pierwszego a dopiero od poziomu drugiego będzie trzeba wybierać pomiędzy dwoma różnymi monstrami i że będzie to dotyczyło poziomów 2-4 co w takim razie z jednostkami poziomu 5 i 6 niezmienne? Na screenach przedstawiających miasto Asylum w kilku ujęciach np: pustynnym i zimowym widocznie widać DWA RÓŻNE miejsca rekrutacji poziomów najwyższych (wszystko to pod warunkiem że te miejsca na screenach rzeczywiście dotyczą najwyższych jednostek a na takie przynajmniej wyglądają)
Czy znajdzie się ktoś na tyle odważny aby wytłumaczyć to łopatologicznie takiemu prostemu umarlakowi jak ja ;)
Dziękuję i pozdrawiam

Mości imperatorze co dzieje się z twoją jaskinią ktoś chyba zawalił do niej wejście.
Guinea
2001-07-01 04:00:50


Spróbuję Ci to wyjaśnić...
choć sam wiele nie rozumiem ;) Ja zrozumiałem to tak, że NIE będzie stworzeń 5 i 6 poziomu. W każdym razie nic o nich nie pisało (o ile pamiętam). Chociaż z drugiej strony mogę się mylić. Wiadomo, że w sumie jednostek ma być 60-kilka. Jesli jednostki będą do 4poziomu to będzie po 8 na każde miasto, przy 6 miastach da to 48 tak więc musiałoby być kilkanaście neutralnych. Jeśli zaś będzie po 1jednostce na poziomy 5 i 6 to jednostek będzie 60 + kilka neutralnych. Obie wersje są prawdopodobne, ale pewnie wkrótce się dowiemy.
E1ias
2001-07-01 22:24:00


Re: Spróbuję Ci to wyja¶nić...
Z wywiadu wynika, ze beda tylko cztery poziomy jednostek (przynajmniej z tych dostepnych w miastach), ale za to od razu ulepszone (kazda jednostka bedzie miala jakas swoja specjalnosc), a roznice miedzy poziomami beda wieksze niz w HoMM3,
czyli moze cos w rodzaju odpowiednikow jednostek poziomu 1,3,5,7.
Dreppin
2001-07-01 23:53:09


Re: nowe info o H4
jestem pewien, ze jakis czas temu w jaskini pojawil sie news, ze kazda jednostka ma miec dwie drogi upgrade'u, przypuszczam, ze cale zamieszanie wynika z tego, ze plotki o nowosciach ciagle sie zmieniaja, prawdobodobnie 'dwie drogi upgrade'u' i 'dwie jednostki do wyboru' to po prostu dwie rozne wersje tego samego newsa

i prosze bez chlodnych ulkonow...
vitold
2001-07-02 01:55:10


Re: nowe info o H4
Sorry Dreppin poniosło mnie, ale kiedy przeczytałem o czterech poziomach jednostek w mieście to krew mnie zalała, a do tego będzie można mieć jednocześnie dwie różne jednostki pierwszego poziomu (mnie się to osobiście nie podoba) ale ja nie jestem twórcą zobaczymy może zda to egzamin.
pozdrawiam
E1ias
2001-07-02 02:47:31


Re: nowe info o H4
No nie bedzie chyba tak zle. W jednym miescie bedzie mozna i tak wynajmowac co najwyzej 5 roznych jednostek. Czyli wtedy dwa sloty zostaja dla bohaterow (chyba w 4 beda warci ich trzymania zamiast slabej jednostki). A jesli jednostek wyzszych poziomow bedzie wystarczajaco duzo, to bedzie latwo skompletowac niezla armie (jednostki poziomu 2 do 4) z dwoch roznych albo inaczej rozbudowanych miast, a przy trzech miastach tylko jednostki poziomu 3 i 4. Teraz jak sie ma dwa rozne miasta to juz trzeba zawsze z jakichs dobrych jednostek rezygnowac, bo sie w slocie nie mieszcza.
vitold
2001-07-02 03:25:11


Re: nowe info o H4
Dzięki Elias przywracasz nadzieję umarłym;) może rzeczywiście nie będzie tak źle, jeżeli będzie można wybierać różne drogi rozwoju jednostek w dwóch takich samych miastach to będzie można sklecić armię składajacą się tylko z jednego bohatera i sześciu różnych jednostek poziomów 2-4 łącznie siedem slotów to może być coś.
Mam do ciebie jeszcze pytanie, jako do doświadczonego bohatera czy masz może jakieś podejrzenia co do tego jak będą funkcjonowały karawany (dostawy wojsk) czy odbędzie się to w jednej turze, czy będzie je można atakować, czy będzie je można wysyłać z miasta do miasta czy tylko z miasta do bohatera na mapie przygód? Jak ci się wydaje?

Serdeczne dzięki
Czy wiesz może co dzieje się z jaskinią Behemota, całkiem znikneła z mojej mapy przygód?
E1ias
2001-07-02 03:59:02


Re: nowe info o H4
Jako doswiadczony (he, he, wieloma kleskami zapewne) bohater podejrzewam, ze bedzie to zapewne opcja dostepna w miastach,
gdzie bedzie mozna przeniesc jednostki do karawany i wskazac dokad (do jakiego miasta) maja dotrzec. Podejrzewam, ze czas dotarcia do punktu docelowego bedzie dluzszy, niz gdyby wyslac same jednostki (bo tak tez przeciez mozna, dopoki sie nie przekroczy limitu osmiu armii na mapie). Co do atakowania, to raczej karawany beda to jednostki neutralne sluzace wszytkim bohaterom (tak jak teraz chocby black market), wiec raczej nie sadze by mozna je sobie atakowac, chociaz kto wie.
Cos zlego sie dzieje z serwerem Valhalli na ktorym stoi Jaskinia, wiec teraz Jaskinia zamiast stac lezy.
Co do lezenia, to juz podoba mi sie to co sie bedzie dzialo z zabitym herosem: bedzie sobie lezal na miejscu bitwy nagrobek, z ktorego bedzie mozna pozniej cialo bohatera wyciagnac i wskrzesic w miescie lub specjalnych budowlach. Czyli nigdy nie bedzie tak, ze szkolimy bohatera, potem ginie on w bitwie, a pozniej wystepuje w armii przeciwnika, jak bywa teraz. Bo taki nagrobek z super silnym bohaterem przeciwnika mozna zawsze przypilnowac, zeby przeciwnik go nie wykradl i nie uzyl ponownie, a teraz przy duzej ilosci przeciwnikow pokonani bohaterowie czesto sie znow pojawiaja u innych przeciwnikow.



vitold
2001-07-02 04:30:25


Re: Nieśmiertelny bohater
Mi także podoba się pomysł nagrobka, choć zostawia to pewien niedosyt, szkolisz swojego bohatera uzbrajasz w artefakty otaczasz armią i w końcu spotykasz równego sobie stajecie naprzeciw siebie na polu bitwy wasze armie scierają się w krwawej walce a twój bohater spotyka się twarzą w twarz z wrogim bohaterem jeden na jednego, po długiej wymianie ciosów kończysz jego żywot ale czy na pewno, wróg zawsze może go wskrzesić i powstanie on jak Freddy Krugger w kolejnych częściach Koszmaru z Ulicy Wiązów.
Wiem że to rozwiązanie będzie lepsze od rozwiazania z 3 cześci homm ale... Zresztą znowu czepiam się szczegółów to przez tą diabelną pogodę od rana pada i człowiekowi przez to odbija, w każdym razie dzięki za odpowiedź.
Pozdr.
E1ias
2001-07-02 04:42:37


Re: Nie¶miertelny bohater
Zaraz, przeciez beda jeszcze wiezienia. Jesli wygrasz, to chyba takiego trupa (ale nie do konca, czyjas twarzyczke mi to przypomina ;) mozesz wrzucic do jakiegos wiezienia i jesli nie pozwolisz zdobyc miasta z tym wiezieniem zaden Freddy ci nie grozi.
Jesli tak to wlasnie bedzie, to wreszcie rozumiem, po co sa w miastach te wiezienia, bo do tej pory wydalo mi sie dziwne po co trzymac bohatera, ktorego przeciwnik moze odbic. Ale skoro bohaterowie beda praktycznie niesmiertelni, wiec bylaby to jedyna skuteczna metoda na wyeliminowanie ich z pola walki.

vitold
2001-07-02 05:42:13


Re: Nie¶miertelny bohater
Ponownie rozjaśniasz ciemności mości Eliaisie ach być znowu żywym;) skorzystam z twoje wiedzy i daru jasnowidzenia ponownie jak myślisz czy będą jakieś usprawnienia dotyczące ucieczki bohatera z pola bitwy mnie osobiście strasznie irytowała pogoń za wrogiem w 3 homm po to aby on uciekł mi na początku walki traktując wcześniej piorunem moje szkielety, wiem są kajdany wojny ale to jedyny artefakt może w czwórce znajdą się inne artefakty o podobnym działaniu lub może czary nie pozwalajace np na ucieczkę w ciągu pierwszych dwóch tur.
Co o tym myslisz?
Pozdr.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous