Author
|
Comment
|
E1ias
2002-05-21 04:08:49
|
Re: Nowe zamki 1.1
Jak do tej pory, to wyglada mi ze Necropolis bedzie tym najlepszym zamkiem. Sprawdza sie zarowno do szybkich walk (juz 2 wampiry, ktore sie dostaje zaraz po zbudowaniu Dworka pozwalaja wykosic jednostki broniace, a nawet wygrac cale krotka mape - taki Niebezpieczny Las z turnieju mozna skonczyc w 1 tydzien uzywajac do walki tylko 2 wampirow), a przy wiekszych mapach dosc szybko (10-20 poziom bohatera) dochodzimy do expert necromancy, a wtedy z kazda kolejna walka ilosc wampirow nam sie zwieksza, jesli do tego dolozyc kosciste smoki (zwlaszcza podladowane Vampiric touchem), jadowite pomioty, cerberki, to rzadko zdarza sie wrog, ktory moze sobie z taka armia poradzic. Moze tylko inne Necropolis albo Haven maja jakies szanse. Do tego jeszcze niezle mozliwosci rozwoju bohaterow, najlepsze chyba w H4 polaczenie 2 skilli: magii smierci z magia natury, ale wlasciwie kazde combo magii smierci z czyms innym daje cos wartego zachodu jak vampiric touch (death+live), zatruwanie (+scouting), postarzanie (+chaos).
|
Guinea
2002-05-21 04:58:47
|
Re: Nowe zamki 1.1
Większość graczy uważa, że najlepszym miastem do gry multiplayer będzie Academy. A to z powodu bardzo przydatnych czarów (hipnoza, town portal) i dżinów rzucających niezłe zaklęcia (pieśn pokoju). Osobiście najbardziej lubię Preserve, może nie jest najsilniejsze, ale lotne piaski się przydają, portal stworzeń z water elementami też, a faerie są po prostu boskie.
|
Hollow Tigre
2001-09-20 22:21:46
|
Re: Nowe zamki 1.1
Głos oddałem na Stronghold, nie dlatego że nie lubię magii, ale dlatego że: 1. (i najważniejsze) Stronghold ma mieć 'przegląd' bohaterów z wszystkich zamków. Łatwiej więc będzie nająć np. 'ofensywnego czarodzieja' i wcześniej będzie można zacząć go trenować. Ponadto bohaterowie w Stronghold mają być lepiej rozwinięci na starcie. 2. Zamek z magią wcześniej czy później i tak się podbije, wtedy bohaterowie 'magiczni'- już trochę doświadczeni bardzo się przydadzą (wystarczy nawet że odwiedzą tylko kaplice z zaklęciami, które były 'po drodze'). 3. Na drugim miejscu głosowałbym na Akademię (uwielbiam tytany- jest to bezsprzecznie przyzwyczajenie z HoMM II)- i przypuszczam, że tym zamkiem zacznę swoją pierwszą grę w HoMM IV- o ile kupię IV część....
|
grenadier
2001-09-20 23:52:44
|
Re: Nowe zamki 1.1
O herr Got, ale macie problemy. Ale fakt, jakoś tak nudą wieje w Jaskini. Głosowałem na St. bo zgadzam się z imperatorem. Gra bez magii może być ciekawa.
|
Sajmon
2001-09-20 05:48:49
|
Re: Nowe zamki 1.1
Powiem krótko głosowanie bez sensu każdy bedzie głosował na zamek jaki podobał mu sie w HoMM 3 a nie w 4 Nawet ty tak zrobiłeś:
"Ja zaglosowalem na asylum gdyz w sklad tego miasta wchodza moje najukochansze jednostki z trojki - minotaury i tak sie wspaniale zlozylo ze sa tam tez hydry - jednostki ktore najladniej prezentowaly sie w trojce. Szkoda tylko ze wcisneli tam "czarnucha" - liczylem ze znajdzie sie on w Preserve, a zamiast nie go powinni dac diabla."
Skąd wiesz czy minotaury i Hydry będą ci sie podobały w HoMM 4 przecież jeszcze nie ma gry !!! Moim zdaniem z tym głosowaniem powinniśmy jeszcze troszke poczekać a Ty drogi Ratboy the Overlord powinieneś na przyszłośc sam o takim fakcie pomyśleć - moja rada "jeśli nie masz nic do powiedzenia - nic nie mów"
Głosowałbym za usunięciem tego poll'a
|
Ratboy the Overlord
2001-09-20 06:00:11
|
Re: Nowe zamki 1.1
Sajmonie - kazdy glosuje wedlug wlasnego widzimisie, to jest zabawa a nie wybory do parlamentu. Jesli nie chcesz brac w niej udzialu i rozwazac na temat co sie komu (narazie) podoba a co nie i co by zmienic zeby bylo lepiej to poprostu nie uczestnicz w dyskusji. Jesli nikt nie bedzie chcial sie wypowiedziec na podany przezemnie temat to poll przeminie i zniknie gdzis na koncu jak wiele innych. Ja tylko podsuwam pomysl.
|
Behemoth the Barbarian
2001-09-20 07:38:40
|
Re: Nowe zamki 1.1
Ja głosowałem na Stronghold, ponieważ wydaje mi się, że pomysł miasta bez magii, polegającego wyłącznie na sile armii, może być ciekawie zrealizowany.
|
Sajmon
2001-09-20 09:30:53
|
Re: Nowe zamki 1.1
Drogi Ratboy the Overlord ja tylko sugeruje abyś podsuwał lepsze tematy bo jeśli chcesz wiedzieć jaki zamek wygra tu zapewne taki sam jak w dziale Jama Stratega w topicu ulubione miasto 2.0 i ja i beh oddaliśmy tam (i tu) głos na Stronghold i tak zapewne bedzie z innymi Ale z drugiej strony prosze bardzo kombinuj to zawsze mile widziane (oczywiście kombinowanie pozytywne :) ) Jednak dobrze, że ktoś chce ożywić Jaskinie bo według mnie brak aktualizacji bardzo wszystkich załamuje no ale cóz takie życie
Głupia valhalla
|
Ratboy the Overlord
2001-09-20 12:19:33
|
Re: Nowe zamki 1.1
I jeszcze jedno Sajmonie, w przyszlosci jak sie bedziesz do mnie zwracal wystarczy ze napiszesz jedynie pierwszy czlon mojej nazy. Koncowke "the overlord" dodalem bo samo "ratboy" bylo juz zajete a nic innego nie przychodzilo mi do glowy.
|
Sewrey
2001-09-20 13:56:51
|
Re: Nowe zamki 1.1
Zrobiłeś się bardzo "czepialski" Sajmonie - nie trzeba od razu krytykować. Głosowanie na ulubiony zamek przed ukazaniem czwórki jest tylko zabawą. Na pewno na nasze decyzje duży wpływ będą miały przyzwyczajenia z trójki, ale czy to jest aż tak ważne? Gdy gra zostanie wydana sprawdzimy czy typy się sprawdziły...
|
Dreppin
2001-12-24 09:00:41
|
satanisci
zasadniczo watpie Morgrafie zeby Twoj kolega byl prawdziwym satanista, ja te znam kilka osob ktore sie za takich uwazaja, prawdziwych satanistow jest w Polsce ok. 200, nie jestem teologiem i nie wiem na czym polegaja satanistyczne obrzedy i jaka jest roznica pod tym wzgledem miedzy tymi prawdziwymi a udawanymi, ale szczerze watpie, zeby ten Twoj kumpel zaliczal sie do grona tych 200 prawdziwych, nabardziej prawdopodbne, ze to zwykly szpaner, pozer czy co tam jeszcze
|
Unregistered(d)
2001-12-25 06:12:53
|
Re: Nowe zamki 1.1
Panowie, zal was czytac. Na chwile nie mozna zostawic was samych ? Uspokojcie sie. _______________________________________________
Ja mysle ze niezla sile przebicia bedzie miala Akademia.
Na pierwszym poziomie albo strzelajacy Hobbici, lub bardzo wytrzymale i odporne na magie Krasnoludy.
Na drugim rowniez albo jednostke strzelecka (Magowie), lub twarde i odporne na magie golemy.
Na trzecim Dziny, i Nagi, tych drugich nie trzeba nikomu przedstawiac.
Na czwartym obladowane paskudnymi zdolnosciami Smocze Golemy, lub po raz kolejny wsparcie strzeleckie, i to nie byle jakie -Tytani.
Podsumowujac - armia gietka (moze byc strzelecka, i moze wszystko rozjezdzac) , i w znacznym stopniu odporna na magie.
Czarne Smoki na pewno nie beda najlepsze! Z definicji nie ma najlepszych jednostek, sa tylko najlepsze w okreslonych okolicznosciach. Owszem, maja prawie 2 razy wiecej punktow zycia niz np Kosciste Smoki, ale diamenty przeciw orzechom ze cena to odzwierciedli. Juz teraz wiadomo ze Czarne kosztuja 8000 brzdeku i 4 siary za sztuke. Ciezko powiedziec jakie beda inne ceny, ale robi wrazenie, prawda ? Wiadomo tez ze Krasnolud kosztuje 38 zlotka - wiec mamy 210 Krasnoludow za jednego smoka. To jest 3360 punktow zycia. Biorac pod uwage ze Krasnoludy sa teraz na pierwszym poziomie, to nie bedzie problemu z zebraniem takiej ilosci.
|
Dreppin
2001-12-27 14:08:35
|
Re: Nowe zamki 1.1
dobrze IDante ze wracasz do dawnej rozmowy.. bo nie ma co tego rozdrapywac.. ale chyba przyznasz tez, ze jak sie pojawia jakies niedomowienie to trzeba to wyjasnic i zapomniec, nie?
|
Zonek
2001-12-28 13:34:12
|
cos sie kończy...
Nie zamierzam jątrzyć w gorejącej ranie. Lubię, jeżeli z dyskusji coś wynika albo przynajmniej jest wesoło; jeżeli zaś górę biorą emocje, w szczególności te negatywne jak złość, to ja wychodzę i przepraszam.
Zostawiam ludzi, którym "nieobce są podstawowe wartości naszej kultury" samych ze sobą. Faktycznie, bo co się mają nade mną dalej pastwić (?!?!?!?!?!?!).
|
misza
2001-12-29 07:12:04
|
Re: cos sie kończy...
>Nie zamierzam jątrzyć w gorejącej ranie Slusznie, koniec dyskusji, mozna zamknac ten topic. >to ja wychodzę i przepraszam (...) Zostawiam ludzi, (...) samych ze sobą. Czyzbysmy nie mieli okazji Cie wiecej ogladac? Czy az tak do serca wziales sobie nasze uwagi? Kazdy moze przedstawic swoj poglad na jakas sprawe, ale wszystko w odpowiednich ramach. Po to jest starszyzna, by dbac aby forum nie zmienilo sie w polityczny chlew. Zapewne sa wsrod nas ludzie o roznej religii i roznych pogladach politycznych. Co by to bylo gdyby kazdy zaczal tu chwalic swego idola i mieszac z blotem przeciwnikow. O rozmowach o H3 czy H4 mozna by bylo zapomniec. Proponuje zamknac ten topic a "Nowe zamki" przeniesc do nowego.
|
grenadier
2002-03-29 04:46:00
|
Re: cos sie kończy...
Szanowny Zonku - czyżbyś się obraził? Czyżbyś nie uznał prawa innych do wyrażania swojego zdania, bo tylko Ty możesz to robić? A tak na marginesie to basta - starczy tego. Dziś Wielki Piątek i bez względu na to, kto w co wierzy lub nie - NIE WYPADA by na tym forum poruszać więcej ten problem, bo powiedziane zostało już wszystko, a nawet o wiele za dużo. To mój pierwszy i ostatni post w na ten temat.
|
OlenkasLover
2002-05-23 10:38:03
|
Only Life :)
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus. Najpierw chciałem poprzeć, że Death jest niestety a dla niektórych może stety najsilniejszym światem, co dla tych którzy pograli "trochę" w tą grę nie ulega wątpliwośći. Ja jednak osobiście uważam postać wampira za jedną z głównych przyczyn minimalnego imballansu, który istnieje w grze. Jego zdolnośc wysysania jest po prostu zbyt efektywna. Jeśli miałbym to porawić zrobiłbym limit maksymalnej liczby odradzających się wampirów przy jednym ataku, do jednego wampira dla każdej dziesiątki i odradzanie zależałoby od ich ilości a dokładniej od dziesiątek. Np. 25 wampirów mogłoby maksymalnie wyssać 3. Ale to takie moje prywatne zdanie. Poza tym nigdy nie zagram Death, choć wiem, że prawdopodobnie zrobiłbym tym światem w Turnieju map choćby na mapie Niebezpieczny Las na pewno lepszy wynik. Choć muszę się pochwalić, że Life też przeszedłem w 7 dni tyle, że mało efektownie bo tylko 414 punktów ;( Chciałem jeszcze powiedzieć, że moim zdaniem nie na miejscu jest mówienie o danym świecie, że jest najlepszy ze względu na czary, które pierwotnie posiada. Takby było gdyby nie zasada koła, która funkcjonuje w grze. Można np. grając Life (czego ja nie robię bo jestem kapłanem wykupić Maga z Order i dobudować zakon uroków, co daje czasem zabójcze połączenie wojsk Life z czarami Order. Przykłądowo przy grze na kompa i przy nastawieniu się na wojska strzelnicze Life (tak jak ja to robię) można przy atakach na zamek po wystrzelaniu wojsk na wieżyczkach przeciwnika za pomacą czaru Wysiedlenie poprzesuwać do muru i wystrzelać wszystkie pozostałę wojska, co daje bardzo wiele zważywszy na to, że przy ataku mostu i murów traci się zazwyczaj dużo woja. Innym przykładem z mojego życia wziętym jest porażka dobrego gracza Nature na małej mapie z graczem Death, który nawet dobrze czarów nie znał 4:0. Błąd był w szkoleniu Druida. Za piątym razem Nature wreszcie pomyślał i wyszkolił Czarodzieja z Chaos. Po czym Death nawet nie pierdnął. Tak więc możliwość korzystania z magii sąsiedniej jest nie tylko przydatna ale wręcz czasami kluczowa i gdyby nie moje posłannictwo kapłańskie na pewno bym z niej korzystał Ja grając Life praktycznie w każdej Armii posiadam parę herosów (Kapłan i Rycerz) i uważam, że jest to najbardziej zgrana parka w grze Poza tym czuję wielki santyment do postaci Anioła. Lol teraz dopiero obczaiłem, że na te moje 30 porządnych gier jeszcze nie rekrutowałem Czempiona ani Crusadera w zamku Z Panem Bogiem.
|
gagatek
2002-09-08 13:13:58
|
Nowe zamki 1.1
Zdecydowanie Nekropolis, powód - wampirki.
|
Irma Whisperwall
2002-10-17 01:39:38
|
Re: Nowe zamki 1.1
natura, why?? po prostu jego "odpowiednikiem" grałam w trójce i się nie mogę odzwyczaić
|
Faramir Kartograf
2003-03-11 06:44:19
|
Re: Nowe zamki 1.1
Irmo, jak ja cię dobrze ropzumiem, powiedziałbym nawet, że jestem w takiej samej sytuacji
Bastion z h3, to było cudo!
A w h4... cóż, gorsze, ale mimo wszystko... lubie nature, ot co...
|