Author
|
Comment
|
jOjO dwarf
2001-08-06 00:37:46
|
Rady Mistrza cz.2
i ten wątek się rozrósł, zatem i on zyskuje kontynuację ;)
zapraszamy
|
Don Ash
2001-12-10 14:38:17
|
Wiem...
... że chodzi o turniej (tak, tak ja wszystko wiem ;)) ale tego to już na prawdę nie rozumiem. Dziwne, really dziwne. Co do podłego nastroju Morgrafie, to też cos o tym wiem (a jakże... ;))
WoG... Miałem go sciągnąć dwa tygodnie temu, ale zbieram się do tego jak sójka za morze. Aha, pytanie(czyżbym JA czegos nie wiedział ???? ;)))) : ten plik ze strony WoGu to już wszystkie zmiany, czy jeszcze będzie cos wypuszczone?
|
ObywatelEracji
2001-12-11 20:11:52
|
Re: Wiem...
Masz na mysli patch 3.52, Don Ashu ?
|
Don Ash
2001-12-12 03:37:46
|
Re: Wiem...
Nie, chodziło mi o to czy w tym pliku są już wszystkie zmiany wprowadzone w WoG czy też chowają jeszcze jakies smaczki? A swoją drogą to chamskie to jest nieco, gdyż żeby sciągnąć musiałem się zapisać do czegostam co wyszukuje szybsze serwery do sciągania. No i nie zapisałem, dałem se siana i pomyslałem, że później... jak zwykle ;)
|
E1ias
2001-12-12 07:23:55
|
Re: Wiem...
Wszystkie do tej pory wprowadzone. Pewnie jeszcze bedzie tych zmian i kolejnych patchy troche. Wreszcie przynajmniej pojawily sie w tym patchu jakies nowe bardziej nadajace sie do grania mapki. Na Celestal Heavens jest jeszcze jedna, wiec mamy wreszcie troche mapek niepuzlowatych, ale wykorzystujacych nowe elementy.
|
Sajmon
2001-08-14 12:23:08
|
Re: Rady Mistrza cz.2
Ech wszyscy mistrzowie na wakacjach tylko mnie wypadek drogowy sie przytrafił...
Jako że zdażył się on podczas wakacji we Włoszech wszystkim ODRADZAM wyjazd w tamte strony... tamtejsi kierowcy są bardzo niemili....
|
jOjO dwarf
2001-08-19 03:07:52
|
Re: Rady Mistrza cz.2
Powrotu do zdrowia życzę!!!
|
ObywatelEracji
2001-08-19 03:45:58
|
Re: Rady Mistrza cz.2
Jakos przeoczylem ten post, u mnie nic dziwnego zreszta, wybacz Sajmonie ; ) Ja rowniez niedawno bylem we Wloszech i moge powiedziec, ze na wloskich drogach i tak o niebo wiecej porzadku niz na polskich (...) Mam nadzieje, ze nic powaznego Ci sie nie stalo.
|
Colon
2001-08-21 11:22:39
|
Slow kilka o dzinach
Kilka slow o dzinach. Choc temat ten przewinal się już w Druzgocacym Uderzeniu (gdzie wszystkich chetnych zapraszam do zabrania glosu) to i tutaj wspomniec należy o bardzo wysokiej wartosci zaklec, jakie mogą rzucic te istoty w czasie bitwy. Z moich kalkulacji wynika, ze przy dwoch - trzech dobrych zakleciach rzuconych przez dziny wynik pojedynczej bitwy w ST może być lepszy o 10-15%. Warto zatem rozstawic je w co najmniej dwoch slotach (np. samobojca i grupa glowna).
|
Sajmon
2001-08-22 06:21:47
|
Re: Slow kilka o dzinach
Dzienki wszystkim za troske ja też nie twierdze że drogi są złe tylko ludzie niemili.... i jezyków nie znają... No ale ja nie o tym chce pisać. Grałem ostatnio z kompem w sojuszu (pierwszy raz w życiu grałem z kompem w sojuszu !!!) No i nie wiem co to było ale gdy buł jego ruch to ja też sie ruszałem ale jakoś tak jak nie chciałem i nie miałem nad tym kontroli.... Może teraz sie ze mnie śmiejecie ale ja naprawde nie wiem co to było ??? Jesli ktoś wie i byłby tak uprzejmy czy mógłby mi to wytłumaczyć ?
|
morgraf
2001-12-04 11:44:23
|
Ekchem, ekchem
Nie wiem czy ten topic jeszcze kogoś interesuje ale idea była dobra więc... Ja mistrzem jeszcze nie jestem (ale po njabliższej aktualizacji już będę) ale może podziele się moim spostrzerzeniem... Grałem sobie ostatnio Castel vs Dungeon i wykonceptowałem nawet ciekawą taktyczkę. Otóż wojska dungeonu (w pierwszej bitwie) nie kwapią się by ganć naprzód co przy silnych łucznikach jest nieprzyjemne. Zastosowałem wiec prosty my. Zostawiłem rycerzy w kopalni i ustawiłem jedną jednostkę (samobójca - gryf) żeby smoki mogły go maznąć w pierwszym ruchu. Dragony głupie ruszyły do przodu (bez waitowania) zabiły mi jednego gryfa ale za nimi pociągnęła reszta jednostek(żadna nie waitował) dostały łatwo i przyjemnie. Podbnie kiedy grałem przeciwko fortres (III bitwa). Ważki zazwyczja czekały na pozycji wyjściowej( reszta jednostek wychodziła) a ,że są szybkie to jeślibym wyszedł w pierwszej turze naprzód zadałyby mi spore straty (do tego łucznicy nie mogli ich dobrze przystopwać). Dzęki taktyce ustawiłem sampobójzego pikiniera na granicy ich zasięgu. Wyskoczyły bez wachania a moi łucznicy zrobiły z nich sieczkę (sprawę dokończył anioł). To tyle o mojej taktyce. Chciałby jeszcze poruszyć jedna kwestię: czy ktoś miał do czynienienia z taką sytuacją że komp nigdy mu nie uciekał (i wie co na to poradzić)? Gram pod AB bez rzadnych patchów. Help. I nead somebody` help.
|
Blazifigus
2001-12-09 12:55:36
|
Re: Ekchem, ekchem
Co do ucieczki kompa... Mam na swoim komputerze dwie wersje AB angielską i polską. W polskiej podobnie jak w SoD przeciwnik mi nie ucieka, zaś w angielskiej jak najbardziej. Może to jest powód?
|
morgraf
2001-12-12 13:15:42
|
Re: Ekchem, ekchem
Najwyraźniej mas racje Blazifigusie, to musi być jakiś błąd w polskiej wersji językowej (i po co kupowałem orginał? ). musze teraz poszukać jakiegoś patcha albo co...
|
Rastlin Arch
2001-12-12 14:36:49
|
Re: Ekchem, ekchem
Mapy zrobione pod WoG są w nie podlegają ocenie to tak aby wszyscy wiedzieli.
|
ObywatelEracji
2001-12-12 15:30:39
|
Re: Ekchem, ekchem
Alez Rastlinie, czegos takiego nie ma. Mapa sejwowana pod WOG jest identyczna z mapa sejwowana w SOD.
|
lopez
2001-12-12 23:47:08
|
Re: Ekchem, ekchem
No to mamy problem...
|
jOjO dwarf
2001-12-13 01:13:14
|
Re: Ekchem, ekchem
ale z czym?
albo sejwu z WoG nie da sie odczytać pod SoD - ni ma problemu
albo się da, a wtedy jest kwestia ew. edytowania sejwów, bo przecież nikt sobie nie wyedytuje mapy, bo prócz Rastlina i mnie, nikt jej nie ma!!!
i jest kwestia AI w WoGu, ale tu zdaje się ingerencja nie była aż tak wielka!
w czym problem? bo może za duży mróz na takie rozważania ;)
|
Mr Pool
2002-01-04 11:31:00
|
Re: Ekchem, ekchem
Mam ratunek dla Ciebie Morgrafie jeszcze dziś podeślę Ci "Kruka" do AB to powinno poprawić twój humor. Jednak zostaw sobie oryginalnego "ekseka" bo ten troszkę ma zgrzyty (może Ci się kiedyś przyda), ale tylko tekstowe
|
Mr Pool
2002-01-05 09:09:32
|
Sposób gry Mr.Pool...a
Może zacznę od samego początku.
Strategię zaczynam już w momencie losowania Mapek Początkowych. Najważniejszą zdolnością jaką powinien posiadać bohater po pierwszej walce to Offens ( + 30% większe zadawane straty przeciwnikowi ) w niektórych przypadkach, ale rzadko Archery ( + 50% większe zadawane straty przeciwnikowi ), następnie Taktyka i Deffens, no i oczywiście Necromancja grając Necromantami. Wszystkie inne zdolności są zbędne w Turnieju ST. W chwili gdy po pierwszej walce nie uzyskuję co najmniej dwóch z wymienionych cech, eliminuję takiego save Może troszkę to rozwinę: Wiadomo, że większość jednostek to jednostki walczące w ręcz dlatego Offens jest najważniejszą cechą bohatera. Archery jest niezbędną własnością gdy w armii posiadamy dwóch albo trzech strzelców i walczymy przeciwko wolnym jednostką co PODKREŚLAM, szybkie jednostki w mgnieniu oka po blokują naszych łuczników i tyle nam po Archery . Taktyka dobrze by było aby pojawiła się przed ostatnią bitwą tam w 90% przypadków jest po prostu niezbędna Natomiast we wcześniejszych walkach czasem się przydaje( zależy od przeciwnika ), ale można bez niej żyć. Deffens ma spore znaczenie w drugiej walce potrafi uratować nawet do 15% normalnie poniesionych strat, co w walce przeciwko silnym armią takim jak ( Castle, Rampart, Conflux ) owocuje później niezłym wynikiem Lecz wybór należy do was, Ja jednak taką taktykę stosuję w większości przypadków.
Drugą bardzo istotną cechą herosa jest to jak rozwija mu się Atak i Obrona, przecież wiadomo, że Wiedza i Moc w ST nam się nie przydadzą
Na początek to Tyle niedługo ciąg dalszy...
|
ObywatelEracji
2001-12-12 14:36:04
|
Re: Ekchem, ekchem
Szkoda, ze mapy WoG pojawiaja sie w tak wolnym tempie. Ludzie skupili cala uwage na cwiczeniach z ERM zamiast robic mapy ; ) Mnie zalezy glownie na XL i L multi, a takich dotychczas nikt nie zrobil.
|