Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
E1ias
2001-04-08 23:57:31


Re: U vs Str - Eliasowi
> PS. Nadal uważam, że jedn. najniższych poziomów jest za mało. U mnie gremliny giną w pierwszej, a gargoyle w
> drugiej walce. Za to do końca zostają mi wszystkie Tytany (po czę¶ci zasługa resurection).

Zawsze mozna dac gremliny do przechowania giermkowi, wtedy zgina w drugiej bitwie ;)
Ja tak zrobilem i to pomaga (walczyla tylko czesc gremlinow, potem w kolejnej bitwie reszta pelnila role tarczy strzeleckiej, odciagajac jednostki wroga od innych celow).
A co do gargulcow, to zalezy to od stylu walki. Kiedy ja testowalem Tower, to zostaly mi one az do czwartej bitwy, wiec wcale nie jest ich zbyt malo. Jesli sluza tylko jako kamikadze, to szanse na przezycie maja nikle, ale w ten sposob to zadna jednostka nie dotrwa do ostatniej bitwy (z wyj. strzelajacych, nimi trudno atakowac bezposrednio, dlatego tytani przezywaja tak dlugo, inni gina za nich).
E1ias
2001-04-06 08:24:38


Re: U vs Str - Eliasowi
- przed przejsciem do grugiej bitwy brakuje studzienki, jest to chyba jedyne miejsce w ktorym trzeba sie cofnac, reszte moze zawsze dowiezdz / otworzyc giermek
- jako ozdobki lepiej nie uzywac obeliskow, bo mozna wtedy wykopac Graila (wykopalem) i zaniesc go do wlasnego zamku (zanioslem glownym bohaterem i nie moglem sie stamtad wycofac, ale jesli uzyc do tego giermka - dajac mu ksiege magii ziemi i jesli to giermek wychleptal magiczny strumyk, to sie daje zrobic) - mozna wybudowac budowle graila, co czasem moze nazbyt ulatwic gre - malo prawdopodobne ale mozliwe
- teraz Gelu ma chyba za duzo entow w stosunku do sharpshooterow, o ile pamietam to enty towarzyszyly elfom, a nie odwrotnie, zmniejszylbym ilosc entow, zwiekszajac ilosc sharpshoterow
- zamiana helmu na strumien to zdecydowanie nienajlepszy pomysl, gralem dungeonem, na poczatku tylko 2 wisdom, ze strumykiem dalo to w sumie 40 punktow many, malo, ale w pierwszej bitwie nie bylo to tak odczuwalne, ale w drugiej bitwie mialem tylko 30, w kolejnych 40 i 50 starczalo to gdzies na rzucenie poltora czaru (jeden wyzszego poziomu i potem juz nawet na 1 rezurekcje brakowalo many), aha, czwarta bitwe przegralem, zbraklo mi many zeby moc powstrzymac behemoty.
Przywrocilbym z powrotem helm, a jesli okaze sie ze ogolnie jest zbyt latwo, to juz chyba lepiej bedzie zwiekszyc armie przeciwnikow (np. 3 i 4 dac armie wieksze o tydzien przyrostu) albo dac przeciwnikom wiecej punktow poweru albo wisdom
- granie Lopezem (czyli Towerem) faktycznie jest bardzo latwe, od poczatku do konca bylo tyle many, ze mozna bylo rzucic nawet dwie implozje i jeszcze zostawalo na pare czarow nizszego poziomu, tytanow prawie nikt nie zaczepial, wiec mogly sobie strzelac do woli, a jeszcze genie rzucaly czary pomagajac.
Chyba Tower i Conflux beda najsilniejsze w tym turnieju.


jOjO dwarf
2001-04-06 12:53:13


Re: U vs Str - Eliasowi
[...] brakuje studzienki[...]
oki, poprawię

[...]lepiej nie uzywac obeliskow[...]
też o tym niedawno pomyślałęm, co prawda Regulamin to wyklczy, ale i tak obrzucę obeilski, aby były niedostępne

[...]Gelu ma chyba za duzo entow [...]
tak to bywa przy tunningu, poprawię!

- zamiana helmu na strumien to zdecydowanie nienajlepszy pomysl[...]
jeszcze takie rozwiązanie pozostaje do sprawdzenia:
zamiast Helmu (+3) dam Skull Helmet (+2), a i tak zostawię Magic Spring przed I. bitwą


Chyba Tower i Conflux beda najsilniejsze w tym turnieju.
wreszcie tym razem!


E1ias
2001-04-07 04:56:29


Re: U vs Str - Eliasowi
> jeszcze takie rozwiązanie pozostaje do sprawdzenia:
> zamiast Helmu (+3) dam Skull Helmet (+2), a i tak zostawię Magic Spring przed I. bitwą
W pierwszej walce braku many sie az tak nie odczuwa, bardziej przydaje sie pozniej.
Moze Skull Helmet i Magic Spring przed IV bitwa (tam sie najbardziej przyda mana, bo jednostek juz mamy malo)

- za przejsciem do czwartej bitwy przydalby sie jeszcze fort (zapomnialem zaupgradowac demony, a potem nie moglem sie cofnac)

- Dlaczego bohater z Rampart ma specjalnosc Cure? Inni nie maja specjalnosci, ktore moglyby im pomoc w walce

Do przejscia kolejne: InfCon, RamCon (nie uzywalem naszyjnika, zeby bylo zgodne z wersja 2.2)
Nie moge przejsc DunCon (odpornosc smokow na magie bardzo przeszkadza, bo nie mozna ich wskrzesic)
jOjO dwarf
2001-04-07 11:38:08


Re: U vs Str - Eliasowi
[...]Moze Skull Helmet i Magic Spring przed IV bitwa [...]
czyli jako artefakt "do wzięcia"? dopero po! 3. walce? + Magic Spring?

- za przejsciem do czwartej bitwy przydalby sie jeszcze fort
chiba już w 2.2 jest?!?

- Dlaczego bohater z Rampart ma specjalnosc Cure? Inni nie maja specjalnosci, ktore moglyby im pomoc w walce

well ;)))
zaufałem Jaskini
Imię: Uland Rasa: Karzeł Płeć: Mężczyzna
Zdolności dodatkowe: Advanced Wisdom
Zdolność specjalna: Dostarcza dziennie 350 złota królestwu, któremu służy

a mogłem spojrzeć ma Portal
Uland's proficiency with the Cure spell allows him to cast it with increased effect, based up on his level compared to the level of the target unit.
albo choćby do instrukcji pl ;)))

poprawię of koz!!!
lopez
2001-04-05 22:46:23


Re: Opinia o U vs Str
Pomysły z odkrywaniem mapy są ciekawe, bo odkrywanie od razu całej mapy dzięki kartografowi jest jakieś takie nieherosowe.
Z maną to może i masz rację. Siłą Towera jest właśnie magia. Więc w walkach tym zamkiem jest jej za dużo, bo jest tania (np. teleport kosztował mnie 1 pkt. many), ale innymi rasami jest na pewno trudniej. A nie będziemy chyba różnicować zasad w zależności od rasy herosa.
Jeśli pojawiłby się strumień to tylko do jednorazowego użytku (teleport jednokier.), więc czekanie nic ci nie da.

Gelu trzeba trochę osłabić, może tak jak pisze Elias, żeby tak bardzo nie łączył jednostek. Ale zmniejszenie ich liczebności też by się przydało.
I jeszcze smoki. Trzeba spróbować zmniejszyć ich ilości do 2 szt. każdego rodzeju, albo usunąć wszystkie smoki z RoE.
Drakon w zasadzie OK.
jOjO dwarf
2001-04-06 03:31:18


U vs Str - Lopezowi
w zasadzie jedno uzupełnienie (prócz tego co do Eliasa!)
Mutare ma smoczki AB w vß2.2!
lopez
2001-04-06 04:54:47


U vs Str ver 2.2
Dla Towera jest O.K.
Zmniejszenie many w bitwach nie przeszkadza za bardzo.
W pierwszej dzięki źródełku jest jej tyle samo (gorzej będzie z B. Magiem).
Gelu i Mutare są teraz do przejścia. Przynajmniej Towerem. I nie jest to wcale takie łatwe.
jOjO dwarf
2001-04-04 19:45:37


U vs Str - ß2.1 - zmiany
* Giermek jednak musi mieć 0/0/1/1
* Giermek ma Expert Logistics i Pathfinding
* Wywaliłem Loins of Legion, a za to zużyłem Head of Legion (przestanie mi się mylać ;))
* Strażnicy są upgrade ;)
* Dołożyłem Hill Forts przed II, IV, Extra walką oraz oblężeniem (na po! walce ;))
* Studzienki są chyba w lepszych miejscach! (proszę o sygnały, gdyby były niedostępne ;(
* Necklace of Swiftness ma teraz Main Hero (o ile to nie jest jego teren!), a nie Giermek
* Gelu dopakowałem, zobaczymy, czy kompowi to pomoże ;)
* Zmieniłem NAZWĘ mapki (nie pliku!) na: "jOjO - Nowy Turniej-STR vß2.1", co pozwoli orientować się w wersjach!

zapraszam do testów i komentarzy
E1ias
2001-04-04 09:13:09


Re: Nowy Turniej - pierwsze wrażenia
Sprobowalem slabszych: Necromante i Battle maga. Tym razem bylo trudniej (zwlaszcza dla Battle maga), ale jednak daje sie przejsc.
Chociaz juz po pierwszej walce Battle magiem mialem experta w
air magic, bez tego byloby znacznie trudniej. No i bez Behemothow ;-)

E1ias
2001-04-04 22:53:54


Re: Nowy Turniej - pierwsze wrażenia
Proponuje, zeby zrobic i uzupelniac liste walk (najlepiej w postaci tabelki, kiedy juz jOjO bedzie potrafil ja zrobic, oczywiscie najlepiej zeby to on robil, bo ma wiesci od wszystkich testerow), ktore udalo sie przejsc jakiemus betatesterowi. Jesli na liscie beda juz wszystkie bedzie pewnosc, ze zaden z tytulow, jak i wygranie wszystkich walk turnieju nie jest niemozliwe, czyli beda duze szanse na 10 lordow (a moze lotrow ;) Z tego co bylo na forum, to wiadomo juz, ze do przejscia sa na pewno walki:
TowCon (lopez), CasCon, StrCon, NecCon (Elias).
jOjO dwarf
2001-04-05 00:41:12


Re: Nowy Turniej - pierwsze wrażenia
thx za sugestię

doślę ßtesterom coś na kształt ankiety

ALE piszcie śmiało na Forum, co i jak

na razie głównie ujawniają się Elias i Lopez
WWalker usprawiedliwony nowymi obowiązkami ;)
lopez
2001-04-04 01:07:11


Re: Nowy Turniej - pierwsze wrażenia
Do Elisa:
Czy Mass Prayer albo Mass Slow też uważasz za "niewielkie wsparcie czarami". Ja uważam, że power i tak jest duży (przynajmniej dla Towera), a na rąbankę czarami nie mam ochoty.
Co do siły jednostek to trzeba najpierw przetestować szanse słabszych ras przeciwko silnym (np. Nec vs. Cas lub Str) i dopiero potem orzekać czy trzeba zwiększyć siły kompa.

Co do szkieletów to OK. Przesunąłbym tylko ten Fort bliżej walk (mniej wracania), no a za Monolith One Way trzeba postawić drugi.
Nie słyszałem jednak aby ulepszonych szkieletów dostawało się mniej niż nieulepszonych.

Do jOjO:
Co do 2° to nadal się nie rozumiemy. To co proponuję nie wpływa ani na kolejność fakultetów ani w ogóle na magię herosa w żaden sposób.
Obojętnie jaką ścieżką pójdzie hero zawsze ma po każdej walce dwie jednakowe księgi (przy założeniu że komp. nie ucieka). Więc jedną z nich może wykorzystać do otworzenia przejścia do 2 i 3 walki.

Co do savów to możesz je wysyłać. Tylko. że przy kilku mapach będzie to sporo plików do wysyłania.
jOjO dwarf
2001-04-04 02:43:28


Słowo do LOPEZA
Co do siły jednostek to trzeba najpierw przetestować szanse słabszych ras przeciwko silnym (np. Nec vs. Cas lub Str) i dopiero potem orzekać czy trzeba zwiększyć siły kompa.
dlatego bardzo proszę o wyniki takich testów!

[...]Fort [...]
będzie bliżej!

Do jOjO:
Co do 2° to nadal się nie rozumiemy. [...]
niestety, możliwe :(
Więc jedną z nich może wykorzystać do otworzenia przejścia [...]
właśnie! o ile! komp nie zacznie wiać, a wtedy cała sprawa do ...

Co do savów [...]
dla mnie to nie problem, ale może być dla modemiarzy!
lopez
2001-04-04 03:01:51


Do jOjO
- wyniki testów - czekam na mapy,
- może Beh. sprawdzi czy komp. w turnieju może zwiać (ze wzgl. na stand still), albo ktoś kto wie,
E1ias
2001-04-04 02:49:10


Re: Słowo do LOPEZA
> Co do savów [...] dla mnie to nie problem, ale może być dla modemiarzy!

Dla modemiarzy tez nie bedzie to jakims szczegolnym problemem, jesli zaczniesz stosowac pakowanie sejwow do postaci zipa.
Najciemniej zawsze pod latarnia ;-)
jOjO dwarf
2001-04-04 12:08:10


Ecie słowo do ELIASA
[...]do postaci zipa[...]

;) a sprawdzałeś Waszmość stopień kompresji? bo mój zipek ma 182 wobec 183 KB sejwu. Jako żywo oszczędność dyskusyjna ;)
E1ias
2001-04-04 22:42:24


Re: Ecie słowo do ELIASA
Sprawdzalem. Ale chodzi tu glownie o porzadek. Od graczy wymagasz wysylania wynikow w postaci zipa, chociaz nie ma to wplywu na wielkosc pliku, a sam wysylasz inaczej. Pakowanie ma te zalete, ze mamy w pliku sumy kontrolne, po sciagnieciu wiadomo od razu czy plik jest sciagniety w calosci i bez bledow. Jesli nie, po prostu nie uda sie go otworzyc zipa. Poza tym do samego zipa oprocz mapki mozna zawsze dolozyc jakis plik opisu, chocby z aktualnym regulaminem turnieju. W beta testach nie ma wielkiego problemu, zwykle pliki nie psuja sie podczas przesylania mailem, ale kiedy juz savy / mapki pojawia sie w Jaskinii, to powinny byc spakowane, nawet jesli nie ma zysku w wielkosci pliku.
jOjO dwarf
2001-04-04 23:42:01


Re: Ecie słowo do ELIASA
zipki (4 sztuki) ładnie się rozpoakowują do folderków
a jak mam ich circa 20 (x4) every week, to chiba mie rozumiesz ;)

OK, w Jaskini będą zipki!

a tu z kolei szkoda czasu na zip/unzip ;)))
lopez
2001-04-03 21:35:36


Re: Nowy Turniej - pierwsze wrażenia
No to się ustosunkuję:
- Hill Fort - dawno nie grałem umarlakami, ale pamiętam, że jak się miało ulepszone szkielety i brak wolnych slotów to po bitwie dostawało się też ulepszone. Jeżeli bym się mylił to i tak trzeba dostawić drugi Fort (za Monolit One Way).
- siła herosów - uważam, że dobrze jest, że nasz hero ma mniejszy power (nie bawmy się w rzeźników), ja i tak nadużywam resurection. Co do kompherosów to już proponowałem żeby podnieść im o 50% power (zamiast odebranych orbów). Innym wyjściem może być zwiększenie ich armii (może na początek do 3/5 naszej).
- Necklace of Swiftness - dać herosom w więzieniach (Helm of Chaos też) z pominięciem tych, których premiuje teren na danej mapce.
- wieże wymiany za tom magii - 1° - czy komuś zdarzyło się żeby komp. uciekł? mi nigdy, jak ma stand still to może nie może uciec? - 2° - tego argumentu nie rozumiem, po każdej walce mamy dwie jednakowe księgi, więc jedną można wykorzystać do wymiany,
- nowe mapy rozsyłać z poprawionymi starymi, na razie nie musi być z savem,
- dać giermkowi logistic i pathfinding (jak proponował Guinea).

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous