Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2
Author
Comment
jOjO dwarf
2001-06-24 15:29:45


ßRegulamin NT
oto jest!
Regulamin do Turnieju Might & Magic (zipek z dockiem!)
Proszę o uwagi i spostrzeżenia!
szczególnie zależy mi na:
* przejrzystości i jasności (co poprawić?)
* uwzględnieniu WSZYSTKICH szczególnych sytuacji!
* extra punktacji (czy aż tak różnicować, czy jednak łagodniej?)

mam nadzieję, że po tych majowych wypadkach, teraz z Areną i NT wystartuje!
Colon
2001-07-12 12:05:01


Re: Jeszcze o tytulach
Jeszcze cos mi sie nasunelo. Zabojca Magow tez mi sie nie podoba (za bardzo lubie Towera;) ). Nie lepiej brzmialoby Inkwizytor (ewentualnie Wielki Inkwizytor)?
ObywatelEracji
2001-07-12 16:23:47


Re: Jeszcze o tytulach
Tytul Inkwizytora moglby godzic w czyjes uczucia religijne ;)
Osobiscie nie chcialbym byc okreslany mianem katolickiego mordercy :) ...
jOjO dwarf
2001-07-13 13:56:06


Re: Jeszcze o tytulach
mam świadomość, że to może nie to Forum, aleś Ty zaczął:

co masz na myśli pisząc "katolicki morderca"???
jak kcesz to na privie może być!
jOjO dwarf
2001-07-22 15:03:54


Re: Jeszcze o tytulach
zamykam i ten wątek ;)

zapraszając do nowego wątku...

już nie ß ;)))
Guinea
2001-06-26 17:51:06


Savy pasują...
Tak samo z H3Complete do SoD jak i w drugą stronę.
Colon
2001-06-27 10:26:17


Jeszcze co do tytulow...
Przeczytalem, dla mnie regulamin jest jasny (chociaz beta - testow nie gralem). Mam kilka sugestii:
 Rozwazenie wprowadzenia tytulow dla zwyciezcow extra walk (nic tak nie pobudza ambicji jak proznosc;) , np. Nemezis Smokow (Mutare) albo Wielki Inkwizytor (Dracon).
 Tytul Lorda - może tak, jak w Turnieju Might wystarczyloby do jego uzyskania 5 Miast - i tak tego po roku jeszcze nikt nie osiagnal (tzn. w starym turnieju). Ponadto wezmy pod uwage to, ze HMM IV zbliza się wielkimi krokami i czesc osob od trojki po prostu odejdzie (No, chyba ze polski dystrybutor znowu się tak popisze jak z wydawaniem AB PL).
 W celu dalszego uatrakcynienia rozgrywki, można ewentualnie wprowadzic tytuly zbiorcze (wiecej niż Mistrz, mniej niż Lord) dla trzech grup sil wystepujacych w grze. I tak ukonczenie Castle, Ramparta i Towera dawaloby prawo do tytulu Dlon Swiatla; Inferno, Necropolis i Dungeon - Reka Ciemnosci, a Fortress, Stronghold i Conflux - Glos Rownowagi.
jOjO dwarf
2001-06-27 12:37:36


Re: Jeszcze co do tytulow...
Don Colonie, dziękuję za cenne sugestie

szczerze pisząc, to czekałem, kto zareaguje na Lorda ;), taki mały figielek!

co do extra tytułów, to jestem za JEDNYM ale naprawdę extra!
tu liczę na Was (bo Bard zajęty ostatnio, ku chwale Jaskini!!!)

rozdrabnianie na poszczególne walki niczego dobrego nie przyniesie, bo po prostu ciężko będzie je porównywać!
chodziło o to, aby najlepszym dodać jeszcze pieprzu po zasadniczych walkach i sprawdzić możliwości naprawdę extra herosów (no i oblężenie!)

Jeśli chodzi o ST.
well, ostatni miesiąc! jest tak niesamowity, że nie wiem z czym to porównać. Wystaw sobie, Don Colonie, że do sich por było circa 400 sejwów, a last month +150!!!

zatem nie wiem jak to będzie. :)

extra tytuły za trzy zwycięstwa?
może..., ale znowu to może powodować nadmiar
(ponadto, są one jakoś mało wojenne imho ;) )

czekam na inne opinie!
Colon
2001-07-11 11:11:29


Re: Jeszcze co do tytulow...
Jednak niezbyt mnie przekonuje tytul Poskromiciel Moczarow dla jaskiniowca, ktory dolozy Fortressowi. A moze by tak Lowca Potworow. Albo ... Wiedzmin?

Co do exta tytulu za extra walki proponuje moze uroczyste przyjecie w poczet rodziny Imperatora :) i tytul Ksiecia Imperium (a moze Ksiecia Krwi?).
Colon
2001-07-11 11:16:00


Re: Jeszcze co do tytulow...
I jeszcze jedno. Nalezalby sie tez extra tytul dla tego, ktory przejdzie WSZYSTKIE mapki w ST i NT. Proponuje moze Nastepca Tronu Imperium (choc, jak przypuszczam, Behemoth do rozstania sie z tytulem nie spieszy;) ).
Guinea
2001-06-27 17:44:33


Ja w sprawie...
zwykłych tytułów. Załóżmy, że przeszedłbym wszystkie mapy Castle i wszystkie przeciw Castle. Wtedy miałbym 2 tytuły: Krzewiciel Wiary i Wielki Wiarołomca. One chyba się wykluczają, no nie? A dodać do tego mapki z Fortress i stałbym się jeszcze Postrachem Bagoen. To już naprawdę ni pies ni wydra.
lopez
2001-06-27 21:22:57


Re: Ja w sprawie...
Krytykować każdy może...
jOjO dwarf
2001-06-28 00:07:05


Re: Ja w sprawie...
nie wykluczają,
w tym sensie, że służą do podsumowania pewnego kompletu sukcesów

nazwy są poetyckie (jak to zawsze dzięki Bardowi!) i nie należy się z nimi aż tak utożsamiać ;)))
Guinea
2001-06-24 21:27:01


W miarę jasne...
ale nie podoba mi się punkt o ukończeniu scenariusza w ciągu 1 tygodnia. To może okazać się trudne, zwłaszcza przy walce z Fortress (po bagnach nie chodzi się za szybko). Po za tym o ile pamiętam to do extra walk była dość długa droga.
lopez
2001-06-24 23:17:35


Re: W miarę jasne...
Właśnie go przeczytałem. Ponieważ byłem recenzentem to regulamin jest dla mnie jasny. Mam tylko dwa zastrzeżenia:
1. Nazywanie sava ścieżką wyboru magii. Nie zawsze gracz ma z góry założoną ścieżkę, więc po pierwszej czy drugiej walce nie jest jeszcze pewny co wybierze dalej, a musi wpisać w sejwie. Oczywiście może to uzupełnić po skończonej mapce, ale czy to konieczne?
2. Problem czasu (o czym pisał Guinea). O ile pokonanie 4 przeciwników podstawowych w ciągu 1 tygodnia nie jest chyba zbyt trudne (bo mamy buty i rekawice szybkości oraz szybkiego giermka, który przyniesie co trzeba), to pokonanie odległych extraherosów na niesprzyjających mapkach (swamp, dirt, snow) może okazać się trudne. A to nie jest przecież turniej: Kto szybciej przejdzie mapę (min. ilość dni).
Wiem, że to ograniczenie wynika z Graala (nigdy za nim nie byłem), ale trzeba chyba coś jednak zmienić. Może dać warunek: 1 tydzień na podstawowych herosów, 2 tyg. na extraherosów. Albo (co jest chyba niemożliwe bo pracochłonne i nieestetyczne) usiać mapę drogami, żeby było szybciej.
jOjO dwarf
2001-06-25 00:02:38


Re: W miarę jasne...
1° poprawiłem pkt 7. (teraz oznaczenie drogi magii ma być w nazwie zipka!)
2° ograniczenie czasowe to DWA tygodnie! nie wpłynie na wynik zanadto

3° pod linkiem jest poprawiona wersja!!!

thx 4 reaction Lopez!
lopez
2001-06-25 00:54:38


Re: W miarę jasne...
jOjO - Widzę, że zmieniłeś Arbitra na Lorda Dowódcę. Skąd ta zmiana?
jOjO dwarf
2001-06-25 01:04:07


Re: W miarę jasne...
qrcze!

trzy minuty temu to zauważyłem!

Kto mi to zrobił????
lopez
2001-06-25 00:53:34


Re: W miarę jasne...
A co z problemem pokonywania extraherosów z tego samego savu (o czym pisał Elias)?
E1ias
2001-06-24 23:53:39


Re: W miarę jasne...
> Konfiguracja obowi±zuj±ca to:
Shadow of Death

Moze dokladniej:
Shadow of Death w wersji polskiej lub angielskiej, od wersji 3.0 do 3.2.
Heroes Complete tez? (Nie posiadam, ale niektorzy tym graja)

> 4. Kadet wybiera arenę i rozgrywa scenariusze bitewne na poziomie trudno¶ci impossible!

A kadet i tak nie ustawia poziomu trudnosci, bo nie moze, gdyz dostaje sejwy.
Wiec mozna to w ogole pominac milczeniem, bedzie prostszy regulamin.

> Forty (hill fort) s± w zasadzie tylko dla armii nekromanty, aby umożliwić upgrade szkieletów pozyskanych po walce!

Zapominasz o demonach z inferno.

> · Dodatkowym problemem jest obecno¶ć na mapie Gralla (zwłaszcza Inferno!), który może wpływać (poprzez generowanie > stworzeń) na poziom do¶wiadczenia (skille) głównego herosa.
W zwi±zku z tym wprowadza się obowi±zek ukończenia scenariusza w pierwszym tygodniu

W tydzien mozna nie zdazyc (zwlaszcza extra bohaterzy), czasem trzeba sie cofac do hill fortu, albo studzienki, teran nie zawsze sprzyja, mozna zapomniec odwiedzic stajnie, itd. Najprosciej wyrzucic graila z Inferno (nie daje on i tak zadnych bonusow obroncy!)
i problem znika.

> Prosimy nadawać nazwy zapisom wg schematu: [nazwa mapki] [numer walki] [magiczna droga] [imię lub ksywka gracza], np. nazwa CasSTR 2 WEAF Behemoth

Nie zawsze wiadomo jaka sie wybierze kolejnosc (to moze zalezec od skilli, ktore dostaniemy po pierwszych walkach).
Niech to bedzie raczej [nazwa mapki] [numer walki] [magiczna droga do tej walki] [imię lub ksywka gracza]
(np. CasStr 2 WE Elias) albo w ogole [nazwa mapki] [numer walki] [imię lub ksywka gracza] (i tak nie mozna wysylac sejwow
z roznych drog (pod uwage brany jest jeden).

> 9. Nadesłane zwycięstwa podstawowe będ± oceniane przy pomocy Kalkulatora Turniejowego

Moze dopisac, ze brane sa pod uwage jednostki bedace rowneiz na przechowaniu u giermka.

> · Walka z sharpshooterami (wspieranymi przez entów)        symbol S
> · Walka z enchantersami (wspieranymi przez golemy)        symbol E
> · Walka ze smokami (faerie, azure, crystal i rust)        symbol D
> · Walka (oblężenie) zamku, z załog± odpowiedni± do areny (gdy tower, to jednostki z Tower!) wspieran± przez obecno¶ć gralla > oraz wszystkie umocnienia i budynki wpływaj±ce na walkę!        symbol O

Te symbole, to chyba sobie wylosowales.
Najprosciej dac takie, jak imie bohatera (w opisie wypadaloby zapodac rowniez z kim walczymy, Mutare i Sir Mullich maja
specjalnosci, ktore moga wplynac na wybor innej extra walki wczesniej/pozniej), czyli G (Gelu), D (Dracon), M (Mutare) i S (Sir Mullich).

> Prosimy nadawać nazwy zapisom wg schematu: [nazwa mapki] [symbol walki] [imię lub ksywka gracza], np. nazwa CasSTR D Behemoth oznacza, że jest to zapis gry Behemotha po extra walce przeciwko smokom na mapie Castle vs. STRONGHOLD.

To tu juz nie obowiazuje podawanie calej sciezki (kolejnych extra walk), tylko pojedyncze?
Czy z tego wynika ze mozna zrobic 1 extra walke, potem wgrac z sejwu przed nia, zrobic druga extra walke (bo na to wskazuje
taka symbolika).

> 19. Osoba przyłapana na oszustwie zostanie publicznie napiętnowana przez umieszczenie jej imienia w Lochu Pogardy (mam nadzieję, że będzie zawsze pusty). Oszust opu¶ci Jaskinię wraz z ewentualnymi mapami i bohaterami, którzy się w niej znajduj± i nigdy więcej nie będzie miał prawa do uczestnictwa w turnieju. Od tej decyzji NIE MA odwołania, ponieważ NIE MA nic, co usprawiedliwia oszukiwanie

Poniewaz juz bylo jedno takie niesluszne oskarzenie, powinna byc tu podana zawsze najpierw mozliwosc wytlumaczenia delikwenta i odwolania takiego oskarzenia (przed podaniem do publicznej wiadomosci), zanim sie kogos do Lochu wrzuci.


1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous