Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
Ingham
2001-09-15 08:08:31


Re: Regulamin
Mam małą propozycję do Regulaminu.
Mianowicie chodzi o ograniczenia ilości przysyłanych savów między kolejnymi aktualizacjami rankigu.
Powiedzmy po aktualizacji można przysłać tylko pięć nowych savów.
Miałoby to na celu odciążenie jOjO od nadmiernej masy pracy i uchroniłoby przed dziwnymi sytacjami typu: jest rankig i po następnym okazuje się, że pjawiło się dwóch nowych kadetów, którzy od razu stają się mistrzami. Takie "rushe" są denerwujące i przeszkadzają w zdrowej rywalizacji. Tak przynamiej można byłoby kontrolować poczynania przeciwniów, a nie bez sensu wysyłać masę savów.
Sajmon
2001-09-15 08:23:06


Re: Regulamin
Może i masz racje ale gdy nieuaktualnianie rankingu potrwa jeszcze troche to naprawde bedą wielkie zmiany
Hollow Tigre
2001-08-09 01:52:50


Re: turniej NT
Tylko, że wtedy arbiter będzie miał kuuupę roboty. Potrzebnych byłoby paru cheat- testerów (tylko do sprawdzania czy mapki grane były uczciwie). Podrasowanie sobie armii (zwłaszcza najsilniejszą jednostką 7-go poziomu) wchodzi w grę zawsze i nie wiem za bardzo jak arbitrzy z tego wybrnęli w Turnieju Might...
ObywatelEracji
2001-08-09 02:25:09


Re: turniej NT
Nie bardzo rozumiem dlaczego mialoby to byc az tak czasochlonne, Hollow Tiger'ze... Przeciez wystarczy tylko jednym ruchem zakonczyc ostatni sejw i rzucic okiem na ranking, czy ja wiem...
ObywatelEracji
2001-08-09 02:36:23


Re: turniej NT
...w turnieju Might taki przedmiot zamykajacy scenariusz sobie lezal (moze wlasnie w tym celu ; ))... a moze zorganizujmy taki sprawdzian, cos w rodzaju zagadek, gdzie przedstawiane beda mozliwosci oszustwa, ktos inny w riposcie pisze jak to zdemaskowac ; ))) chyba, ze ktos jest tak dobry, ze potrafi edytowac sejwy ; ))) ...oczywiscie pol zartem...
Dreppin
2001-07-23 03:03:39


Re: NT - Regulamin i Opis
wiesz co Ci powiem panie Sajmonie? mam ochote Cie opieprzyc, ale nie zrobie tego bom kulturalny czlek ;)

wydaje mi sie jadnak, ze Twoja kultura pozostawia nieco do zyczenia, prosimy mniej wulgaryzmow, mniej postow na ten sam temat (jesli kogos to interesuje, to odpowie niezaleznie od tego, ile razy napiszesz, a tak tylko zniechecasz ludzi do siebie) i zanim zadasz jakies podstawowe pytanie, to sprawdz czy nie mozesz znalezc odpowiedzi na nie bez zasmiecania forum...

wybacz za tak bezposrednia wypowiedz, ale jestem w troszeczke zlym humorze
ObywatelEracji
2001-07-23 03:19:45


Re: NT - Regulamin i Opis
...dokladnie o to samo chcialem zapytac, lecz mnie Lopez wyprzedzil :) Czyli ze gnoll przy hydrze lub szkielet przy smoku cienia lepiej sie prezentuja, anizeli np. halabardnik przy archaniele - ok... Zas co sie tyczy uwzglednienia specjalnych wlasciwosci niektorych jednostek, zdaje sie Gutek wystapil z propozycja bonusow za walki z takowymi, ktora uwazam za interesujaca... Mniejsza o to, teraz juz jest after birds... kiedy gramy ? :) Ja jak zwykle niedoinformowany, musi byc wiek swoje pod kopulka zrobil ;) ...
jOjO dwarf
2001-07-23 03:30:43


Re: NT - Regulamin i Opis
Drogi OE!

ni ma tak źle!

już wyjaśniałem, że i mię się coś z umem w takim klimacie dzieje ;)

dałem współczynniki, które są do porównań w obrębie RAS, a nie między niemi ;))) i stąd cała ta aferka ;)))

a gracie jeszcze w lipcu!

dziś/jutro sejwy startowe lądują na serwerze
więc kto nie wytrzyma aż się ładnie w Arenie to poukłada może ściągać (linki zapodam ;) ) i grać w terminie zerowym, jak to niektórzy mówią ;)))
ObywatelEracji
2001-07-23 03:49:49


Re: NT - Regulamin i Opis
Ano ruch tu jak na erackim targowisku w tygodniu Gryfa(przecena na siodla pewnie tego przyczyna) :)

Spoko absolutne jOjO, wszak turniej o niebo lepszy niz poprzedni ! Odwalony zostal kawal dobrej roboty, WSZYSTKIM w nia zamieszanym wypada i trzeba podziekowac, co tez czynie...
Dreppin
2001-07-23 03:57:05


Re: NT - Regulamin i Opis
mam pytanie - czy mapy byly bezposrednio testowane (moze to i glupie pytanie, ale niezbyt uwaznie sledzilem przebieg rozwoju NT), bo patrzac na ilosci armii, w porównaniu so ST to wydaje sie, ze bedzie nieco nizszy poziom trudnosci
lopez
2001-07-23 21:24:26


Re: NT - Regulamin i Opis
A można wiedzieć na jakiej podstawie drogi Dreppinie uważasz, że nowy turniej będzie łatwiejszy. Nie przeczę, że tak rzeczywiście będzie, ale twierdzenie tego na podstawie tylko wielkości armii jest trochę dziwne. Bo w starym turnieju walczyło się z 4 przeciwnikami, którzy mieli 1/2 tego co ty, w nowym zaś przeciwnicy mają 7/11 tego co ty, a więc trochę więcej.
Dreppin
2001-07-24 01:03:39


Re: NT - Regulamin i Opis
Lpoez: zasugarowalem sie tym, ze wraz z pokonywaniem kolejnych herosów, wielkosc, ani jakosc ich armii nie bedzie rosla
lopez
2001-07-24 01:24:09


Re: NT - Regulamin i Opis
Widzisz. W starym turnieju też wielkość armii kompa nie rosła. Jakość rosła, ale nasza też. W nowym zrezygnowaliśmy z jednostek nieupgradowanych, bo były bardzo krytykowane. W nowym rośnie za to jakość kolejnych bohaterów kompa i przeciwnicy mają armie liczniejsze w porównaniu do naszej i do poprzedniego turnieju, o czym pisałem wcześniej. A więc to jest trochę inny turniej, czy łatwiejszy - nie wiem, może, ale to powinno tylko zachęcić słabszych graczy. Więc chyba jest OK?
E1ias
2001-07-24 23:46:50


Re: NT - Regulamin i Opis
W opisie i regulaminie jest troche literowek, ktore warto by poprawic przed rozpoczeciem turnieju. A battle mag ma tam wciaz podane resistance, a zostalo to zmienione na air magic (szkoda ze juz troche poznno, bo jednak earth magic bylby dla niego bardziej pasujacy).


jOjO dwarf
2001-07-27 18:07:25


Re: NT - Regulamin i Opis
Naniosłem pewne poprawki!
Pod linkami (z pierwszego postu!) są już aktualne wersje!

bardzo proszę o uwagi, co jeszcze wymaga poprawek...
E1ias
2001-07-31 10:14:50


Re: NT - Regulamin i Opis
Brakuje w regulaminie informacji w jakiej formie przesylac te zipy z wynikami do arbitra. Razem (normalne walki + ekstra) czy osobno, z jakims specjalnym tytulem, tekstem maila?
I taka sugestia: moze by przesylac tylko save z ostatniej (4) walki, a pozostale 3 co najwyzej dosylac w wypadku, kiedy bylyby jakies zastrzezenia arbitra. Znacznie by to zmniejszylo wielkosci maili, teraz kazdy zip ma 600 KB, co juz przez modem sie dosc dlugo wysyla, a tak byloby to tylko 150.
Ingham
2001-08-08 11:45:13


Re: NT - Regulamin i Opis
Tak...
a pomiedzy 2 a 3 walka mozna sobie wpisac kodzik na armie, albo cos w tym stylu.
Ty sie E1ias nie martw. jOjO sobie poradzi :) ...ma szybkiego kompa...
E1ias
2001-08-08 22:42:40


Re: NT - Regulamin i Opis
Przed czyms takim i tak to nie zabezpiecza. W koncu wystarczyloby przekazac przed walka wojska giermkowi, pare razy wezwac Trinity do pomocy, a po zakonczonej bitwie wyrzucic archanioly, przelozyc z powrotem wojska i zrobic sejwa. Bardzo niehonorowe ale latwe do wykonania. Takie cos daloby sie wykryc jedynie po skonczeniu calej mapki, co wymaga dodatkowo ubicia dzikow, a sejwy po walkach niewiele tu pomoga (co najwyzej mozna wylapac wystepowanie dziwnie niskich strat w jakiejs walce, co jest niewystarczajace bo i tak daje sie teraz wygrac niektore bitwy bez lub prawie bez strat). No chyba, ze jest jakas inna metoda stwierdzenia z sejwu, czy byly w nim uzywane cheaty, ale ja takich nie znam.
lopez
2001-08-08 23:02:02


Re: NT - Regulamin i Opis
Może więc lepiej było pozostawić jako warunek zwycięstwa ubicie jednego dzika. Albo dołożyć (nie wiem czy można) jako alternatywny warunek np. znalezienie artefaktu albo uwolnienie herosa z więzienia.
Wtedy jOjO mógłby szybko sprawdzić podejrzane sejwy pod kątem cheatowania.
Dreppin
2001-08-09 00:20:29


Re: NT - Regulamin i Opis
bardzo latwo stwierdzic czy byly uzywane cheaty, wystarczy osiagnac cel misji i jesli cheat byl w uzyciu, to wtedy zamiast zwyklego statusu za punkty (czyli odpowiednika oceny wedlug jednostek z gry) bedzie info: cheater!

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous