Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
milosz
2002-08-29 03:46:41


Re: A może nie
ja jestem za PAH3
dla wszystkich było by to coś nowego i według mnie szybko by sie nieznudziło
niewiem ile istnieją już turnieje ST i NT ale dzięki PA liczba graczy może tylko wzrosnąć
a o gracz na 100000000000000000000000000000% niema sie co martwić(ja też spróbuje)
mam tylko 1 pytanie czy będzie z wykorzystaniem SoD czy AB bo jak SoD to ja sie niepisze bo tego poprostu niemam a co do wog'u to również próbowałem go ściągnąć (niewiem po co ale próbowałem) i po 1 godz. komp mi sie zawieszał . Także za wogiem niejestem.
Rastlinie może zrobisz oddziałne rankingi dla AB i Sod bo niekturzy mają SoD a inni AB (na a inniteż oba dodatki)
to tylko moj mała propozycja.
Fakt H4 to niewypał .Widziałem u klegów bo na mój komp niepójdzie
Rastlin Arch
2002-08-29 09:31:31


Re: A może nie
niestety PA-H3 jest tylko i wyłącznie pod SoD
w kiosku SoD kosztuje mniej niż 30zł
milosz
2002-09-01 03:39:54


Re: A może nie
racja był w kiosku ale kiedy chciałem go kupić to go juz niebyło. Pszeszukałem wszystkie kioski w Sanoku i go nieznalazłem. Mówi sie trudno.
Rastlin Arch
2002-09-01 09:56:12


Re: A może nie
zawsze jest jeszcze empik, sklep komputerowy... lub kumpel
Coltain
2002-09-02 09:23:03


Re: A może nie
w internece też sę chyba da kć no i chyba w sanoku są bazary ale to już twój wybór. Ja dużo czasu nie mam ale w PAH3 postaram się zagrać a pomysł THWoG jest super ale więcej konkretów prosze.
wersalus
2002-07-30 23:44:22


Re: Puchar Areny HoMM3 potrzebny?
jakby co moge pomuc w sedziowaniu czy cos
narazie nie zamierzam wracac do poprzednich czesci wiec no problemo
Pit Klos
2002-07-31 02:56:54


Re: Puchar Areny HoMM3 potrzebny?
Hmmm....
Moim zdaniem...To muszę się zgodzić z jOj'em (dobrze napisałem?)...
Puchar pod H3 byłby jak miła zabawa...
Bo przecierz nikt nie będzie się katował dla wynikow jak w ST...
Ale z drugiej strony...
Nowa wersja turnieju ST być noże przyciągnęłaby nowych graczy...
Mało kto ma ochotę zacząć od nowa wiedząc że jego szanse na dobre miejsce są znikome...
Ale nowa edycja ST...
To może być dobry pomysł...Można by zrobić małe głosowanko...

Colon
2002-08-04 10:01:35


Puchar -OK!
Mi ten pomysl sie podoba, chociaz z roznych wzgledow pewnie udzialu nie wezme. Co do poprawek w regulaminie, to proponowalbym ograniczenie wielkosci mapek do M (moze z wyjatkiem mapy miesiaca), gdyz wiekszosc starych wyjadaczy ma za soba naprawde duzo mapek, zna wiekszosc statystyk stworzen na pamiec i chyba nic ich juz zaskoczyc nie moze. Mapa wielkosci The Lord of War pewnie by tylko wszystkich smiertelnie znudzila.
W zamian mozna chyba zaproponowac mapki, ktore bylyby jednak pewnym wyzwaniem, a nie tylko zwiedzaniem. To znaczy takie, gdzie trzeba wpasc na pomysl, by ja ukonczyc albo istnieje limit czasowy wykonania zadania albo przeciwnicy i stwory neutralne sa odpowiednio podpakowani, by stanowic wyzwanie.
Opowiadalbym sie za formula SoD - daje najwiecej mozliwosci.

Moim zdaniem maly ruch w ST i NT to nie jest kwestia tylko wynikow - jakos malo sa one widoczne na Arenie i w Jaskinii, rzadko sie o nich mowi, nie przypomina, ze istnieja.

Nowa edycja ST (troche to glupio brzmi:) )? Hmm, pare poprawek w regulaminie zupelnie by zmienilo oblicze tego turnieju i chyba dodalo mu zycia. Moje sugestie to:
1. Jedna wersja gry - SoD.
2. Jeden sejw startowy - na pewno mozna wykorzystac te z bazy Lopeza, ponadto takie dobre sejwy ulatwia gre tym mniej obeznanym z mechanika ST,

a przede wszystkim

3. Nowy kalkulator, odzwierciedlajacy bardziej realia gry.

Chyba nikomu nie trzeba mowic, ze obecny kalkulator zupelnie je wypaczal w stosunku do rozgrywki na zwyklej mapie. Owszem, jest pewna logika w dazeniu do jak najmniejszych strat ilosciowo, ale to przeciez nie wszystko. Dlugofalowe cele strategiczne sa przeciez wazniejsze. To, z jakimi silami sie z bitwy wyjdzie, czy nadaja sie one do dalszej rozgrywki (czy armia zachowa zdolnosc zaczepna) powinno byc decydujace. W obecnej edycji wazniejsze jest zachowanie duzych ilosci slabych jednostek kosztem poteznych i szybkich jednostek wysokich poziomow (vide slynna strategia na tytany). 20 czempionow to znacznie bardziej wartosciowy oddzial niz 300 lucznikow (zwlaszcza bez czarow i morale) , tymczasem kalkulator wymusza co innego.

Oczywiscie, stara edycja dzialalaby nadal. Y que opinais vosotros, amigos?
Rastlin Arch
2002-08-19 00:29:17


Re: Puchar -OK!
W prowadzeniu PA-H3 potrzebuję pomocy. Chodzi o zbieranie map do turnieju. Jak ktoś chce pomóc to niech przyśle mi gotowy pakiecik na cały sezon. Z góry dzięki!
Colon
2002-08-19 10:49:45


Re: Puchar -OK!
Chyba chodzi ci o mapy:) ?

Czy moga to byc mapy znane? Na przyklad z serii 'The best of H3Trio"?
Rastlin Arch
2002-08-19 14:23:23


Re: Puchar -OK!
mogą
Guinea
2002-08-25 06:18:43


Re: Puchar -OK!
Na H3Trio jest zbiór mapek chyba z 7 sezonów i raczej nie ma wśród nich słabych map. Wszystkie są do użytku (co prawda niektórzy pewnie część z nich znają, ale to nie problem, zwłaszcza że niektórzy grają mapy pucharowe po n albo i nawet n+1 razy).
jOjO dwarf
2002-08-25 08:30:37


Regulamin PA H3
nieco zmodyfikowany w stosunq do obowiązującego dla PA H4 można poczytać i podesłać komentarze:
Regulamin PA H3
E1ias
2002-08-25 23:09:15


Re: Regulamin PA H3
Nie wiem czy bede mial czas i ochote na gre w kolejny turniej, ale regulamin moge skrytykowac:

punkt 2.1 - raczej nie nalezy sie spodziewac dalszych patchy do SoD.
Lepiej ustalic konkretne wersje (maksymalne), ktorymi nalezy grac:
angielska - 3.2
polska - 3.2 (CDProjekt) albo 3.0 (IMGroup)
I jeszcze Heroes Complete do tego dochodzi.
Za to przydaloby sie uwzglednic mozliwosc gry z uzyciem WOG i tam moze byc wazna kwestia patchy.

Dobor herosow jest nienajlepszy. Neutralnosc bojowa ma znaczenie, kiedy toczymy pojedyncze walki, a nie w rozgrywaniu calych map. W sejwach powinni byc wlasnie najlepsi bohaterzy dla kazdego miasta i to raczej w dwoch wersjach: najlepszy bohater might, najlepszy bohater magic. Mozna ewentualnie nie dawac bohaterow ze specjalizacjami w czarach 3-4 poziomu i bez specjalistow od dyplomacji, ale poza tym nalezy dawac graczom niezaleznie od wybranego miasta jak najlepsze mozliwosci, a nie dawac byle jakiego bohatera, tylko dlatego ze nie ma bojowych specjalnosci. Bo teraz analizujac bohaterow to:
Caitlin - bardzo dobry bohater magiczny, nie liczac Adeli najlepszy z Castle
Gelare - bardzo dobry magik, jest od niego kilku lepszych w Conflux, ale i tak jest niezly
Damacom - niezly wojak, ale nie najlepszy w Dungeon
Rosic - bardzo slaby bohater magiczny i Fortress juz na starcie ma gorzej
Octavia - niezly magik, ale raczej jako bohater dodatkowy, a nie startowy
Clavius - niezly wojak, ale Necropolic ma lepszych
Jenova - niezly wojak, ale Rampart ma lepszych
Saurug - niezly mag, jak na miare Stronghold, ale sa tam od niego lepsi magowie, juz nie wspominajac o lepszych barbarzyncach
Rissa - sredni wojak, a sila Tower jest raczej magia

3.6 - wynik w H3 uwzglednia juz w sobie czas

4 - H3 nie daje mozliwosci robienia sejwow w trakcie bitwy

5 - WOG jest wlasnie zmodyfikowana wersja H3, czyli nie wolno go uzywac do turnieju?

jOjO dwarf
2002-08-26 00:03:24


Re: Regulamin PA H3
punkt 2.1 - raczej nie nalezy sie spodziewac dalszych patchy do SoD. [...] I jeszcze Heroes Complete do tego dochodzi.
w sumie pozostanie ogólne określenie SoD i (słuszna uwaga) dorzucę HC

mozliwosc gry z uzyciem WOG
mam nadzieję, że niedługo WoG będzie solidniej zaprezentowany w Jaskini, a wtedy będę bardzo chętny na oddzielnny turniej w WoGu (bo jednak jest zupełnie inaczej dostępny niż SoD) na razie WoG nie jest oficjalnie dopuszczalny

Dobor herosow jest nienajlepszy.
nie ma żadnej przeszkody, żeby dokupować sobie innych herosów! chodzi o sam start
a poza tym wolałbym konkretną propozycję zestawu startowego

wynik w H3 uwzglednia juz w sobie czas
tak sądzę, ale chodzi o sytuacje, gdy z różnych innych powodów gracze mają tyle samo pktów - wtedy ma rozstrzygać czas
E1ias
2002-08-26 01:04:41


Re: Regulamin PA H3
Czas dostarczenia wyniku czy czas ukonczenia mapy? Bo chyba nie to pierwsze, a jesli chodzi o drugie, to czas ukonczenia mapy jest zawarty w wyniku mapy (i to z dokladnoscia do 1 dnia, nie tak jak w H4).

A dokladniej opis przydzielania punktów za ukończony scenariusz.

200 punktów - (ilo¶ć dni + 10) / (ilo¶ć podbitych miast + 5) + 25 punktów za pokonanie wszystkich przeciwników + 25 punktów za odnalezienie Graala

Wynik jest nastepnie mnożony przez odpowiedni procent zgodnie z wybranym poziomem trudno¶ci gry: 80% Easy, 100% Normal, 130% Hard, 160% Expert, 200% Impossible.

Czyli jesli 2 gracze uzyskali ten sam wynik, to co najwyzej jeden z nich zdobyl wiecej miast albo tez pokonal wszystkich przeciwnikow lub wykonal graila, co zajelo mu jednak wiecej czasu. W takiej sytuacji premiowalbym raczej tego gracza, ktory zrobil wiecej (zdobyl wiecej miast, pokonal wiecej przecwnikow), a nie tego, ktory zwyciezyl szybciej, ale zostawil na mapie jakies niezdobyte miasta, niedobitych przeciwnikow, nie pofatygowal sie, zeby wykopac graila.



Konkretna propozycja, prosze bardzo. I tak czesc map bedzie mialo ustawione juz bohatera startowego i tam nie bedzie trzeba nic robic z bohaterem.

Zakladam, ze albo dajemy 2 sejwy, z bohaterem might i bohaterem magic, albo tylko jednego z bohaterem magic, magia ma jednak zwykle kluczowe znaczenie. Bohaterow z dyplomacja od razu odrzucamy, to juz byloby za latwo, co do specjalistow od czarow 3-4 poziomu mozna sie zastanowic, niektore miasta przy takim ograniczeniu mialyby bardzo utrudniony wybor najlepszego bohatera.

Miasta: Magic / Might
Castle: Caitlin (zloto) / Orrin (archery)
Stronghold: Dessa (logistic) / Crag Hack (offence)
Inferno: Ayden (intelligence) / Pyre (balistic) (badz Octavia (zloto) albo Ignatius (imp), tu nie jestem pewien co lepsze, rzadko gralem Inferno)
Rampart: Elleshar intelligence) / Kyrre (logistic)
Fortress: Andra (intelligence) / Tazar (armorer)
Dungeon: Jeddite (resurrection) (albo Sephinroth (krysztaly) jesli nie bierzemy specjalistow od wyzszych czarow) / Gunnar (logistic)
Tower: Solmyr (chain lighting) (albo Aine (zloto) jesli bez specjalistow) / Neela (Armorer)
Conflux: Grindan (zloto) / Monere (Magic elem.)
Necropolis: Thant (animate death) (albo Vidomina (necromancy) jesli bez specjalistow) / Isra (necromancy)

Wykorzystalem ocene bohaterow z mmportals, sam tego wszystkiego nie wymyslilem na poczekaniu
Rajst
2002-08-26 05:10:29


Re: Regulamin PA H3
punkt 2.1 - raczej nie nalezy sie spodziewac dalszych patchy do SoD. – raczej nie ale jakby komuś tam odbiło z cosik takiego powstało to nie trzeba by było zmieniać regulaminu, zatem ja bym ten zapisek zostawił (przecież nikomu to nie szkodzi).
Faktem jest natomiast, że w h3 nie da się zrobić zapisu podczas bitwy no ale to już zostało zmienione :) .
Bardzo podoba mi się, że grać się będzie bez poprawek, a tak w ogóle to cała reszta jest ok. (no chyba że coś pominąłem :) )
E1ias
2002-08-26 06:45:47


Re: Regulamin PA H3
To sie jeszcze przyczepie do tlumaczenia. Zajrzalem do dzialu z mapkami, sa kolumny opisane po polsku i angielsku, tylko opisy sa wymieszane i na pierwszy rzut oka (i drugi tez) nie widac, ze sa te same nazwy w roznych jezykach, tylko wyglada to jak 2 wyrazowy tekst, a wtedy juz traci to sens - mozna by jakos odroznic te 2 nazwy, chocby kolorem.
I powinno byc zamiast:
Size - Map size
Men - Human players
Txt - Description (chocby Desc., jak malo miejsca)
Autor - Author (wymawia sie podobnie, ale pisze inaczej jednak)
Size (drugi raz Size) - File size
Po polsku tez Wielkosc jest zbyt podobna znaczeniowo do Rozmiar. Moze zmienic to po prostu na: Plik / File

Rastlin Arch
2002-08-26 09:42:58


Re: Regulamin PA H3
„mam nadzieję, że niedługo WoG będzie solidniej zaprezentowany w Jaskini, a wtedy będę bardzo chętny na oddzielnny turniej w WoGu (bo jednak jest zupełnie inaczej dostępny niż SoD) na razie WoG nie jest oficjalnie dopuszczalny”
jOjO czy aby nie przesadzasz? WoG to dodatek do H3 SoD--- robienie osobnego turnieju mija się z celem- myślę że w następnym sezonie (jak wszyscy będą mieli już WoGa możliwe będzie dawanie map na przemian SoD-WoG).
Gdzie zatracił się pomysł zwycięstw? Miało być zawsze dwóch zwycięzców- jeden za pkt drugi za czas. Ale chyba jednak dobrze że go brak;)
jOjO dwarf
2002-08-26 11:25:48


Re: Regulamin PA H3
well, zostałem źle zrozumiany!
nie miałem na myśli PA WoG ;)
raczej Turniej (jak ST czy NT) oparty na mozliwościach WoGa

bo ST i NT się wyczerpało, a potrzeba jednak istnieje...

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous