Author
|
Comment
|
misza
2001-10-26 11:07:36
|
Might and Magic VII pl
Kozystajac z niskiej ceny (19.90) kupilem sobie ta gierke. Mam pytanie do tych ktorzy w nia grali. W pierwszycz zadaniach nalezy przyniesc kilka pierdulkow do sedziego. Udalo mi sie to ale nie do konca. Sedzia chce dlugi luk, ja taki posiadam (przynajmniej mam jakis dlugi luk) ale on nie chce go przyjac, czy to jakis blad w gierce czy mam szykac dalej. Ale gdzie? wszystko juz przeszedlem, a przynajmniej tak mi sie zdaje. Druga sprawa. Wstapilem do gildii magi powietrza. Zakupilem bieglosc dla jednej bohaterki, kupilem ksiege z jednym czarem (jakies tam oko) i co? Ano nic. Dziewcze nadal twierdzi ze nie moze tego uzyc, malo tego w jej bieglosciach brak jest magii powietrza. Jeszcze raz wchodze do gildii i w jej przypadku nie mozna juz zakupic tej bieglosci, tak jakby juz ja miala. O co tu chodzi. Mozecie mi pomuc.
|
Rastlin Arch
2001-10-27 12:38:13
|
Re: Might and Magic VII pl
MaM VII to bardzo dobra gra. Łuk należy znaleźć w SMOCZEJ GROCIE! Zadanie polega przecie na odnalezieni zaginionych herosów. Ja takowych problemów nie miałem- magia.
|
morgraf
2001-10-27 13:36:16
|
Re: Might and Magic VII pl
Co do tej magii to polecam ściągnąć jakiegoś patcha wygląda na ewidentny bug w grze (możesz też spróbować zacząć jeszcze raz i sprawdzić czy tym razem wszystko zadziała dobrze).
|
misza
2001-10-30 10:39:06
|
Re: Might and Magic VII pl
Dzieki za pomoc. Co prawda juz sobie poradzilem zagladajac na mmportals, ale dzieki. Do smoczej groty raz wszedlem zabralem tarcze i chodu - tak zaliczylem zadanie o zaginionych zawodnikach. Skad moglem wiedziec ze tam lezy jeszcze luk ? Nadomiar zlego jeszcze to tlumaczenie dlugi luk, to dlugi luk, a tu mamy dlugi luk i prosty dlugi luk. Poza tym jak mamy napisane polnocny zachod to jest to chyba lewy gorny rog na mapie no nie? Ano wlasnie nie wg CD Projekt to jest prawy gorny rog Tak wlasnie mialem z grota zbojcow w Erathi. Ale gierka jest ciekawa. Trzeba tylko posilkowac sie np. mmportals gdzie mozna "poprawic" bledy tlumaczenia.
|
Dreppin
2001-10-30 11:37:05
|
Re: Might and Magic VII pl
czy mm7 na pewno bylo wydawane przez CD-projekt? mam watpliowsci.. poza tym nie chce mi sie wierzyc, ze kolesie z cd-p zrobiliby takiego buga..
|
misza
2001-10-30 13:16:20
|
Re: Might and Magic VII pl
MM7 bylo wydane przez slawetna firme imgroup (a moze jeszcze mirage) i sprzedawane za ok. 80 zl i to bylo jakis czas temu. Natomiast nie dawno CD Projekt wznowil ta gierke w cyklu eXtra Klasyka za jedyne 19,90. Ta wersje wlasnie kupilem, jako ze jest sygnowane przez CDP to wlasnie ich obarczam bledami w tlumaczeniu.
|
Dreppin
2001-10-30 23:33:23
|
Re: Might and Magic VII pl
sadze jednak ze bezpodstawnie bo to jednka imgroup dokonalo tlumaczenia...
|
misza
2001-10-31 12:51:06
|
Re: Might and Magic VII pl
Napewnom im dokonalo tlumaczenia, tylko raczej CDP nie odkupywalo licencji od im tylko od 3DO, a wtedy sami musieli tlumaczyc. Poza tym jezeli im tak duzo czasu spedza na tlumaczeniach (H3 AB ponad rok ) to nie sadze aby za male pieniadze oddali gierke, a CDP sprzedaje ja jak pisalem za 19,90. Tak czy siak jezeli CDP to sygnuje to nikt inny nie jest odpowiedzialny za produkt.
|
Rastlin Arch
2001-10-31 14:23:11
|
Re: Might and Magic VII pl
A gra ktoś w MaM 8 lub Legends?
|
misza
2001-11-03 00:23:58
|
Re: Might and Magic VII pl
Jak wydadza MM8 w eXtra Klasyce za 19,90 to pewnie sobie kupie, oczywiscie jak skoncze MM7, a nie zanosi sie abym to zrobil szybko . Biegam w kolko, ciagle: zapisz gre, a potem wczytaj, walki sa dosyc ciezkie i denerwuje mnie to ciagle chodzenie to tu, to tam. W koncu nie pamietam gdzie jest ten gostek co chcial groty strzal, a gdzie moge podszkolic sie we wladaniu mieczem do "eksperta". A moze ktos wie jak oblicza sie ilosc zadawanych ran? A dokladnie jaka jest roznica np. przy mieczu 2d3 i 3d2? To "d" to sie domyslam, ale ktory jest lepszy?
|
Ingham
2001-11-03 04:22:09
|
Re: Might and Magic VII pl
Po mojemu to ten 3d2, bo nim zadasz min. 3 punkty obrażeń, a 2d3 będzie min. 2. W obu przypadkach max. jest 6. Ale bierz ten, który wygląda lepiej. Siej strach i panikę!
|
Hollow Tigre
2001-11-05 05:50:33
|
Re: Might and Magic VII pl
Hmm, nie wiem. Wydawało mi się, że jest to tak jak w klasycznych RPG-ach... 3d2 znaczyłoby wtedy: rzucasz 2 razy trójścienną kostką- niech mnie znawcy poprawią, która liczba za co odpowiada...
Czyli różnica jest: - jeśli rzucasz dwuścienną kostką 3 razy to min to 3 a max 6, - jeśli rzucasz trójścienną kostką 2 razy to min to 2, a max 6...
|
misza
2001-11-05 10:15:00
|
Re: Might and Magic VII pl
Hau, mial, jak to bylo z tymi kostkami ?... Tak masz racje Smoku, gdzies wyczytalem, ze przy 2d3 minimalne obrazenia to 2, a max 2x3=6, a przy 3d2 min to 3 a, max 3x2=6, sprawa jasna. Dzieki za potwierdzenie.
|
Ingham
2001-11-06 10:37:40
|
Re: Might and Magic VII pl
Pierwsza liczba to mnożnik, a druga (za D-dice, czli K-kostką) to ilość oczek na kostce. Czyli 6d8 oznacza, że rzucasz kostką ośmiościenną i mnożysz wynik przeż sześć.
Ale mówię Ci, żebyś brał ten większy i groźniejszy.
|
Dreppin
2001-11-06 11:12:38
|
Re: Might and Magic VII pl
Inghamie to nie tak.. zapis XkY (lub XdY po angielsku) nie oznacza pomnozenia wyniku rzutu koscia Y-scienna przez X, lecz sume X rzutow. Moze sie to wydawac malo istotne ale roznica jest bardzo duza. Gdybysmy mnozyli mozliwe bylyby tylko kolejne wielokrtonosci X i szansa ich wylosowania bylaby rowna. Natomiast w przypadku sumowania rzutow mamy mozliwe wszystkie wyniki od X do XY, a czestotliwosc wypadania bardzo duzych i malych wynikow jest duzo mniejsza od tych srednich, przy czym im wieksza ilosc rzutow tym wieksza ta roznica czestotliwosci. Oczywiscie w przypadku rzutu np. 20k6 (co sie zdarza np. w AD&D) nie ma sensu turlac 20 razy i dodawac, wtedy mozna rzucic np. 4 i pomnozyc przez 5, wtedy przynajmniej czesciowo odwzorowujemy prawdopodobienstwo.
Co Wy, w RPGi nie gracie?
|
misza
2001-11-08 18:29:05
|
Re: Might and Magic VII pl
Ano nie gramy w RPGi, bo czaly czas szukamy MG A co do mieczyka to wzialem topor i cos tam dalej.
|
misza
2001-11-28 16:07:35
|
Re: Might and Magic VII pl
Mam pytanie do znawcow MM7. Czy ktos przeszedl Sciany Mgly w zamku Celeste? Po przjsciu przez lewy teleporter na pietrze po lewej i prawej stronie znajduja sie po trzy przyciski i dzwignie. Nalezy w roznej kombinacji naciskac przyciski i szarpac za drazek. Brak mi cierpliwosci, bo juz chyba wszystkie kombinacje przelecialem i nic. Do tego jest kilka potworkow ktorych nie wolno ubic. Szlak mnie trafi, bo quest blokuje mi dalsza gre.
|
morgraf
2001-11-29 13:56:13
|
Re: Might and Magic VII pl
Nie jestem pewny ale zdaje mi sie że te kombinacje jest różna za każdym razem mosisz poprobowac. Mury mgly to spore przegięcie, trudna sprawa mam jedną dobrą radę biegnij do przodu, nie walcz wcale póki choć jeden koleś z twojej drużyny żyje reszte możesz po wyjściu wskrzesić. PO zdobyciu każdego klucza wychodź z Murów ulecz się w świątyni i wal w dalszą drogę.
|
misza
2001-12-01 05:20:38
|
Re: Might and Magic VII pl
Dzieki za rade, ale prawde mowiac liczylem na wypowiedz kogos kto to przeszedl. Ja przed wejsciem rzucam niewidzialnosc, do tego regeneracje, plus kilka czarow ochronnych i przez chwile mam spokoj. Natomiast nie mam patetu na ta kombinacje. Moze za wczescnie targam ta dzwignia, albo moze trzeba ustawic wszystkie 6 przyciskow i dopiero targac wajchy? Pojecia nie mam, a cierpliwosc moja juz sie wyczerpala. Chcialbym skonczyc ta gierke przed stryczniem, bo na ten miesiac CD Projekt zapowiedzial wydanie MM8 Pl za 19,90.
|
misza
2002-01-13 19:58:58
|
Re: Might and Magic VII pl
Nie wiem czy to kogos interesuje, ale udalo mi sie przejsc M&M7. Konczac ja na moim uzbrojeniu pojawily sie pistolety, a na dnie moza znalazlem pojazd kosmiczny, co popsulo mi dalsza rozgrywke. Od razu przypomniala mi sie dyskusja o Forge w H3. Wtedy w zasadzie nie bylem bardzo przeciw, ale teraz juz wiem, ze domieszka czegos wspolczesnego, czy przyszlosciowego nie pasuje do Herosow, do swiata basni. p.s. Pozdrowienia dla Wikiego - zdaje sie ze to cichy wielbiciel Jaskini
|