Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Samuel
2003-03-30 20:53:02


Wojska strzelające w Hirołsach
Czy nie uważacie, że strzelcy są niezbyt realną jednostką (istnieć istnieją :) ) ale taka jednostka ma 12 strzał a gdy tylko dobierzemy się do wozu to mogą sobie strzelać ile popadnie.
Dla mnie to jest trochę denerwujące.
Więc poruszam tu temat, który niedawno poruszyłem z Grenadierem :)

A więc jednostki strzelające strzałami (nie używają magicznych kul itp.) niech mają te 12 strzał ale gdy zużyje z tych 12 np. 6 to po bitwie nie było by znów 12 strzał lecz np. 8 – 9. A gdy bitwa była toczona przeciw też używającej strzał jednostce strzelającej to odnawiałoby się tak, że strzelec miałby teraz 10 – 11 strzał. Jeśli strzelcy nie strzelali w bitwie a przeciwnik stracił bodajże 25 strzelców to nasi łucznicy dostawali by w prezencie 10 – 15 strzał (zależało by to od poziomu łucznictwa bohatera) i wtedy strzelcy, którzy mieli 12 strzał mieli by maksymalnie 27! I to bez wozu ( ale o wozie później)
Wykształcenie Herosa udzielało by się też ilości strzał w kołczanie. Heros dodawał by strzały dopiero od 5 poziomu i wtedy na 5 poziomie Heros zwiększa zawartość kołczana o 8 strzał, kolejny poziom dodaje już tylko jedna strzałę.
Wóz z amunicją zwiększał by ilość strzał o 10 – 20 co także zależało by od poziomu łucznictwa Herosa.
Na mapie mógłby powstać budynek: Płatnerz czy taż Zbrojmistrz, który odnawiał by do strzały i pozwalał wykupić strzały, których maksymalna ilość u Herosa nie mogła by przekraczać 50 ( zresztą kto z was wykorzystał więcej niż 50 strzał? No chyba, że to leśne elfy bądź Kusznicy i graliście 25 tur :) ) i cena 10 strzał wynosiła by 250 złota
Ale się rozpisuje :)

Resztę jednostek strzelających opisze później :)
Na razie o strzelcach i innych stworzeniach strzał używających sobie pomówmy :)
jOjO dwarf
2003-04-02 00:08:25


Re: Wojska strzelające w Hirołsach
well, strzały to piqś
a co z toporkami orqw?
to dopiero full real ;)

ogólnie kwestia realizmu jest niewdzięczna
wymagałoby to zapewne zupełnie nowego podejścia do projektowania herosów
może trza pogadać z ruskimi od WoGa?
i zrobić Heroes of Might and Magic fan version?

bo prócz szczau :) to zapewne do wszystkiego można się doczepić (na czele z herosem tirem - te wszystkie klamoty w rukzaq ;) )) )
Samuel
2003-04-02 10:35:40


Re: Wojska strzelające w Hirołsach
No chciałem najpierw o tych co strzałami :)
Potem było by o tych magicznych, następnie cyklopy, czy na trawie są kamienie? :D chyba tylko kamyczki :)
A co do toporków to też trza pomówić :)
Więc pomówmy :)
Tylko mało osób tu wpada
E1ias
2003-04-03 02:21:20


Re: Wojska strzelające w Hirołsach
Akurat co do strzal, to nie jest to az takie nieralne, jak inne rzeczy. Bo przecirez strzelcy trzymaja strzaly w kolczanach albo jakich inszych specjalnych zasobnikach (syklopy maja kamyki w plecaku, orki trzymaja toporki za pasem - dlatego tak malo ich maja). I do takiego kolczana nie mozna wciskac strzal do oporu, bo sie poniszcza, w koncu po to on jest, zeby je chronic przed wilgocia, zgubieniem, polamaniem, stepieniem, a jka bedzie pekal w szwach, to za bardzo nie bedzie tych strzal chronil. A pomiedzy bitwami, to kazdy lucznik sobie brakujace strzaly sam zrobi (a jak sam nie potrafi, to po drodze spotka na pewno jakiegos platnerza).
Samuel
2003-04-03 06:27:53


Re: Wojska strzelające w Hirołsach
I właśnie takiego budynku płatnerza brakuje :)

Może WoG?
morgraf
2003-04-05 04:02:47


Re: Wojska strzelające w Hirołsach
szalenie skomplikowane i wydaje się że zbędne
siłą heros jest prostota a nie realizm, pomysł ze strzałami jest jakby na siłę
jeżeli gra miała by iść w kierunku realizmu to utonęła by błyskawicznie bo zmienić trzeba by wszystko.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous