Author
|
Comment
|
Samuel
2003-03-30 20:53:02
|
Wojska strzelające w Hirołsach
Czy nie uważacie, że strzelcy są niezbyt realną jednostką (istnieć istnieją ) ale taka jednostka ma 12 strzał a gdy tylko dobierzemy się do wozu to mogą sobie strzelać ile popadnie. Dla mnie to jest trochę denerwujące. Więc poruszam tu temat, który niedawno poruszyłem z Grenadierem
A więc jednostki strzelające strzałami (nie używają magicznych kul itp.) niech mają te 12 strzał ale gdy zużyje z tych 12 np. 6 to po bitwie nie było by znów 12 strzał lecz np. 8 – 9. A gdy bitwa była toczona przeciw też używającej strzał jednostce strzelającej to odnawiałoby się tak, że strzelec miałby teraz 10 – 11 strzał. Jeśli strzelcy nie strzelali w bitwie a przeciwnik stracił bodajże 25 strzelców to nasi łucznicy dostawali by w prezencie 10 – 15 strzał (zależało by to od poziomu łucznictwa bohatera) i wtedy strzelcy, którzy mieli 12 strzał mieli by maksymalnie 27! I to bez wozu ( ale o wozie później) Wykształcenie Herosa udzielało by się też ilości strzał w kołczanie. Heros dodawał by strzały dopiero od 5 poziomu i wtedy na 5 poziomie Heros zwiększa zawartość kołczana o 8 strzał, kolejny poziom dodaje już tylko jedna strzałę. Wóz z amunicją zwiększał by ilość strzał o 10 – 20 co także zależało by od poziomu łucznictwa Herosa. Na mapie mógłby powstać budynek: Płatnerz czy taż Zbrojmistrz, który odnawiał by do strzały i pozwalał wykupić strzały, których maksymalna ilość u Herosa nie mogła by przekraczać 50 ( zresztą kto z was wykorzystał więcej niż 50 strzał? No chyba, że to leśne elfy bądź Kusznicy i graliście 25 tur ) i cena 10 strzał wynosiła by 250 złota Ale się rozpisuje
Resztę jednostek strzelających opisze później Na razie o strzelcach i innych stworzeniach strzał używających sobie pomówmy
|
jOjO dwarf
2003-04-02 00:08:25
|
Re: Wojska strzelające w Hirołsach
well, strzały to piqś a co z toporkami orqw? to dopiero full real
ogólnie kwestia realizmu jest niewdzięczna wymagałoby to zapewne zupełnie nowego podejścia do projektowania herosów może trza pogadać z ruskimi od WoGa? i zrobić Heroes of Might and Magic fan version?
bo prócz szczau to zapewne do wszystkiego można się doczepić (na czele z herosem tirem - te wszystkie klamoty w rukzaq )) )
|
Samuel
2003-04-02 10:35:40
|
Re: Wojska strzelające w Hirołsach
No chciałem najpierw o tych co strzałami Potem było by o tych magicznych, następnie cyklopy, czy na trawie są kamienie? chyba tylko kamyczki A co do toporków to też trza pomówić Więc pomówmy Tylko mało osób tu wpada
|
E1ias
2003-04-03 02:21:20
|
Re: Wojska strzelające w Hirołsach
Akurat co do strzal, to nie jest to az takie nieralne, jak inne rzeczy. Bo przecirez strzelcy trzymaja strzaly w kolczanach albo jakich inszych specjalnych zasobnikach (syklopy maja kamyki w plecaku, orki trzymaja toporki za pasem - dlatego tak malo ich maja). I do takiego kolczana nie mozna wciskac strzal do oporu, bo sie poniszcza, w koncu po to on jest, zeby je chronic przed wilgocia, zgubieniem, polamaniem, stepieniem, a jka bedzie pekal w szwach, to za bardzo nie bedzie tych strzal chronil. A pomiedzy bitwami, to kazdy lucznik sobie brakujace strzaly sam zrobi (a jak sam nie potrafi, to po drodze spotka na pewno jakiegos platnerza).
|
Samuel
2003-04-03 06:27:53
|
Re: Wojska strzelające w Hirołsach
I właśnie takiego budynku płatnerza brakuje
Może WoG?
|
morgraf
2003-04-05 04:02:47
|
Re: Wojska strzelające w Hirołsach
szalenie skomplikowane i wydaje się że zbędne siłą heros jest prostota a nie realizm, pomysł ze strzałami jest jakby na siłę jeżeli gra miała by iść w kierunku realizmu to utonęła by błyskawicznie bo zmienić trzeba by wszystko.
|