Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2
Author
Comment
Guinea
2000-07-30 19:30:59


Artefakty
Nie wiem jak was, ale mnie denerwują nieco artefakty. Trzymane w prawej ręce: +2At +3At, +4 +5 +6 i relikt +12At -3Def Trzymane w lewej ręce: +2Def +Def +4 +5 +6 +12Def-3At
Zbroje +1Moc +2Moc +3 +4 +5 i relikt +12Moc-3Wiedza
Hełmy +1Wie +2Wie +3 +4 +5 i relikt +12Wie-3Moc
"Przetwory ze smoka" +1Att+1Def +2Att+2Def +3Att+3Def +4Att+4Def +1Moc+1Wie +2Moc+2Wie +3Moc+3Wie +4Moc+4Wie
I jeszcze artefakty od +1All do +6All, oraz zwiększające umiejętności 0 5, 10 i 15%.
Tak naprawdę nie ma wielu ciekawych artefaktów. Panowie z NWC poszli tu na łatwiznę. Gdzie są te cool artefakty z HoMM2, np. Golden Goose, czy Ballista of Quickness?
misza
2000-09-04 00:43:30


Artefakty
Przydałoby się więcej slotów na artefakty. Może jakiś artefakt typu "pas", trochę więcej niż jeden pierścień na rękę. No i dlaczego nie można wyrzucić artefaktu którego nie chcemy.
Guinea
2000-08-21 00:42:36


A to nie lepiej...
Żeby ten sam artefakt dawał latanie i +2 speed? :) Sądze, że nieco przesadzacie. A co do edytora artefaktów, to jak ktoś potrzebuje do swojej mapy artefaktu +99 to all to powinien mieć możliwość stworzenia takiego.
Behemoth the Barbarian
2000-08-29 09:11:03


Co do dwóch "konfiguracji" artefaktów...
na czas bitwy i ruchu, to byłoby to zbyt duże ułatwienie. Np. w czasie ruchu raczej nie potrzebny jest Helm of Heavenly Enlightenment (+6 do wszystkiego) tak jak zresztą każdy artefakt dodający do podstawowych zdolności. Można by było zastąpić każdy z tych artefaktów jakimś innym, dającym więcej punktów ruchu lub generującym surowce...

Fajny pomysł z artefaktem podnoszącym jakąś magię do experta. Mogłyby to być na przykład staffy Ziemi, Ognia etc...
Unregistered(d)
2000-08-16 12:11:21


Nowe artefakty
Przyszedł mi do głowy pomysł nowego artefaktu.
Artefakt podnoszący do poziomu exsperta magie (ziemi, ognia itd.).
E1ias
2000-08-16 22:43:46


Re: Nowe artefakty
Zamiast pomyslu na nowe artefakty usprawnienia w ich uzywaniu:
1. Po zdobyciu artefaktu, ktory odpowiada funkcjonalnie aktualnie przez bohatera uzywanego, ale jest od niego silniejszy (czyli np. bohater posiadal artefakt dajacy +2 ataku, dostal artefakt dajacy +4 ataku) automatyczna zamiana uzywanego artefaktu na silniejszy. Co prawda moze to zazwyczaj zrobic sam gracz, ale oszczedzi to czasu, a poza tym jesli jest to akurat w rundzie przeciwnika nie jest to mozliwe, a zdarza sie, ze toczymy po kolei dwie bitwy w rundzie przeciwnika i po zdobyciu w pierwszej z nich silniejszych artefaktow wroga nie sa one jeszcze uzywane w drugiej bitwie.
2. Mozliwosc zmiany zestawu uzywanych artefaktow na poczatku bitwy i po jej zakonczeniu. Wtedy mozna uzywac normalnie artefakty przyspieszajace, dajace zasoby, a na czas bitwy zamieniac je na inne artefakty bardziej przydatne w walce albo nawet wybierac artefakty zaleznie od przeciwnika z ktorym walczymy.
grenadier
2000-08-17 01:36:54


Re: Nowe artefakty
Co do pierwszego punktu - OK, ale ten drugi budzi watpliwosci. Czy aby nie bedzie to zbyt wielkie ulatwienie, w koncu kto powiedzial, ze ma byc latwo. Skor atakuje cie dwoch po kolei w jednej turze to widocznie komp mial taki zamysl taktyczny;) a do ciebie nalezy wykazanie sie kunsztem i wygrac obie bitwy w niesprzyjajacych warunkach.
E1ias
2000-08-17 04:01:03


Re: Nowe artefakty
Druga bitwe oczywiscie tez wygram, trzecia tez ;) Ale skoro w sytuacji, gdy mamy nieuzywane miejsce zdobyte na wrogu artefakty od razu zaczynaja byc uzywane, to dlaczego nie umozliwic takich zmian przed lub w trakcie walki. Zeby az tak nie ulatwiac mozna to zrobic tak, ze zmiana uzywanych artefaktow bylaby mozliwa w walce zamiast rzucenia czaru, wtedy np. po wykorzystaniu swoich punktow many zaklada sie artefakty blokujace magie i dalej walczy antymagicznie.
Adamek
2000-08-18 02:11:36


Re: Nowe artefakty
Co do punktu drugie mysle ze powinna byc mozliwosc zdefiniowania kilku konfiguracji artefaktow i potem w czasie ataku mozliwe byloby wybor z ktorej chcemy korzystac! Mozliwosc definiowania zestawu tylko we wlasnej turze! Bez mozliwosci przekladania przy rozpoczynajacej sie walce!
Dla przykladu: mam artefakt latania ktory w walce jest bezuzyteczny i artefakt dajacy combat speed +2 ktory jest bezuzyteczny w czasie ruchu!
W takim przypadku konfihuracja latanie i walka! Moze nawet takie dwie by wystarczyly!
grenadier
2000-08-18 03:05:25


Re: Nowe artefakty
Oba pomysly teraz mi sie podobaja.
E1ias
2000-08-20 22:34:11


Artefakty w bocznych slotach
Kolejna propozycja, tym razem moze byc bardziej dyskusyjna: zeby zdobywane artefakty nie byly automatycznie wstawiane na 4 (lub 5 - apropos, czy ktos wie, czy jest mozliwosc dostania sie do tego ukrytego piatego slotu w AB z patchem 2.1, juz pare razy wpadl mi tam jakis nieodpowiedni artefakt i nie moglem go stamtad usunac).
A dlaczego. O ile artefakty nakladane na rece, nogi, glowke itd. sa zasadniczo zawsze korzystne - albo dodaja punkty do jakiejs cechy, niektore chronia przed jakimis czarami czy daja inne korzysci, ale raczej nie ma takich, ktore moglyby byc w pewnych przypadkach niekorzystne, to z artefaktami w bocznych slotach bywa juz roznie.
Jesli mam dodatnie morale i szczescie, to artefakty negujace dzialanie tych cech w bitwie sa wowczas niekorzystne, podobnie jesli bohater ma duza wiedze, moc i mase czarow to artefakty blokujace uzywanie magii (wlasnie mi raz zlosliwie wpadl do tego ukrytego piatego slotu taki artefakt) maja juz dzialanie negatywne, utrudniaja zamiast pomagac, wiec chyba lepiej zeby gracz sam okreslal ktore artefakty maja sie tam znalezc.
E1ias
2000-08-20 22:43:53


I jeszcze jeden drobiazg
(bo trzeba tu wyslac 1200 wiadomosci zeby zostac Lord of the Realm, wiec co sie bede ograniczal ;) ) takie usprawnienie: przycisk (lub cos podobnego) obok listy artefaktow nieuzywanych, ktory pokazuje tylko artefakty pasujace do okreslonego miejsca noszenia (czyli domyslnie wszystko, a po przelaczeniu tylko helmy, tylko zbroje, tylko plaszcze, itd.), ulatwi to przegladanie i wymiane artefaktow, jesli sie ich juz troche wiecej uzbieralo.
A co wymiany artefaktow przed walka, to faktycznie gdyby mozna bylo okreslic dwie konfiguracje artefaktow: podrozna i bojowa (automatycznie przelaczane przed i po zakonczeniu bitwy), to chyba by wystarczylo.
Guinea
2000-07-31 19:22:32


Re: Artefakty
Wkurza mnie, że te artefakty są nudne. +ileś tam do czegoś tam, +ileś procent do zdolności +x to all. Nic ciekawego. Po prostu ludziom z NWC nie chciało się pomyśleć. Kilka fajnych artefaktów z HoMM2 przepadło. Nawet artefakty wzmacniające czary są prawie identyczne(pamiętacie Lightning Rod, Everhot Lava Rock czy Evercold Iceicle?). Artefakty chroniące przed czarami to same naszyjniki, a było inaczej. I co to za pomysł, żeby zbroje zwiększały moc, a hełmy wiedzę? Od tego powinny być pierścienie i naszyjniki, ew."różności".
Behemoth the Barbarian
2000-07-31 21:35:58


Nie ma również...
"staffów", a one mogłyby zwiększać zdolności magiczne. Brakuje mi Ankha, który zwiększał szkuteczność czaru resurrection, Heart of Fire, Heart of Ice, a także właśnie *różnych* artefaktów, jak chociażby Evercold Icicle, Lightning Rod, Everhot Lava, zamiast jednakowych orbów.
Adamek
2000-08-02 04:31:31


Re: Nie ma również...
Przyznaje Wam racje, ze pod wzgledem innowacyjnosci artefaktow panowie z NWC nie wysilili sie za bardzo! Brakuje kilku bardzo ciekawych artefaktow z HOMM2. Powinna byc zrobiona mozliwosc dodawania nowych artefaktow do gry na zasadzie patch'ow (cos podobnego jak dodawanie jednostek czy budowli w Total Annihilation). Zrobic edytor artefaktow i wowczas bylaby mozliwosc dowolnego tworzenia (oczywiscie to wszystko w ramach przyzwoitosci!).
grenadier
2000-08-02 06:16:18


Co do ram przyzwoitosci
to obawiam sie, ze dla wielu byly by one nie do przyjecia. Edytoe artefaktow to niezly pomysl, ale chyba tylko teoretyczny, bo chyba trudno bedzie go wprowadzic wlasnie ze wzgledu na owe ramy i pytanie - kto bedzie je ustalal: gracze przed komputerem czy odgornie panowie z NWC.
Adamek
2000-08-03 00:18:48


Ramy przyzwoitosci
W ramych tych chodzi mi glownie o to aby nie bylo mozliwosci tworzenia artefaktow typu: +99All, triple move, fly, itp. Na kazdy artefakt w edytorze powinna przypadac odpowiednia liczba punktow ktore powinny pokazywac poziom artefaktow oraz okreslac poziom trudnosci w ich zdobywaniu. Moze potrzebny by byl weryfikator stworzonych artefaktow ktory okreslilby czy nie zmieni on rownowagi pola walki. Predefiniowanych artefaktow nie powinno sie dac edytowac!
Ewentualnie po stworzeniu artefaktu jest on przysylany do NWC i oni wydaja autoryzacje co do niego i dodaja kawalek umozliwiajacy jego dodanie do gry!
grenadier
2000-08-03 02:02:14


Re: Ramy przyzwoitosci
OK. Do przyjecia.
Behemoth the Barbarian
2000-08-03 21:10:18


Myślałem niejednokrotnie o edytorze artefaktów...
... ale uważam to za kiepski pomysł. Za bardzo godziłby on w balans gry, nawet zamknięty w jakichś ramach.
Adamek
2000-08-05 23:55:22


Re: Myślałem niejednokrotnie o edytorze artefaktów...
Dlaczego uwazasz ze godzilby on w balans gry? Mysle ze w przypadku autoryzacji stworzonych artefaktow bedzie mozna wykluczyc (teoretycznie) pojawienie sie bardzo silnych artefaktow zmieniajacych pole walki i balans gry!

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous