Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
grenadier
2000-07-30 05:37:16


Bohaterowie
Czy zauwazyliscie, ze bohaterowie do wynajecie malo sie miedzy soba roznia. Chodzi mi o to, ze mimo rozroznienia "rycerz", "mag" itd, to tak naprawde nie ma to znaczenia. Bo majac gostka na 30 czy 50 poziomie bez roznicy jest to, czy on jest "kleryk" czy "mag bitewny" - i tak jest na tyle silny, ze kazdemu dowali. Wolalbym, by wybor bohatera do wynajecia (apropo - czemu w tawernie sa tylko dwa sloty?) obciazony byl pewnym ryzykiem: decyduje sie na konkretnego goscia zdajac sobie sprawe, ze w pewnych okolicznosciach moze se nie poradzic.
Behemoth the Barbarian
2000-07-30 22:03:52


Zgadza się...
Każdy heros (no prawie każdy) dostanie Wisdom, Earth i inne magie. Magia jest za silna w HoMM, żeby móc "rozdzielić" magów i rycerzy.
Adamek
2000-07-31 03:25:17


Re: Zgadza się...
Moim zdaniem powinno sie rozdzielic umiejetnosci bohaterow! Jezeli walczymy wojownikiem nie powinnismy uzywac magii lub jezeli walczymy magiem nasze zdolnosci bojowe powinny nie prekracza Attack 10 Defense 10. Lecz powinni byc tez bohaterowi uniwersalnii np. Palladyn z mozliwoscia walki i czarowania!
Behemoth the Barbarian
2000-07-31 21:03:42


No tak...
ale gdyby był taki bohater (uniwersalny) w jednym zamku, a w drugim nie to byłoby to trochę nie fair.
Adamek
2000-08-02 04:23:55


Re: No tak...
Bohaterowie "uniwersdalni" powinni byc w kazdym zamku! Nie powinno byc ich zbyt wielu a ich zakup powinien byc kosztowny! Wogole ceny bohaterow powinny byc zroznicowane, ale to juz zupelnie inna sprawa!
Behemoth the Barbarian
2000-08-03 20:52:53


Nie podoba mi się ten pomysł...
Kupujemy albo maga albo wojownika. Każdy miałby nieco inne właściwości w każdym zamku.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous