Author
|
Comment
|
grenadier
2000-07-26 03:55:22
|
Jednostki obleznicze, podkopy - wilcze doly
Obserwujac dyskusje nad zagadnieniem zdobywania zamkow przyszedl mi do glowy kolejny pomysl. Nie umiescilem go w tamtym dziale, bo dotyczy takze "zwyklych" bitew. Otoz specjalnym jednostkom oblezniczym dodalbym mozliwosc (moze w formie specjalnego czaru, umiejetności bohatera "Umiejetnosci obleznicze" czyartefaktu) robienia podopow pod murami zamkow i albo ich wysadzania albo przenoszenia w ten sposob niektorych jednostek na teren szturmowanego zamku. Niektorych, no bo trudno raczej kawalerie przeprowadzic tunelem - chyba, ze w nowej wersji gry mozna by kawalerzystow spieszac, lecz walczyli by na piechote z troche mniejszymi mozliwosciami bitewnymi. Poddaje takze pod dyskusje mozliwosc kopania na polu bitwy "wilczych dolow" jako na przyklad dodatkowy czar lub dodatkowa umiejetnosc na 2 czy 3 poziomie "Dowodzenia". No bo skoro juz teraz mozna na polu bitwy rozmieszczac pola minowe czy cos innego, to czemu nie "wilcze doly"?
|
Guinea
2000-07-28 19:20:56
|
Re: Jednostki obleznicze, podkopy - wilcze doly
Teraz rozumiem. Następnym razem wyrażaj się jaśniej. Zaoszczędzisz nam obu pisania
|
Guinea
2000-07-27 19:36:53
|
Re: Jednostki obleznicze, podkopy - wilcze doly
Chyba komuś się palec pośliznął. "Wysoki (3) poziom doświadczenia". Moim zdaniem 3 poziom doświadczenia nie jest wysoki, bo jakby był, to co byś powiedział o takim na 30 poziomie?
|
Adamek
2000-07-27 22:40:56
|
Re: Jednostki obleznicze, podkopy - wilcze doly
Taktyka (tactics) na poziomie expert!
|
Adamek
2000-07-26 22:49:45
|
Re: Jednostki obleznicze, podkopy - wilcze doly
Pomysl jest dobry. Mozna by bylo roztawiac zasieki wokol jednostek strzelajacych i w ten sposob dosc skutecznie je chronic. Moim zdaniem taka mozliwosc powinna dostepna gdy bohater posiada wysoki (3) poziom dowodzenia.
|