Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Behemoth the Barbarian
2000-07-21 12:34:01


Powrót Ducha...
Duch jest jedyną armią z HoMM2, której nie ma w HoMM3. Uważam to za błąd. Oczywiście muszę przyznać, że Duchy były strasznie "niezbalansowane" i "rozmnażały się" w niesamowitym tempie, ale uważam że jest na to sposób, np: Każde 5 zabitych przez duchy armii rodzi jednego ducha. Jeśli liczba nie jest podzielna przez 5 to jest 5% szans na każdą jednostkę powyżej wielokrotności 5, na stworzenie jednego ducha, np:

5 armii - 1 duch
6 armii - 1 duch + 5% szans na jeszcze jednego
7 armii - 1 duch + 10% szans na jeszcze jednego
8 armii - 1 duch + 15% szans na jeszcze jednego
9 armii - 1 duch + 20% szans na jeszcze jednego
10 armii - 2 duchy
i tak dalej...
Adamek
2000-07-23 22:39:06


Re: Powrót Ducha...
Nie, nie to nie jest dobre rozwiazanie. Nie pamietam na jakiej to bylo mapie ale miale 10 duchow. Na koniec walki mialem ich ok. 10000. To byla armia nie do pokonania! Nawet jezeli przyrost bylby zbalansowany to i tak nie zmienilo by faktu ze to kto zdobedzie duchy wygrywa!
Guinea
2000-07-21 19:59:29


Re: Powrót ducha
Nie sądze aby był to dobry pomyśł, ale jeśli już duchy powrócą, to nie powinno ich być w refugee camp, a "wolno stojące" na planszy nie powinny się przyłączać. Nawet przyrost 1 duch za 5 zabitych może uczynić z nich najlepszą armię. Pamiętam jedną planszę z HoMM2. Na początku dostałem 5 duchów, a skończyłem z legionami. Tak więc z duchami trzeba uważać, żeby nie zniszczyć "balansu gry"
Behemoth the Barbarian
2000-07-22 12:20:37


Tak, wiem o tym...
... jeśli miałyby powrócić, musiałyby być zbalansowane. Oczywiście nie można by było ich rekrutować i pojawiałyby się tylko na planszy.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous