Author
|
Comment
|
grenadier
2000-09-04 02:11:06
|
Re: To może jeszcze do tego...
cos wiecej. Ja bym rozwinal to w dodatkowa budowle pod nazwa szkola szpiegow. Na przyklad na podstawowym poziomie mozna by w niej rekrutowac szpiega, ktory po powrocie z misji zdawal by ustnie relacje z tego co widzial. Oczywiscie taki szpieg moglby sie mylic, a jego opis niekoniecznie musi byc dokladny. Na drugim poziomie szkoly (gimnazjum he, he) po dotarciu szpiega do celu misji gosciu instalowal by tam "oko szpiega" i teren w promieniu kilku "heksow" odslanial by sie albo szpieg przywozil by mape okolic (zeby nie bylo za latwo tez z blendami, ale w mniejszej ilosci niz na poziomie podstawowym). Na trzecim poziomie szkoly (liceum ) mozna by wysylac jednostki latajace, plywające czy inne, korych zwiad jest o wiele doskonalszy. Aby jednak utrudnic gre wprowadzil bym mozliwosc (jakis czar czy artefakt) chwytania szpiegow i przekupywania ich by podsuwali falszywe informacje.
|
Guinea
2000-08-21 01:16:37
|
To może jeszcze do tego...
szczeliny z ogniem, które można przekroczyć tylko po rzuceniu tego czaru?
|
Behemoth the Barbarian
2000-08-10 13:39:43
|
Re: Zamrażanie...
Przyszedl mi do glowy takze pomysl nowego czaru (a wlasciwie nowych czarow) - polaczonego z artefaktem. Proponuje albo rozrzerzyc magie o nowy "gatunek" - magia zimna (nazwa nie musi byc taka), lub rozszerzyc o nowe czary magie powietrza, gdzie w szczatkowej ilosci sie znajduja (strefa zimna, lodowy pocisk). W nowych czarach widzialbym mozliwosc na przyklad zamrazania powierzchni wody. Oczywiscie bylby to czar "z gornej polki" i istnialby takze dla niego anty czar w magii ognia. Zamrazanie pozwalalo by na podrozowanie po lodzie (oczywiscie dlugosc dzialania czaru to maksymalnie kilka tur). Fakt, jest taki artefakt i czar, ktory to umozliwia, ale dla mnie wazniejsze byloby to, ze czar "zamrazanie wody" unieruchamial by takze statki, z ktorymi mozna wtedy stoczyc normalna bitwe, tylko ze na lodzie. Zamrazanie mozna by wykorzystac takze na ladzie.
Na lądzie mozna by było znaleźć jakiś inny czar, np. ruchome piaski.
Przychodzi mi do glowy pomysl a propo dyskusji w innym miejscu - strefa wplywow i dochody z niej
Strefa wpływów, moim zdaniem nie jest w stylu HoMM
- zamrazanie, a takze kilka innych czarow mozna wykorzystac do niszczenia takich stref w sensie zmniejszania plynacych z nich do wrogiej kasy dochodow.
Ale można by było np. niszczyć kopalnie, albo "nawiedzać" je upiorami.
No bo skoro w grze co jakis czas zdarzaja sie plagi, to moze w mikro skali mozna je sprowadzac samemu - na wrogie miasta czy ich tereny wplywowo. Nie chcialbym jednak, by taki czar - plagi - dzialal na zbyt duzym terenie. Bez przesady.
Plaga to fajny pomysł. Mogła by być rzucana na miasta, zmniejszając ich dochody i przyrost armii
|
1
visitor
in the last 15 minutes:
0
Members
-
1
Guest - 0 Anonymous
|
|
|
|