Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Zonek
2000-09-20 06:16:18


Witch Hut'y
Irytujące jest, że wjeżdzając na witch hut'y heroes zawsze, chociaż nie wiem jak ta zdolnośc byłaby pionkoska, musi się jej nauczyć. Powinna móc się wybierać, czy uczymy necromanty leadershipa czy nie :-)
jacek
2000-12-09 15:08:20


Re: Witch Hut'y
Co do witchy powinien być wybór, ale jak już wjedziemy to nie ma odwrotu stary, może przydała się wywieszka lub oznaczenie kolorami budek. Czerwony daszek oznacza że nauczymy się tam tego, zielony śmego, wtedy wjeżdżamy tam lub nie. Ale chyba to tylko życzenie do twórców świata gry. Morale którego chcemy lub nie chcemy teraz użyć to jednak przegięcie . Morale jest wydaje mi się chwilowe i niepowtarzalne. Mamy je w danej chwili i nie wyobrażam sobie jak by mogło przechodzić na turę następną. Jest jak charyzma, albo się ją posiada albo nie. ;)
grenadier
2000-12-10 04:21:38


To nie jest kwestia przechodzenia
Nie chce, by morale przechodzilo na nastepna ture. Ale niech bedzie zachowane i niech pojawia się losowo - w nastepnej, trzeciej, szescsetczwartej turze ... Skoro jednak tak protestujecie, to moze skoro jednostka dostaje premie za morale, a nie chcemy jej juz ruszac, to moze niech ta premia zamienia sie na bonus np. w punktach obrony czy dodatkowym kontrataku.
E1ias
2001-01-15 06:45:27


Przeciez wlasnie dostajesz bonusa
i jesli jednostka nie ma sie juz ruszac z miejsca, zawsze mozna ja ustawic w tryb obrony i wtedy dostaje bonusowe punkty obrony (no chyba, ze bohater ma poziom obrony rowny 0) albo mozliwosc wycofania sie na z gory upatrzone pozycje, jesli juz nie chca atakowac. O ile wiem, to bonusa morale dostaja tylko jednostki, ktore wykonaly ruch badz atak, a te ktore zostaly ustawione na obrone juz nie, bo wtedy byloby to niepotrzebne (skoro sie juz bronia nic nie moga zyskac na ponownym przejsciu w ten stan), tak samo bonusa nie dostana jednostki oslepione, sparalizowane itp.
Guinea
2000-09-30 19:45:06


Przechodzące morale...
za bardzo zmieniło by pole bitwy. Każdy wtedy rozdzielał jednostki jak tylko się da, żeby była większa szansa na morale, które i tak dostaną np. Archanioły czy Starożytne Behemoty (wyobraźcie sobie S.Behemoty potraktowane Blessem, Bloodlustem od Szamanów i podwójnym atakiem w każdej turze - ja testowałem - każdy może się schować) ew. setka Grand Elfów, które wtedy mogą wystrzelać wroga.
misza
2000-09-22 06:38:32


Re: Nie wiem...
Niby tak, ale obawiam się że przechodzące morale na naszą dowolnie wybraną jednostkę (bo przy następnej też rezygnujesz i też przechodzi itd), troche zmieni pole bitwy, i np. Nektromanta kompletnie będzie miał przechlapane. Ale z drugiej strony... może nie będzie źle. W końcu są różne artefakty.
E1ias
2000-09-27 00:20:15


Nie ma zadnej drugiej strony ...
Bylaby to zbyt radykalna zmiana dajaca dodatkowy olbrzymi bonus dla bohaterow z duzym morale. W tej chwili w trakcie walki niektore jednostki moga miec mniejsze morale, inne mniejsze (sa przeciez czary do zwiekszania / zmniejszania morale, cecha niektorych jednostek jest podwyzszone / obnizone morale czy obnizanie morale przeciwnikow). Przy takiej przechodzacej premii za morale przestalo by to miec sensu, bo kazdy by swoje premie za morale przekazywal najsilniejszym i najszybszym jednostkom, nawet jesli maja one akurat niskie morale. Dodatkowo dawaloby to niewspolmierne bonusy dla bohaterow z wieksza iloscia oddzialow, bo morale ktore teraz przypada dla jednej z jednostek, czasem nie dla tej, ktora by sie chcialo, trafialoby do tej, ktora jest najblizej przecinika, ma najwieksze szanse na zniszczenie przeciwnika. I w rezultacie jedna jednostka mialaby ciagle premie za morale, co wcale nie wynikaloby z jej stanu (ile razy w koncu mozna ciagle atakowac podwojnie). W koncu jest to specjalny bonus dawany przypadkowej jednostce, wiec nie mozna zakladac, ze jakas wybrana przez nas jednostka ta premie dostanie. Jesli chcemy zwiekszyc szanse na premie za morale dla jakiejs jednostki albo zmniejszyc dla jednostki przeciwnika, to przeciez sa do tego odpowiednie czary. I tak powinno wedlug mnie pozostac.
misza
2000-09-28 14:07:54


Re: Nie ma zadnej drugiej strony ...
Oto mi chodziło, tylko nie chciałem się rozpisywać. Co do artefaktu to miałem na myśli Ducha Opresji, wstrzymującego wszelkie morale.
misza
2000-09-22 03:44:33


Re: Nie wiem...
Ale żeby było w miarę sprawiedliwie na jednostkę wybieraną losowo przez komputer. No bo morale przyznawane są losowo.
Unregistered(d)
2000-09-22 04:14:34


Re: Nie wiem...
W tym kontekście można spekulować, że tak jest właśnie teraz...
grenadier
2000-09-20 06:20:27


Re: Witch Hut'y
Zgadzam sie. Podobnie jak w przypadku premi za morale w czasie bitwy. Dostajesz ja a czasem wcale nie chcesz sie ruszyć.
Unregistered(d)
2000-09-21 23:46:11


No, nie.
Premii za morale nie ma się co czepiać. Nie wymagaj od komputera, żeby wiedział kiedy chcesz się ruszyć, a kiedy nie! Zwróć uwagę, że premie pojawiają dopiero po wykonanym ruchu. Jeśli od razu przejdziesz do obrony, to żadne orły Ci nad głową latają.
Natomiast zgadzam się z Twoim postulatem, Zonku, żeby można było zdecydować, czy chce się wziąć daną umiejętność z Witch Hut'a. Tym bardziej, że często należą one do tych najmniej potrzebnych.
grenadier
2000-09-22 02:15:48


Nie, nie ...
nie mam telepatycznej lacznosci z komputerem i on nie wie, co mam zamier zrobic (albo mi sie wydaje, ze nie wie;) ), ale czasem przesuwam jedostke o jedno czy dwa pola tylko po to, by kogos zaslonic lub zajac lepsza pozycje. Czepiam sie, bo latajacy orzel wkurza, gdyz premia za morale przepada. A wystarczy proste pytanie - chce ja czy nie. Klik i po sprawie.
Unregistered(d)
2000-09-22 03:30:28


Nie wiem, czy nie byłby to nadmiar szczęścia
Ale właściwie czemu nie? :D Musi być jednak tak, że kiedy rezygnujesz z morale, nie przepada ono lecz przechodzi na następną jednostkę. Inaczej rzecz oczywiście nie ma sensu.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous