Author
|
Comment
|
grenadier
2000-12-17 02:14:48
|
Stosunek sil
Mysle, ze koniecznie trzeba zlikwidowac sytuacje, gdy jeden stwor, posiadajacy dodatkowa zdolnosc (paraliz, oslepienie, itp) atakujac wielokrotnie silniejsza jednostke (mi sie to zdarzylo, gdy jedna Chimera atakowala 300 szamanow) wykorzystuja te zdolnosc. Trudno mi to sobie wyobrazic. Mysle, ze taka mozliwosc powinna istniec w przypadku sil conajmniej rownych. Ewentualnie na to na ilu wrogow moze oddzialywac ta zdolnosc niech ma wplyw poziom bohatera i jego umiejetnosci. Np. majac 10 chimer, a bohater jest na 5 poziomie, to 10 x 5 i maksymalnie takiej jednostce moga one zaszkodzic dodatkowa umiejetnoscia.
|
misza
2001-01-14 09:12:09
|
Re:Stosunek...
Po dluzszym (prawie miesiac) zastanowieniu sie jestem w zasadzie za i jak rozumiem te 10 Chimer paralizuje 50 obcych stworow bez wzgledu na to czy to sa chłopki czy Behemoty. Od siebie jeszcze bym dorzucil, aby np. gdy bohater ma zdolnosc dodatkowa "Chimery" mnożenie wyglądało by tak: 10x(5+1) czyli 10X6. A co się tyczy Chimer i Behemotow: to obawiam sie, że nasz gospodarz spotkal taka Chimere zostal sparalizowany. Skutkiem tego w tawernie swieci pustkami.
|
Behemoth the Barbarian
2001-01-14 11:30:51
|
Ahem...
Sam gospodarz tawerny nie zapełni, choćby był nawet tak duży jak Behemoth ;) W listopadzie chimera sparaliżowała mój komputer i to dość poważnie. Efektem tego była spora przerwa w aktualizacjach. Teraz staram się być na bieżąco.
Co do aktualizacji strony, to właściwie nie mam co pisać. W świecie HoMM *NIC* się nie dzieje - zero wieści o HoMM4 etc. Chyba zajmę się "szlifowaniem" istniejących działów... no i uczeniem się do matury.
|
Guinea
2000-12-19 22:31:33
|
Niezły pomysł...
chociaż to było użyteczne. Jedna chimera paraliżująca 10 behemotów to było coś, lecz jest to raczej nierealne (cała gra jest nierealna jeśli chodzi o ścisłość;)) i powinno zostać poprawione.
|