Author
|
Comment
|
grenadier
2001-05-20 02:57:46
|
Ciekawe njusy!
Na stronie GameSpot przeczytalem, ze fabula HoMM IV rozgrywac sie bedzie w czasach po wielkim kataklizmie, ktory zniszczyl Erathie. Jednym z ocalalych jest Emilia Nighthaven (ciekawe nazwisko), ktorej zadaniem (w siedmiu sigleplajowych kampaniach) bedzie pokonanie krola Magnusa. Magnus bedzie mial pod swoja kontrolo smoki golemy (mozna je zobaczyc na jednym ze screenow z bitwy). Gra ma byc sprzedawana razem z edytorem kampanii, a wiecej informacji 3DO ma podac na targach E3. Inne ciekawe rzeczy - ma byc szesc szkol magii: chaosu, smierci, zycia, might (magia magii?), natury i porzadku(?) (order). Beda takze karawany do przewozu armii.
|
Behemoth the Barbarian
2001-06-15 15:12:39
|
Re: Ciekawe njusy!
Behemocie, nie badz taki skromny - tlumaczenie jest moim skromnym zdaniem zawodowe!
Dzięki! Zdaje się, że mam tendencję do zbyt krytycznego patrzenia na swoje "dzieła".
Juz pare dni temu zastanawialem sie nad tym... jak tez moze wygladac Jennifer
Pamiętasz Adrienne z kampanii "Playing With Fire"?
Podczas tworzenia HoMM III byla "tylko" level-dezajnerka w kilkuosobowym skladzie, a wiec musi byc ambitna i niezwykle utalentowana kobieta skoro po kilku latach powierzono jej tak odpowiedzialna funkcje.
Albo to ja coś pochrzaniłem :)
...á propos´interwju, bardzo intrygujace sprawy m.in. mozliwosc odbierania wojska i drzewko 9-u podstawowych zdolnosci, w tym Scouting (?). Roznorodnosc bohaterow bedzie zapewne niczym w "Diablo 2" albo i lepiej. Jeszcze jedno mi spokoju nie daje i nurtuje niepomiernie: ile Jenny ma lat i co robi po pracy?
Proponuję zapytać o to Iana, męża 29 letniej Jennifer :)
|
grenadier
2001-06-18 01:12:37
|
Re: Ciekawe njusy!
A moze wyglada jak J.LO .... A na powaznie - skoro z glownym boh. jezdza jeszcze inny, to moze w czasie bitwy tamci moga dowodzic czescia armi?
|
Behemoth the Barbarian
2001-06-18 05:55:28
|
Re: Ciekawe njusy!
A na powaznie - skoro z glownym boh. jezdza jeszcze inny, to moze w czasie bitwy tamci moga dowodzic czescia armi?
Też mnie to zastanawia, tak samo jak np. czy bonusy ataku i artefaktu się sumują jeśli w armii jest więcej niż jeden heros.
A wiec pani Jennifer jest w moim wieku, a swoja fotografia obdarzyla Adrianne?
W tym przypadku tylko zgaduję. Wiem, że Mara robiła tą kampanię i raczej "wczuła" się w postać Adrienne, więc możliwe, że "stworzyła ją na swoje podobieństwo" :) Poza tym patrz niżej...
Hmmm... Lepiej skoncze bo zona mi ze smiechu siada (za wysokie progi jej zdaniem ha ha)...
:D
Behemocie, skad wlasciwie tyle o niej wiesz, jezeli mozna wiedziec ma sie rozumiec ?
3DO Community
Na tym forum, Mara używa wizerunku Adrienne jako swojego "portretu", stąd podejrzenie podobieństwa.
|
ObywatelEracji
2001-06-18 04:20:45
|
Re: Ciekawe njusy!
...jesli Ian wyglada jak Crag Hack wole nie pytac : ) A wiec pani Jennifer jest w moim wieku, a swoja fotografia obdarzyla Adrianne? Hmmm... Lepiej skoncze bo zona mi ze smiechu siada (za wysokie progi jej zdaniem ha ha)... Behemocie, skad wlasciwie tyle o niej wiesz, jezeli mozna wiedziec ma sie rozumiec ?
...a jesli chodzi o heroesow w armii - rzeczywiscie poki co trudno to sobie wyobrazic. Majac kilku bohaterow w druzynie mozna z pewnoscia liczyc na zastapienie nieprzytomnego dowodcy jednym z nich, jednakze nie zmienia to faktu, iz statystyki wojska zmaleja i to drastycznie, jesli pozostali bohaterowie sa "prawiczkami". Tutaj nasuwa sie kilka pytan: Czy mozliwa bedzie zmiana dowodcy w ekipie, tak aby umozliwic szkolenie innych bohaterow ? Czy sila armii bedzie uzalezniona od umiejetnosci dowodcy/bohatera w tak duzym stopniu, jak to ma miejsce w homm III ? (wtedy kazda walka bedzie miala dosc pospolity przebieg - mianowicie usmiercenie dowodcy za wszelka cene, po czym atak ponowny juz na "bezbronnego" wroga - jesli tak to musza tego bossa w jakis sposob zabezpieczyc, ogromna iloscia HP, odpornoscia na czary, przewaga w poziomie/doswiadczeniu dajaca pierwszenstwo ataku - watpie, ale kto wie). A moze zarowno bohater jak i jednostki beda zdobywac doswiadczenie i poprawiac swoje statystyki indywidualnie, w zaleznosci od podjetych atakow (bodajze w "Disciples..." bylo takie rozwiazanie) ??? Wtedy bardziej oplacalne byloby, przykladowo, zaatakowanie "doswiadczonego" troglodyty z niezle podniesionym skillem, anizeli pasywnego i tym samym niewyszkolonego bohatera. ...ale dosyc juz tego gdybania...
|
ObywatelEracji
2001-05-25 00:35:57
|
Re: Ciekawe njusy!
Lekko niepokojace sa niestety coraz czesciej napotykane wzmianki o tym, ze 60 jednostek, ktore pojawia sie w HoMM IV, bedzie pozbawione mozliwosci ulepszenia... Troche nieprawdopodobnie to dla mnie brzmi... Brak informacji o upgrade´ach nie koniecznie musi oznaczac... Hmmm... Albo... Eeee... nie wiem
OE
|
Behemoth the Barbarian
2001-05-25 04:30:16
|
Re: Ciekawe njusy!
Będą upgrade'y, i to więcej niż jeden upgrade dla każdej jednostki. Pisałem o tym na stronie w sekcji HoMM4.
|
E1ias
2001-05-25 05:19:55
|
Re: Ciekawe njusy!
> Będą upgrade'y, i to więcej niż jeden upgrade dla każdej jednostki. Pisałem o tym na stronie w sekcji HoMM4.
Tylko skad wziales ta informacje? Bo w oryginalnych informacjach jest tylko o upgradowaniu budynkow w miastach, z czego wynika mozliwosc rekrutowania stworzen jednego lub innego typu. Ale nie ma tam nic o upgradowaniu samych stworzen. Moze byc tak, ze np. mozna wybudowac albo jaskinie behemotow albo jaskinie cyklopow, ale juz ani cyklopow ani behemotow dalej nie bedzie mozna upgradowac.
|
Behemoth the Barbarian
2001-05-25 05:43:50
|
Re: Ciekawe njusy!
Sprawdzę to.
|
ObywatelEracji
2001-05-25 00:26:10
|
Re: Ciekawe njusy!
Ciekawe, ciekawe... I jeszcze cos takiego znalazlem: "...A height map terrain editor will allow maps to be developed on different levels (Definitly more than just two!)". A wiec mapy wielopoziomowe (definitywnie wiecej niz dwupoziomowe, jak napisano powyzej)? - cool !!! Bardzo zastanawiajaca rzecza jest jak tez taka bezjednostkowa armia zlozona z siedmiu heroesow-killerow bedzie sie miala do regularnej (w stylu HoMM III), jaki bedzie obraz walki (???)... Retoryczne pytanie: czy Szaman na poziomie 10 powali uderzeniem/czarem trzech Gigantow (LOL) ? Poczekamy zobaczymy... Istnieja przypuszczenia, jakoby taktyka miala zniknac z gry; podobno walka ma sie zaczynac w dwoch szeregach, tak aby mozna bylo skuteczniej bronic jednostek atakujacych zdalnie... I to wszystko w 17 "slotach" (!!!), no, no... Pozdrawiam
Obywatel Eracji - wyglada na to, ze niedlugo bezpanstwowiec ((
|
Behemoth the Barbarian
2001-05-24 07:24:00
|
Re: Ciekawe njusy!
Wrzucę to na stronkę niebawem. Jak narazie nadrabiam netowe zaległości po spaleniu modemu...
|
vitold
2001-06-15 05:03:39
|
Re: Ciekawe njusy!
Czyli jednym słowem chronić bohatera za wszelką cenę, nie dopuszczać go do bezpośredniej walki i atakować wrogiego bohatera. Jakie w takim razie szanse będzie miała armia bez głównodowodzącego, cała bitwa może mieć bardzo krótki czas trwania wystarczy że wrogi bohater zaatakuje pierwszy i rzuci na mojego bohatera czar podobny do Implozja i... po herbacie.
|
E1ias
2001-06-15 11:43:44
|
Re: Ciekawe njusy!
Moze nie bedzie tak zle. Primo mozna miec wiecej bohaterow w armii, moze w takim wypadku inny bohater staje sie dowodzacym i on dorzuca swoje bonusy. Secundo: po herbacie byloby, kiedy glowna sila armii lezy w bonusach bohatera, czyli bohater z bardzo wysokimi statystykami, za to marna armia. Jesli wielkosc armii bedzie odpowiednio duza, wtedy nawet bez bohatera moze sobie poradzic. Z drugiej strony jesli sily sa wyrownane taka strata na poczatku walki moze byc przewazajaca. Poczekamy, zobaczymy.
|
vitold
2001-06-15 13:29:47
|
Re: Ciekawe njusy!
To byłoby niegłupie rozwiązanie coś jak ABS plus poduszki powietrzne, gdyby była jeszcze możliwość przęjęcia artefaktów nieprzytomnego bohatera przez innego znajdującego się w tej konkretnej armii i wykorzystanie ich przeciw wrogowi byłoby miodnie. Ewentualnie ukrycie wszelkich statystyk ukazujących: siłę ataku, obrony itp. bohaterów przed wrogim graczem np trzech bochaterów w armii dwóch na wabia i jeden full wypas wtedy wróg musi wybierać którego atakować co daje poptrzebny czas na rozprawienie się z jego armią (pod warunkiem że oprócz bohaterów mamy np: 300 behemotów) pozdrawiam
|
vitold
2001-06-15 03:49:54
|
Re: Ciekawe njusy!
Witam wszystkich maniaków serii HOMM, cieszę się że istnieje takie forum w języku polskim, to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość (jeżeli ktoś chce może z niego pojechać). Od momentu kiedy pojawiły się pierwsze wieści o następnej części homm przeglądam wszelkie newsy na jej temat. Na stronie Jaskini Behemota znalazłem wywiad z Marantheą, Mam pytanie do forum dotyczące udziału Herosa w bitwie: Czy w wypadku jego śmierci (utraty przytomności) armia którą dowodzi traci wszyskie punkty premii jakie daje jej bohater i czy może zaistnieć sytuacja że wojska samoistnie postanowią uciec (zostawiając samego herosa na polu bitwy).
Pozdrawiam wszyskich Herosów z tego forum
|
E1ias
2001-06-15 04:55:33
|
Re: Ciekawe njusy!
> Czy w wypadku jego ¶mierci (utraty przytomno¶ci) armia którą dowodzi traci wszyskie punkty premii jakie daje jej bohater i czy > może zaistnieć sytuacja że wojska samoistnie postanowią uciec (zostawiając samego herosa na polu bitwy)
Bonusy wynikajace z cech bohatera raczej na pewno (bo sa one dodawane, kiedy tenze bohater dowodzi armiami, a kiedy lezy trupem, to raczej trudno mu dowodzic), te z artefaktow pewnie tez, bo artefakty trzeba nosic na sobie, zeby mialy jakis efekt. Jako ze czesc armii moga stanowic inni bohaterowie, wiec tak dokladnie to nie wiadomo czy taka armia moze uciec czy nie. Skoro armia moze sie poruszac bez herosa, wiec niby moglaby uciec, ale jak wtedy mialaby sie zjawic po bitwie? Bohaterzy trafiaja do tawern (albo i nie z uwagi na ograniczenia tawern w HOMM IV do bohaterow z danych miast), a armie dokad?
|
ObywatelEracji
2001-06-13 15:45:55
|
Re: Ciekawe njusy!
Behemocie, nie badz taki skromny - tlumaczenie jest moim skromnym zdaniem zawodowe! Juz pare dni temu zastanawialem sie nad tym... jak tez moze wygladac Jennifer Podczas tworzenia HoMM III byla "tylko" level-dezajnerka w kilkuosobowym skladzie, a wiec musi byc ambitna i niezwykle utalentowana kobieta skoro po kilku latach powierzono jej tak odpowiedzialna funkcje. ...á propos´interwju, bardzo intrygujace sprawy m.in. mozliwosc odbierania wojska i drzewko 9-u podstawowych zdolnosci, w tym Scouting (?). Roznorodnosc bohaterow bedzie zapewne niczym w "Diablo 2" albo i lepiej. Jeszcze jedno mi spokoju nie daje i nurtuje niepomiernie: ile Jenny ma lat i co robi po pracy?
OE - zauroczony ta babka
|
Behemoth the Barbarian
2001-06-12 16:21:21
|
Re: Ciekawe njusy!
Możliwe, że coś zwaliłem przy tłumaczeniu... tak to jest jak się rozumie po angielsku, a nie umie powiedzieć po polsku.
Zdaje się, że główna osoba zespołu tworzącego wygląd gry.
|
Behemoth the Barbarian
2001-06-09 14:27:10
|
Re: Ciekawe njusy!
Na Astral Wizard zamieszczony został wywiad z Marantheą - lead-designerką Heroes III i IV. Niebawem go przetłumaczę i wrzucę na stronę.
|
misza
2001-06-12 15:42:38
|
Re: Ciekawe njusy!
Ciekawe rzeczy ona mowi: wplyw dyplomacji, urok przeciwnika, piraci, zapowiada sie coraz ciekawiej. A wzasadzie kto to jest lead-desigerka?
|