Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Dreppin
2001-06-19 06:31:25


funkcje w edytorze
mam takie przemyslenie-pomysl na temat edytora scenariuszy

jak wszyscy wiemy w h3 kazdemu zamkowi mamy przyporzadkowany jakis rodzimy rodzaj terenu (wszystko wskazuje na to ze w h4 bedzie tak samo), a do kazdego terenu rozne odpowiedniki lokacji, gor, lasow itp.

jesli wiec tworzymy mape w ktorej zakladamy, ze gracz sam moze wybrac rodzaj swojego zamku, to jednak i tak jestesmy zmuszeni samemu wybrac wyglada okolicy, no a potem dochodzi do tego, ze taki Tower stoi wsrod potokow lawy. w zwiazku z czym moznaby bylo zrobic cos w rodzaju random (tu wstawic las, gora etc.) analogicznie do random town. i zeby to spelnialo swoja role, to moznaby wprowadzic wlasciwowsci elemntu, ze jego wyglad (czyli przynaleznosc do danego terenu) zalezy od danego zamku...

uf... ale namotalem ;) mam nadzieje ze wszyscy zrozumieli moja idee ;)
Behemoth the Barbarian
2001-06-19 10:28:28


Re: funkcje w edytorze
Przecież w HoMM4 miasta będą zmieniały wygląd w zależności od terenu.
E1ias
2001-06-20 01:19:53


Re: funkcje w edytorze
To ze beda zmienialy wyglad nie znaczy wcale, ze jednostki i bohaterzy z tych miast nie beda mieli bonusow zwiazanych z okreslonym typem terenu, tak jak jest teraz. Wtedy takie ustawianie terenu 'pod wybrany typ miasta' byloby bardzo uzasadnione.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous