Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Dreppin
2001-06-06 11:18:48


Pare pomyslow
Mam nadzieje ze nie bede powtarzal czyjichs pomyslow, bo nie zdazylem jeszcze przeczytac starych postow

na poczatek pare kosmetycznych zmian jakie proponuje:
- wiecej slotow na umiejetnosci
- oddzielenie miejsc na pierscienie i rekawice

bardziej powazne:
- bardziej zlozone funkcje w edytorze, np. umieszczanie eventow nie wedlug daty, a np. czasu jaki uplynal od jakiegos innego wydarzenia np. zdobycia zamku, pokonania herosa
- mozliwosc nauki umiejetnosci za pomoca skilla Scholar, zeby nie bylo zbyt latwo, to heros musi miec Scholara na najwyzszym poziomie, tak jak i uczona umiejetnosc, a uczen dostanie ja dopiero przy nastepnym level-up'ie
- bohaterowie ze specjalona zdolnoscia-jednostka moga ja upgradowac bez pomocy zamku czy fortu

raczej niemozliwe (przy tak zaawansowanej fazie produkcji)
- jednostki 7 lev z h3 takie jak smoki czy behemoty nie powinny byc dostepne w zwyklych miastach i urodziskach, a jedynie poprzez eventy i rozne takie. Za to powinny byc co najmniej kilkakrotnie mocniejsze, sadze ze zwiekszyloby to realizm gry
Behemoth the Barbarian
2001-06-06 11:38:48


Skomentuję te bardziej poważne ;)
- bardziej zlozone funkcje w edytorze, np. umieszczanie eventow nie wedlug daty, a np. czasu jaki uplynal od jakiegos innego wydarzenia np. zdobycia zamku, pokonania herosa

To jest dobry pomysł, szczególnie do map fabularnych.

- mozliwosc nauki umiejetnosci za pomoca skilla Scholar, zeby nie bylo zbyt latwo, to heros musi miec Scholara na najwyzszym poziomie, tak jak i uczona umiejetnosc, a uczen dostanie ja dopiero przy nastepnym level-up'ie

Nowy system skillów zapewne uczyni coś takiego niemożliwym

- bohaterowie ze specjalona zdolnoscia-jednostka moga ja upgradowac bez pomocy zamku czy fortu

Moim zdaniem miałoby to zbyt duży wpływ na balans.

- jednostki 7 lev z h3 takie jak smoki czy behemoty nie powinny byc dostepne w zwyklych miastach i urodziskach, a jedynie poprzez eventy i rozne takie. Za to powinny byc co najmniej kilkakrotnie mocniejsze, sadze ze zwiekszyloby to realizm gry

Osobiście jestem przeciwny supersilnym i jednocześnie słabo dostępnym jednostkom.

Poza tym, witam na forum Jaskini! :)
Adamek
2001-06-06 22:04:26


Witam po dluuuggggiiiiieeejjjjjj przerwie ..........
postaram sie nadrobic straty i ponownie uczestniczyc w forum aktywnie!!
Kilka moim uwag - po zapoznaniu z screnami z H4!
Poki co wszystko mi sie podoba!
Jedyna uwaga do pola walki - nie widac jego rozmiarow...
Moim zdaniem powinna byc ikonka widok pola walki w postaci mapki jezeli oczywiscie bedzie taka koniecznosc
misza
2001-06-07 17:28:06


Re: Witam po dluuuggggiiiiieeejjjjjj przerwie ..........
Witamy szanownego kolege. Gdzies to byl jak Cie nie bylo :) Sporo ciekawostek Cie ominelo, chyba ze sledziles forum, ale nie uczestniczyles w dyskusjach.
Adamek
2001-06-07 20:37:57


Re: Witam po dluuuggggiiiiieeejjjjjj przerwie ..........
Niestety nie sledzilem co sie dzieje na forum.
Teram bede mial troszke wiecej czasu i moze poczytam co sie dzialo. Lecz gdybys mogl kilka ciekawostek zebrac co wartoi poczytac to niesamowite dzieki. Moze przesli na maila prywatnego...
Z gory dzieki!
misza
2001-06-08 17:52:37


Re: Witam po dluuuggggiiiiieeejjjjjj przerwie ..........
Hmm, ten tego, jak to bylo... Acha na poczatku to byl chaos :) A tak powaznie to chyba jednak nie jestam w stanie. Toc to ponad osiem miechow Cie nie bylo! Troche przez ten czas sie Topicow nazbieralo. Pozostaje mi zyczyc Ci milej lektury, no i mnostwa nowych ciekawych pomyslow. Do wrzesnia niedaleko :)

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous