Author
|
Comment
|
Dreppin
2001-06-06 11:18:48
|
Pare pomyslow
Mam nadzieje ze nie bede powtarzal czyjichs pomyslow, bo nie zdazylem jeszcze przeczytac starych postow
na poczatek pare kosmetycznych zmian jakie proponuje: - wiecej slotow na umiejetnosci - oddzielenie miejsc na pierscienie i rekawice
bardziej powazne: - bardziej zlozone funkcje w edytorze, np. umieszczanie eventow nie wedlug daty, a np. czasu jaki uplynal od jakiegos innego wydarzenia np. zdobycia zamku, pokonania herosa - mozliwosc nauki umiejetnosci za pomoca skilla Scholar, zeby nie bylo zbyt latwo, to heros musi miec Scholara na najwyzszym poziomie, tak jak i uczona umiejetnosc, a uczen dostanie ja dopiero przy nastepnym level-up'ie - bohaterowie ze specjalona zdolnoscia-jednostka moga ja upgradowac bez pomocy zamku czy fortu
raczej niemozliwe (przy tak zaawansowanej fazie produkcji) - jednostki 7 lev z h3 takie jak smoki czy behemoty nie powinny byc dostepne w zwyklych miastach i urodziskach, a jedynie poprzez eventy i rozne takie. Za to powinny byc co najmniej kilkakrotnie mocniejsze, sadze ze zwiekszyloby to realizm gry
|
Behemoth the Barbarian
2001-06-06 11:38:48
|
Skomentuję te bardziej poważne ;)
- bardziej zlozone funkcje w edytorze, np. umieszczanie eventow nie wedlug daty, a np. czasu jaki uplynal od jakiegos innego wydarzenia np. zdobycia zamku, pokonania herosa
To jest dobry pomysł, szczególnie do map fabularnych.
- mozliwosc nauki umiejetnosci za pomoca skilla Scholar, zeby nie bylo zbyt latwo, to heros musi miec Scholara na najwyzszym poziomie, tak jak i uczona umiejetnosc, a uczen dostanie ja dopiero przy nastepnym level-up'ie
Nowy system skillów zapewne uczyni coś takiego niemożliwym
- bohaterowie ze specjalona zdolnoscia-jednostka moga ja upgradowac bez pomocy zamku czy fortu
Moim zdaniem miałoby to zbyt duży wpływ na balans.
- jednostki 7 lev z h3 takie jak smoki czy behemoty nie powinny byc dostepne w zwyklych miastach i urodziskach, a jedynie poprzez eventy i rozne takie. Za to powinny byc co najmniej kilkakrotnie mocniejsze, sadze ze zwiekszyloby to realizm gry
Osobiście jestem przeciwny supersilnym i jednocześnie słabo dostępnym jednostkom.
Poza tym, witam na forum Jaskini! :)
|
Adamek
2001-06-06 22:04:26
|
Witam po dluuuggggiiiiieeejjjjjj przerwie ..........
postaram sie nadrobic straty i ponownie uczestniczyc w forum aktywnie!! Kilka moim uwag - po zapoznaniu z screnami z H4! Poki co wszystko mi sie podoba! Jedyna uwaga do pola walki - nie widac jego rozmiarow... Moim zdaniem powinna byc ikonka widok pola walki w postaci mapki jezeli oczywiscie bedzie taka koniecznosc
|
misza
2001-06-07 17:28:06
|
Re: Witam po dluuuggggiiiiieeejjjjjj przerwie ..........
Witamy szanownego kolege. Gdzies to byl jak Cie nie bylo Sporo ciekawostek Cie ominelo, chyba ze sledziles forum, ale nie uczestniczyles w dyskusjach.
|
Adamek
2001-06-07 20:37:57
|
Re: Witam po dluuuggggiiiiieeejjjjjj przerwie ..........
Niestety nie sledzilem co sie dzieje na forum. Teram bede mial troszke wiecej czasu i moze poczytam co sie dzialo. Lecz gdybys mogl kilka ciekawostek zebrac co wartoi poczytac to niesamowite dzieki. Moze przesli na maila prywatnego... Z gory dzieki!
|
misza
2001-06-08 17:52:37
|
Re: Witam po dluuuggggiiiiieeejjjjjj przerwie ..........
Hmm, ten tego, jak to bylo... Acha na poczatku to byl chaos A tak powaznie to chyba jednak nie jestam w stanie. Toc to ponad osiem miechow Cie nie bylo! Troche przez ten czas sie Topicow nazbieralo. Pozostaje mi zyczyc Ci milej lektury, no i mnostwa nowych ciekawych pomyslow. Do wrzesnia niedaleko
|