Author
|
Comment
|
chatifnat
2001-05-01 16:18:00
|
nowe screeny
Co sadzicie o nowych zdjęciach?? Moim zdaniem są całkiem fajne, z wyjątkiem tych fortyfikacji, które mają chyba być zamkami. Tragiczne, pozostaje mieć nadzieję, że to jedynie ich wersja beta, i że zostaną zmienione zanim gra zostanie wydana... reszta wygląda bardzo ładnie, mi przypadły do gustu zwłaszcza lodowce
A tak swoją drogą wśród nowych umiejętności drugorzędnych widziałem black magic, o której pisałem oraz stealth[o tym pisał ktoś inny]. Jak widać chłopaki z 3do korzystają z forum; ciekawe czy dostaniemy tantiem ))) Udało się komuś rozszyfrować pozostałe nowe skille??? napisy są cholernie niewyraźne..
Aha, czy te małpkopodobne stworki walczące z armią to jakieś młode behemoty??? troche wychudzone
Pozdrawiam ch.
PS Czy ktoś z was rozumie do czego służy to 7slotów na dole, niektóre z nich zajęte są przez herosów, a niektóre przez stwory.. co się pod tym kryje???
|
Guinea
2001-05-07 20:49:46
|
Poza tym...
wyjątkowo mocne gradobicie mogłoby powodować obrażenia u jednostek, a złe warunki atmosferyczne utrudniać latanie (np. jednostki latające miałyby 1/2 pkt ruchu)
|
misza
2001-05-11 15:15:53
|
Re: Poza tym...
Masz na mysli niski pulap chmor No to podczas zamieci snieznej, czy mocnej ulewy rany zadawane przez smoki tez trzeba zredukowac. A tak juz calkiem powaznie to warunki atmosferyczne powinny miec wplyw na magie: ulewa - magia wody +25% obrazen, magia ognia -25%, czy cos w tym rodzaju. Tylko ze te szkoly magii w Heroes 4 troche sie zmienia wiec nasza dyskusja moze sie okazac jakby nie na temat. Tak czy tak mysle ze warto ja prowadzic no bo wkoncu milo jest pogadac w takim towarzystwie
|
chatifnat
2001-05-02 16:33:31
|
re
Herosi chyba nie tylko pomagają, ale sami biorą udział w walce. Na screenie 7 i 8 pokazana jest ta sama armia. A o tym, że heros=kobieta_w_czerwieni walczy z behemotami świadczy to, że nad jej głową jest ikonka z liczbą jednostek [cholernie to odkrywcze;)]. Poza tym w jej charakterystykach na screenie 8 jest health i damage. Gdyby była tylko obserwatorem i spellcasterem, te parametry byłyby bez sensu.
Ale chyba będzie możliwość walki bez podstawowego herosa, inaczej jego ryjek nie pojawiałby się w slotach dla wojska (na screenach z Jaskini to zawsze lewy slot w górnym rzędzie)
|
E1ias
2001-05-03 10:58:56
|
Re: re
Z opisu wynika, ze herosi beda walczyc razem ze swoja armia (chociaz jesli health odpiada hp, to wartosc 100, ktora tam wystepuje nie jest najwyzsza jak dla tak istotnego uczestnika walki), moga rowniez dobierac do swojej armii innych bohaterow, jak rowniez beda mozliwe armie w ogole bez bohatera, tylko z samymi jednostkami.
|
Dante
2001-05-03 11:38:58
|
GwaltuRety!
Zalozenia: Herosi sa traktowani jak zwykla jednostka. Kazdy z nich moze rzucic 1 czar na ture.
Teza: Lepiej jest miec 3 magow zamiast 3 wojownikow.
Dowod: Kazdy czarodziej moze rzucic 1 czar na kolejke. Niech beda to: ExpStoneskin, ExpBloodlust, ExpPrayer. Teraz w 1 kolejce gracz z 3ma czarodziejami ma +16 do ataku, +16 do obrony, +4 do predkosci. W drugiej kolejce poleci ExpShield, ExpFortune, i ExpMirth. A wiadomo ze duzo latwiej wytrenowac 3 czarodzieji z ktorych kazdy rzuci 2 czary podczas bitwy, niz 3 porzadnych wojownikow. Pomyslta tez o kombie Eagle Eye + Sholar - bohater z tymi teraz niedocenianymi zdolnosciami w czworce moze byc powodem zwyciestwa.
|
misza
2001-05-04 07:21:59
|
Re: GwaltuRety!
No nie szalal bym az tak bardzo Jezeli Bohaterowie maja miec 100 HP to nie jest zbyt trudno ich usmiercic i gdy Ty bedziesz rzucal czary Twoj przeciwnik moze sposcic Ci lanie
|
Dante
2001-05-04 08:32:53
|
Re: GwaltuRety!
Naiwny....
To 100 oznacza, ze albo bohaterowie beda odporni chociaz czesciowo na magie (patrz katapulta - Iplozja :<), albo beda mieli bonusy w walce wrecz, ALBO bedziemy mieli nastepna rewolucje ilosciowo-jakosciowa w Heroes4. Ostatnie wydaje mi sie najbardziej prawdopodobne.
Nie zapominaj ze czarodziejow mozna zastawic jednostkami i np produkowac po 3 grupy elementali na kolejke.
|
misza
2001-05-04 08:51:27
|
Re: GwaltuRety!
Albo, albo, albo... Zobaczymy co chlopcy z 3DO wymysla. Osobiscie mam nadzieje, ze nie tak latwo bedzie ubic herosa, bo to byloby lekki przegiecie, ale nie porownywalbym go do katapulty
|
grenadier
2001-05-06 05:33:29
|
Jeden ze screenow
Ogladajac jeden ze skrinow (niestety, na konkurencyjnej stronie) przyszedl mi do glowy pewien pomysl i pytanie. Czemu morze, czy w ogole akweny wodne (he he) nie zamarzaja w okolicy, gdzie snieg lezy wszedzie na matce ziemi. Mysle, ze bylo by ciekawiej. Na przyklad ladowanie na takim wybrzezu bylo by utrudnione albo niemozliwe, a przejscie po lodzie wiazalo by sie z ryzykiem utraty czesci wojsk. A moze w ogole w grze powinny zmieniac sie pory roku, a warunki pogodowe mialy by wplyw na ruch wojsk, walke itp.
|
misza
2001-05-07 08:21:13
|
Re: Jeden ze screenow
Pomysl z opadami sniegu i deszczu jest ciekawy, kazdy kto nie ma "Znajdowania Drogi" mialby problemy z poruszaniem sie. Moznaby dodac jeszcze wyladowania atmosferyczne i gradobicie. Opady podczas bitwy zmiejszalyby obrazenia zadawane przez lucznikow. Jeszcze jedno: wiadomo ze na terenie podmoklym czy wrecz bagiennym szarza kawalerji jest nie mozliwa, wiec proponuje zlikwidowac jej bonus.
|
chatifnat
2001-05-02 13:31:08
|
miasta w h4!!!!
na stronie www.strategyplanet.com/homm/ pojawily sie opisy miast w h4, warto tam zajrzec
|
lopez
2001-05-01 23:02:31
|
Re: nowe screeny
Ta istota to chyba jednak wychudzony behemoth. Tak przynajmniej stoi na stronie www.toheroes.com/heroes3
|
Guinea
2001-05-01 20:14:43
|
To nie behemoty...
tylko GORYLE!!!! ;) Te sloty... może będziemy dołączać bohatera do grupy stworzeń żeby lepiej walczyły... to gdzieś już było Ogólnie screeny mi się podobają. Tylko miasta jakieś takie kwadratowe. :)
|