Author
|
Comment
|
lopez
2001-03-13 06:46:51
|
Mosty i mielizny
Czy nie myśleliście o tym, żeby rzeki w HoMM były naprawdę rzekami i stanowiły rzeczywistą przeszkodę. Wtedy można by było odgradzać teren nie tylko lasem czy górami ale też rzekami. A przejść można by było przez mosty ew. miejsca zwane mieliznami. Można by też zgłosić pomysł, aby można było przekraczać rzekę wpław ale wiązałoby się to ze stratą np. 1/2 armii (ale można w ten sposób uratować bohatera, którego ściga silniejszy przeciwnik). Również na mieliznach mogłaby ginąć część wojsk (tak jak teraz w wirach wodnych).
|
lopez
2001-03-22 05:56:45
|
Re: Mosty i mielizny
A gdyby szybciej wyszły na drugi brzeg i wyprzedziły bohatera mogłyby robić za zwiadowców
|
Guinea
2001-03-14 23:28:16
|
Armie latające...
i Water Elementals chyba by się nie topiły, co nie?
|
jOjO dwarf
2001-03-14 23:33:38
|
Re: Armie latające...
a Fire Elementals i parę innych takich mogłoby mieć hydrofobię (w razie ochoty przeprawy w bród!)
howgh
|
E1ias
2001-03-21 02:27:46
|
Re: Armie latające...
Za to smoki moglyby rzeke po prostu wyparowac plomieniem albo tez po prostu wypic (co jednak jak wiemy nie konczy sie dla smokow przyjemnie).
|
lord jox
2001-03-22 05:44:17
|
Water Elementals
powinny mieć możliwość przeprawiania się przez rzeki bez strat, a także po zmniejszonych kosztach ruchu.
|
E1ias
2001-03-22 05:48:02
|
Re: Water Elementals
Moze i bez kosztow ruchu, ale na pewno czesc jesli nie wszystkie water elementale odlaczylaby sie od bohatera, zeby sie popluskac w wodzie albo poplynelaby sobie wzdluz rzeki.
|
lopez
2001-03-14 23:11:58
|
Re: Mosty i mielizny
Widzę, że pomysł się spodobał. Mam tylko nadzieję, że myto będzie mniejsze niż obecny koszt poddania się w walce, bo inaczej to nie będzie miało sensu.
PS. Nie wiem czy ma sens wymyślanie nowych pomysłów do HoMM4, bo gra jest już pewnie na ukończeniu i chyba już nic nowego nie da się wnieść do niej (podobno ma wyjść gdzieś na jesieni, ale znając ich to pewnie w przyszłym roku). Zawsze można jednak traktować nowe pomysły jak dobrą zabawę.
|
jOjO dwarf
2001-03-14 23:26:45
|
Re: Mosty i mielizny
co racja, to racja
|
lord jox
2001-03-14 08:03:02
|
Re: Mosty i mielizny
Bardzo podoba mi się ten pomysł. Można by również zadbać o to aby mosty były bronione na zasadzie garnizonów. Dawałoby to przewagę nad przeciwnikiem zamykając go na swojej stronie rzeki i nie pozwalając mu przedostanie się bez strat na naszą stronę rzeki. Pozostawałby mu bród lub wpław co wiąże się ze stratą jednostek i osłabieniem.
|
jOjO dwarf
2001-03-14 08:46:24
|
Re: Mosty i mielizny
A myto!
To było coś! Gościu nie jest naszym wrogiem, ale za przekroczenie mostu płacić musi!
howgh
|
grenadier
2001-03-14 09:31:27
|
Re: Mosty i mielizny
Myto OK, tylko kto by je pobieral i do czyjej kasy. Gdybym jadac z jakas armia mial pobrac myto to po prostu wycial bym poborcow. Precz z podatkami.
|
jOjO dwarf
2001-03-14 10:48:12
|
Re: Mosty i mielizny
1. Precz z podatkami!!!
ale wracając do tematu, pisałem o sytuacji z nie-wrogiem! np. w multiplayerze mamy tymczasowe zawieszenie broni, ale przejazd kosztuje! taniej może wyjść myto, niż walka, nadszarpnięte stosunki z współgraczem
O ile zrozumiałem mosty miałyby właściciela (coś na kształt garnizonu) więc sprawa kasy jest jasna, inną rzeczą jest wysokość myta (mogłaby zależeć od armii, która się przeprawia )
howgh
|