Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
lopez
2001-03-13 06:46:51


Mosty i mielizny
Czy nie myśleliście o tym, żeby rzeki w HoMM były naprawdę rzekami i stanowiły rzeczywistą przeszkodę. Wtedy można by było odgradzać teren nie tylko lasem czy górami ale też rzekami. A przejść można by było przez mosty ew. miejsca zwane mieliznami. Można by też zgłosić pomysł, aby można było przekraczać rzekę wpław ale wiązałoby się to ze stratą np. 1/2 armii (ale można w ten sposób uratować bohatera, którego ściga silniejszy przeciwnik). Również na mieliznach mogłaby ginąć część wojsk (tak jak teraz w wirach wodnych).
lopez
2001-03-22 05:56:45


Re: Mosty i mielizny
A gdyby szybciej wyszły na drugi brzeg i wyprzedziły bohatera mogłyby robić za zwiadowców :)
Guinea
2001-03-14 23:28:16


Armie latające...
i Water Elementals chyba by się nie topiły, co nie?
jOjO dwarf
2001-03-14 23:33:38


Re: Armie latające...
a Fire Elementals i parę innych takich mogłoby mieć hydrofobię (w razie ochoty przeprawy w bród!)

howgh
E1ias
2001-03-21 02:27:46


Re: Armie latające...
Za to smoki moglyby rzeke po prostu wyparowac plomieniem albo tez po prostu wypic (co jednak jak wiemy nie konczy sie dla smokow przyjemnie).
lord jox
2001-03-22 05:44:17


Water Elementals
powinny mieć możliwość przeprawiania się przez rzeki bez strat, a także po zmniejszonych kosztach ruchu.
E1ias
2001-03-22 05:48:02


Re: Water Elementals
Moze i bez kosztow ruchu, ale na pewno czesc jesli nie wszystkie water elementale odlaczylaby sie od bohatera, zeby sie popluskac w wodzie albo poplynelaby sobie wzdluz rzeki.
lopez
2001-03-14 23:11:58


Re: Mosty i mielizny
Widzę, że pomysł się spodobał. Mam tylko nadzieję, że myto będzie mniejsze niż obecny koszt poddania się w walce, bo inaczej to nie będzie miało sensu.

PS. Nie wiem czy ma sens wymyślanie nowych pomysłów do HoMM4, bo gra jest już pewnie na ukończeniu i chyba już nic nowego nie da się wnieść do niej (podobno ma wyjść gdzieś na jesieni, ale znając ich to pewnie w przyszłym roku). Zawsze można jednak traktować nowe pomysły jak dobrą zabawę.
jOjO dwarf
2001-03-14 23:26:45


Re: Mosty i mielizny
co racja, to racja
lord jox
2001-03-14 08:03:02


Re: Mosty i mielizny
Bardzo podoba mi się ten pomysł. Można by również zadbać o to aby mosty były bronione na zasadzie garnizonów. Dawałoby to przewagę nad przeciwnikiem zamykając go na swojej stronie rzeki i nie pozwalając mu przedostanie się bez strat na naszą stronę rzeki. Pozostawałby mu bród lub wpław co wiąże się ze stratą jednostek i osłabieniem.
jOjO dwarf
2001-03-14 08:46:24


Re: Mosty i mielizny
A myto!

To było coś! Gościu nie jest naszym wrogiem, ale za przekroczenie mostu płacić musi!

howgh
grenadier
2001-03-14 09:31:27


Re: Mosty i mielizny
Myto OK, tylko kto by je pobieral i do czyjej kasy. Gdybym jadac z jakas armia mial pobrac myto to po prostu wycial bym poborcow. Precz z podatkami.
jOjO dwarf
2001-03-14 10:48:12


Re: Mosty i mielizny
1. Precz z podatkami!!!

ale wracając do tematu, pisałem o sytuacji z nie-wrogiem!
np. w multiplayerze mamy tymczasowe zawieszenie broni, ale przejazd kosztuje!
taniej może wyjść myto, niż walka, nadszarpnięte stosunki z współgraczem

O ile zrozumiałem mosty miałyby właściciela (coś na kształt garnizonu) więc sprawa kasy jest jasna, inną rzeczą jest wysokość myta (mogłaby zależeć od armii, która się przeprawia ;) )

howgh

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous