Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2
Author
Comment
grenadier
2001-06-24 03:01:27


Premiera 4.
Podobno IM Group twierdzi, ze premiera czworki bedzie 1 listopada (umarlaki sie ciesza?). Podobno PL ma byc rownolegle! Trudno w to uwierzyc po przygodach poprzednich wersji.
Hollow Tigre
2001-07-04 04:38:52


skąd jestem?
Niestety nie z Marsa, ani z Dżibutti. :)
Jestem z Warszawy (dla purystów: z Pragi). Dla Amerykanów Warszawa kojarzy się z przywoływanym już w tej dyskusji Paktem. A Amerykanie nie obawiają się zbombardowania przez Pakt Warszawski, tylko "spiratowania" ich gier. To dziwne bo przecież gra już na stadionie była (nie sprawdzałem, ale jestem o tym przekonany). Chyba nie zdają sobie sprawy z polskiej (i nie tylko) "przedsiębiorczości"- dziś premiera w Stanach, jutro w Moskwie, Warszawie i Pekinie. :)

Tak przy okazji: korzystałem kiedyś z jakiejś strony (nazwy nie pomnę) przy próbie zakupu M&M VII. W odpowiedzi na moje zgłoszenie dostałem odpowiedź, że muszą sprawdzić w moim banku czy karta istnieje, działa i czy nie jest skradziona. Lojalnie mnie uprzedzali, że niektóre banki nie odpowiadają. Ponieważ była to karta wydana przez PKO SA..., czy muszę dalej pisać?? Gry nie dostałem- uczciwie nie ściągnęli pieniędzy z konta-, karta utraciła swoją ważność, a po nową do banku się nie zgłosiłem. Do rozliczeń internetowych polecam kartę Citibank- Death Rally dostałem po tygodniu od złożenia zamówienia. Aha, nie jestem pracownikiem Citi i nie wiem jak teraz działają (po połączeniu z Handlowym).
Guinea
2001-06-29 17:52:47


Przecież dla nich...
Polska, Dżibuti czy inna Burkina Faso to naprawdę wszystko jedno. Leży cholernie daleko, nikt nie wie dokładnie gdzie, a sprzedaży gier nie liczy się w milionach. Dlatego ich g obchodzi czy IM wyda Heroesów w Listopadzie (kurcze, wzorem anglików zacząłem pisać miesiące z dużej :)), Grudniu czy też w okolicach Wielkanocy 2010. Dlatego też niewiele ich obchodzi brak patcha 1.4 a nawet 1.3. Drodzy Polacy: oni mają nas gdzieś.
grenadier
2001-06-30 01:21:31


Re: Przecież dla nich...
Przykre, ale prawdziwe. Nawet nie możemy zarządać, by Układ Warszawski ich zbombardował.
Adamek
2001-06-30 05:16:01


Re: Przecież dla nich...
Macie racje!!!
Dziwi mnie tylko fakt ze nie chcieli przeslac gierki do Polski z amazon.com. Ja u nich kupowalem filmy i nie mialem najmniejszego problemu. Jedyne co mnie wkurza to ze teraz caly czas sla spam reklamowy. Podobnie jest na yahoo.com!
Czes realizacji zamowienia to bylo jakies 20 dni :(
Zawsze przesylka jednak dochodzila :)
misza
2001-07-01 19:58:45


Re: Przecież dla nich...
Nie znam sie ma tych rozliczeniach, ale jezeli IM placi tylko za tylul to takiej firmie jak 3DO to jest rybka czy oni wydadza gierke czy nie. Co innego gdyby placili od sprzedanego egzemplaza. Ale tak chyba nie jest.
Guinea
2001-06-25 20:21:00


IM
Beh: Zwróć IM honor: PoL było PRZED HoMM3 (przynajmniej przed polską premierą HoMM3;))
Czym różni się 1.3 od 1.4 nie wiem gdyż IM nie wydał ani jednego, a w H3Complete jest od razu 1.4.

Wszystkich 'kohajomcyh' IM zapraszam do zagrania w moją mapkę Atak na IM Group
E1ias
2001-06-25 22:08:24


Re: IM
W wersji 1.4 wyrzucono obsluge laczonych artefaktow i poprawiono obsluge bocznych slotow na artefakty (chyba chodzi o wyrzucenie tego niewidocznego piatego, albo odwrotnie dolozenie, w opisie zmiany jest 'corrected'). I poprawiony jeden blad
z podwojnym rzucaniem czarow w turze.
A wersja 1.3 dodala glownie mozliwosc grania w trybie multiplayer razem z uzywajacymi SoD.

lopez
2001-06-25 23:04:43


Re: IM
A gdzie można o tym przeczytać?
Albo podeślij albo wrzuć na forum.
Behemoth the Barbarian
2001-06-26 02:10:30


Re: IM
Changes in Version 1.4

Corrected the Miscellaneous Artifact slots on the Hero's Paperdoll screen.
Removed the appearance of Combo Artifacts.
Corrected the single turn, double casting of spells during combat.
Changes in Version 1.3

Multiplayer Updates/Enhancements

Clicking on the "Chat Slider" in multiplayer no longer crashes the game.
Heroes visiting a Sanctuary can no longer be attacked by enemies with
the use of the arrow keys.
Hot Seat: Combat behaves normally when the last creatures standing for
both heroes are 'Blinded'.
Multiplayer games launched through the Heroes III, version 1.3, can play Restoration of Erathia multiplayer maps with games launched through the
Heroes III: The Shadow of Death™ program.
Note: Heroes III, version 1.3 cannot connect to multiplayer games launched through the Heroes III: Armageddon's Blade™ program.
General Updates

Dragonflies now cast weakness on the creatures they attack.
Player can control the arrow towers in siege combat if their defending
hero has the artillery skill.
Heroes available from the adventure map taverns are the same as the
heroes in the town taverns.
Changed the formula for the necromancy skill. It is now based on a
skeletons hit points.
Heroes can now leave creature stacks to guard mines.
Non-upgraded creatures can be recruited from an upgraded
creature dwelling inside the town.
Campaign briefing screen now displays an icon representing scenario
difficulty.
AI hero will now value shooter enhancing artifacts depending on the
amount of ranged attack troops they have.
AI controlled monsters will now avoid the moat when castle walls have
not been breached.
Points for finding the grail are now included in the final score when
the game is won from a saved game.
Customizing a hero will no longer remove the catapult from the hero's
inventory.
Memory issues regarding low memory, stored graphics, and town defense
have been resolved.
Monsters can no longer attack a hero visiting a trigger spot if that
hero is not touching the monsters trigger.
When threatened, AI hero will now protect the castle instead of going
after the grail.
Flying monsters no longer stand in place for the entire battle because
of obstacle placement.
Using the "Resurrection" spell at a low level extensively during
combat will not make the price to surrender a negative number.
Clicking on "Max creatures" after performing a sacrifice at the Altar
of Sacrifice will not crash the game.
Slider on the Altar of Sacrifice will now reset.
Heroes exiting the shroud during Repeat Opponent Turn will not be
invisible.
Wandering monsters on water now have a one square attack radius
similar to wandering monsters on land.
"Next Creature" and "Start Combat" buttons no longer disappear if the
game was minimized and restored.
The hero selector buttons on the adventure screen no longer disappear
after viewing the scenario information screen.
Resolved an issue with the hero getting off a ship during Replay
Opponents Turn.
Special Victory Condition: "Build Grail in any town" now functions
correctly and no longer crashes when you look at the Scenario
Information screen.
Using hot keys such as "D" for "Divide" in the town screen no longer
causes a phantom click or other aberrant behavior.
Pressing the "T" key when a player doesn't have any town no longer
causes an illegal operation.
Clicking on a hero's equipped artifact in the kingdom overview screen
will not switch automatically to the backpack and cause odd game
behavior.
Creatures with the "Berserk" spell cast upon them will now move towards
the nearest creature if they can't reach an enemy in one turn.
Owning more than 51 map creature dwellings does not crash the game.
It is no longer possible to fly into a mountain and stop using the
arrow keys.
You now visit adventure objects instead of flying over them while using
the arrow keys.
Re-hired heroes no longer get multiple stable bonuses.
If a garrison hero was eliminated during his turn, using Replay
Opponent Turn no longer causes him to appear permanently in the
visiting hero slot.
Pyramids no longer give the "Fear" spell.
Player can no longer dismiss a hero's entire army.
misza
2001-06-26 02:45:08


Re: IM
No tak, a mialem cicha nadzieje ze ktos inny bedzie wydawca "czworki"... IM dobrze idzie z wydawaniem gier ktorych nie tlumacza np. Red Alert 2, czy Battle For Dune, z tymi zbytnio sie nie opoznili. Natomiast gry ktore tlumacza na polski... no to kazdy chyba wie. Ostatnio przypatruje sie ich "walce" z Cossack'ami: juz prawie pol roku gra jest na rynku, a oni jak zwykle przesowaja termin wydania. Tak ze Panowie: jezeli Herosi ukaza sie na gwiazdke tego roku to bedzie naprawde wielki sukces.
Kornugon
2001-06-26 14:44:42


Wydawca wersji PL
wg mnie (nie chce robic nikomu reklamy, ale...) wydawca wersji polskiej powinno byc CDP... why? najlepsze spolszczenia w najkrotszym czasie (Torment, BG1 i 2, D2, D2:LoD), opoznienia jesli byly, to bardzo male...
powtarzam, to nie jest reklama ;)
misza
2001-06-27 01:39:32


Re: Wydawca wersji PL
Owszem CD Projekt bardzo ladnie pod tym wzgledem zalatwia sprawe, jedynie pewien obsuw mieli z Settlersami 4. Jak chcesz wiedziec co jakis czas temu pisalismy o IM to zachecam Cie do lektury topicow "Premiera Armagedon's Blade PL" w Tawernie :)
Behemoth the Barbarian
2001-06-27 11:02:27


Re: Wydawca wersji PL
Słyszałem sporo dobrych rzeczy o CD Projekt. Byłoby spoko, gdyby oni lokalizowali Heroes 4. IM się nie nadaje do tak dobrych gier (jeśli w ogóle się do jakichś nadaje).
lopez
2001-06-27 21:28:19


Re: Wydawca wersji PL
To może napisz o tym do 3DO. Podaj propozycje, powody, to może coś z tego wyjdzie?
Hollow Tigre
2001-06-29 01:39:17


Re: Wydawca wersji PL- do Lopeza
Ja pisałem do 3do kiedy nie chcieli mi sprzedać SoD via internet( bo opóźnienie w wydawaniu AB w Polsce doszło do pół roku, czy coś koło tego).
Pisałem im żeby się nie wygłupiali albo zmienili wydawcę w Polsce. Odpowiedzi (na tę część listu) nie było. Pisali tylko że polityka firmy nie przewiduje wysyłania gier za granicę. Co ciekawe to samo odnośnie SoD napisało mi amazon.com, czego już zrozumieć nie mogłem.
grenadier
2001-06-29 07:47:22


Re: Wydawca wersji PL- do Lopeza
Wzięli Cię za Marsjanina?
Kornugon
2001-06-29 11:47:14


Re: Wydawca wersji PL- do Lopeza
nio chyba :)
albo moze za obywatela Dżibuti? ;) ))
Kornugon
2001-06-28 07:58:52


Re: Wydawca wersji PL
ano grze mogloby to tylko wyjsc na dobre...
lopez
2001-06-26 21:40:01


Re: Wydawca wersji PL
A co zalicza się do "Combo Artifacts"?

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous