Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Dreppin
2001-06-27 13:02:37


neutrale
pomyslalem sobie, ze swiat neutralnych (poza zamkami) moglby byc dosc ciekawy, gdzyby

- byli neutralni herosi (np. ze specjalizacją neutralna jednostka), do rekrutacji w wolnostojacych tawernach
- mozliwosc upgrade'u neutralnych jednostek np. w hill forcie
- niektore neutralne jednostki moglyby byc 'sprzymierzone' z pewnymi zamkami, np. w h3 boar - stronghold, mumia - necropolis itp. nie psulyby morale tym miastom itd.

poza tym kilka idei o artefaktach:

- artefakty dla dobrych i zlych heroesow
- w miescie moznaby budowac 'swiatynie', aby przechowywac artefakty zwiazane z miastami jak rozne czesci statuetki legionu
vitold
2001-07-01 01:19:49


Re: neutrale
Witam
Bardzo trafne spostrzeżenia, szczególnie do gustu przypadło mi to o artefaktach dla dobrych i złych bohaterów byłoby super gdyby bohatrowie źli nie mogli używać artefaktów przeznaczonych dla dobrych bohaterów i vice versa. Trzeba by jednak dobrze dobrać liczbę i możliwości artefaktów dla poszczególnych charakterów herosów w grze aby nie zachwiać równowagi rozgrywki być może autorzy gry wprowadzą kilka takich artefaktów.
Pozdrawiam
lopez
2001-06-27 21:35:26


Re: neutrale
Może się wypowiem w kwestii artef. czesci statuetki legionu.
Też uważam, że powinno się je zostawiać w miastach podobnie jak graala. Bo na wynajęcie dodatkowego herosa zwykle szkoda mi kasy, a noszenie tego przez innego herosa i wracanie na 7 dzień do zamku jest dosyć kłopotliwe.
grenadier
2001-06-28 07:10:15


Re: neutrale
Pomysł z herosami neutralnymi i jednostkami jest godzien rozpatrzenia. Można by do tego dodać jeszcze inne rzeczy. Na przykład tylko takich bohaterów można wynajmować na określony czas i do wykonania określonego zadania. Po jego wykonaniu (ew. po upływie czasu kontraktu) wracałby do tawerny, w której został wynajęty.
Zgadzam się także by miasta miały swoje sloty na artefakty. Nie tylko na legionistę, ale na przykład modyfikujące parametry bohatera aktualnie przebywającego w garnizonie. W slotach można by było także umieszczać artefakty działające na atakującą miasto armię.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous