Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
vitold
2001-06-18 08:13:40


Hero design
W jaskini Behemota przeczytałem że w czwartej częsci homm mają się pojawić setki bochaterów, ciekaw jestem czy w czasie walki będzie zaznaczona jakoś ich indywidualność (chodzi mi tylko i wyłącznie o wygląd zewnętrzny) np: mamy czarodziekę która wygląda na powiedzmy 80 lat, jest stara i pomarszczona natomiast na polu bitwy wyglądem powala miss świata;)
ObywatelEracji
2001-06-18 12:01:36


Re: Hero design
...zastanawialem sie nad tym, aczkolwiek nieco wspak... otoz wziawszy pod uwage ilosc jednostek w hommIV (60), czyli mniejsza niz obecnie, moznaby mniemac, ze bedzie wlasnie tak jak piszesz... byc moze w zamian poswiecono wiecej wysilku indywidualnemu wygladowi i charakterowi bohaterow... ktorzy rowniez beda liczeni jako jednostki, co w rezultacie daje wieksze urozmaicenie postaci/stworzen... mysle, ale palca uciac nie dam :)

A tak na marginesie to witam Cie!!! Ja tutaj takze od niedawna...
Sewrey
2001-06-18 14:51:49


Re: Hero design
Fajnie byłoby gdyby wygląd herosa zmieniał się także w zalężności od noszonych artefaktów np. bohater posiadający hełm chaosu wyglada inaczej niż z hełmem jednorożca (coś na wzór Diablo2) ...ale to chyba pomysł do HOMM5 ;)
E1ias
2001-06-18 22:03:15


Re: Hero design
I taki bohater z helmem jednorozca moglby sie w czasie bitwy ukryc posrod jednorozcow. Przy odrobinie szczescia moglby sie nawet w tym czasie rozmnozyc ;)
grenadier
2001-06-19 01:22:12


Re: Hero design
Zoofil??? (nie mylic z milosnikiem ogrodow zoologicznych)
Ale z tym zmieniajacym sie wygladem boh. to fajny pomysl.
Sewrey
2001-06-19 02:05:39


Re: Hero design
Jeśli do zmieniającgo się wizerunku bohatera dodamy jeszcze różnorodność wyglądu wierzchowców to praktycznie w jednej grze nie ma szans na spotkanie dwóch identycznnie wyglądających herosów... :)
Adamek
2001-06-19 04:24:13


Re: Hero design
Jak bohater ma sie zmieniac w zaleznosci od posiadanych artefaktow (swietny pomysl) to moze byc powinien czar ktory umozliwia zmiane wizerunku, np. zamiana na czarnego smoka albo peasanta...
a moze niewidzialnosc?? :)
Wowczas mozemy kryc naszego bohatera przed atakami i maskowac jego sile!
Co wy na to?
E1ias
2001-06-20 01:36:24


Re: Hero design
Czar niewidzialnosc moglby byc ciekawy. Juz sobie wyobrazam to puste pole bitwy, z ktorego dobiega tylko szczek broni, jeki umierajacych i od czasu do czasu rozblyska jakis rzucony czar. Dla postronnych wrazenie musialoby byc niezle.
grenadier
2001-06-20 01:46:49


Re: Hero design
W tym pomysle cos jest. Nie chodzi mi o niewidzialnosc, ale o widok z zewnatrz. Moze by w HoMM 5 dodac opcje nagrywania bitwy z roznych ujec kamery i potem odtwarzania starcia. W Jaskini potem mozna by sie wymieniac co efektowniejszymi starciami.
Adamek
2001-06-20 03:56:09


Re: Hero design
moze byc nawet seria screenshot'ow odtwarzanych co dwie trzy sekundy....
niezly pomysl!
(chociaz replay walki jako film - brzmi super!!!!!)
jOjO dwarf
2001-06-20 07:56:42


Filmy edukacyne ;)))
Na ZP planujemy pkaz sztuk walki ;)

Gutek jako sensei ;)
i chodzi mi po głowie pomysł, coby nagrać Jego walkę i zapodać do Jaskini (jak się zgodzi ;) )

natomiast problem jest taki: jak to zrobić?

czy ktoś coś nagrywał z HoMM? Chodziłoby wszak o odwzorowanie wykonywanych w czasie bitwy ruchów (no mogłyby być screen shoty, ale nie w fazie kompa (a to też może być ciekawe))

poradźcie, może są jakieś sprytne programiki do tego?
Behemoth the Barbarian
2001-06-20 08:02:25


Jak się zgodzi Gutek, czy Jaskinia? ;)))
Nigdy nie próbowałem czegoś takiego. Można by łapać screeny, trzeba znaleźć jakis program, który może łapać screen za screenem i może uda się zrobić coś w rodzaju "filmu".
Kornugon
2001-06-20 12:13:31


Re: Jak się zgodzi Gutek, czy Jaskinia? ;)))
mam pomysl do Homm 5 : walki w stylu Myth, prawdziwa TAKTYKA przez duze T, A, K, T, Y, K i A !!!!!!!!!!!
nio i filmiki ze starcia black dragons vs gold dragons bylyby SZALENIE efektowne !!!!!
grenadier
2001-06-21 04:30:31


Re: Jak się zgodzi Gutek, czy Jaskinia? ;)))
Tu chodzi jeszcze o cos - Akademia Wojenna w Jaskini byla by wtedy z prawdziwego zdarzenia. Bo nad screenami czy przebiegiem walki mozna dyskutowac. A z drugiej strony - zadania jak w szachach - jakas trudna sytuacja taktyczna i kto najlepiej z niej wyjdzie.
jOjO dwarf
2001-06-21 05:32:27


Re: Jak się zgodzi Gutek, czy Jaskinia? ;)))
Bravo Mości Grenadierze!

zatem dział zagadek otwieramy?

Kto pierwszy przyśle zadanie do rozwiązania???
Behemoth the Barbarian
2001-06-21 12:04:09


ZAGADKA
Masz w armii 50 Sharpshooters, 1 Dragonfly i atakujesz Fort, w którym jest 100 Behemotów.

Twój hero ma:
Basic Offense, Basic Archery, Basic Wisdom, Basic Ballistics, Basic Armorer, Expert Water Magic

W księdze czarów Cure.

Jak bez strat pokonać Behemoty?
jOjO dwarf
2001-06-21 12:26:51


Re: ZAGADKA
zatem proponuję przeniesienie tej części wątku do Akademii!!!
jOjO dwarf
2001-06-21 12:21:38


Re: ZAGADKA
No, Imperatorze!
a gdzie mapka zagadkowa ma swoje miejsce w Jaskinii???

ale thx za piękny początek!

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous