Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Hollow Tigre
2001-07-25 02:43:46


bohaterowie w HoMM IV
Poruszona kiedyś przeze mnie sprawa pt. "Czy bohaterowie dodają swoją siłę ataku/ obrony do jednostek pod swoim dowództwem?" znalazła, zdaje się, rozwiązanie. Otóż bohaterowie będą mieli "zasięg oddziaływania" na podległe jednostki. Barbarzyńcy większy niż inni (co jest oczywiste).

Zniecierpliwionych dalszych informacji odsyłam do preview Gamespot'u.
gamespot.com/gamespot/sto...77,00.html
Hollow Tigre
2001-07-25 23:50:03


HoMM IV
Lepiej nie robić sobie przerwy od 3doComm... Kiedy jestem w pracy i mam chwilkę czasu (czytaj: zawsze) siedzę w Jaskini przed Wyrocznią (i czekam aż ktoś poruszy jakiś temat- ostatnio rzadko się to zdarza!) albo odwiedzam 3docommunity.

Uczestniczyłem wczoraj w krótkiej, ale za to ciekawej dyskusji: otóż zanosi się że niewidzialność (stealth) będzie całkiem potężna- będziesz mógł chodzić sobie herosem po planszy- zajmować kopalnie, śledzić ruchy nieprzyjaciela itp. Na poziomie grand master masz szansę że nikt cię nie zauważy- potrzebny będzie heros przeciwnika także z wysokim poziomem niewidzialności (powinno to być raczej scouting). Może też dorzucą jakiś czar, który będzie pomagał w odkryciu bohaterów niewidzialnych.
Zrozumiałem to tak, że np. podchodzisz sobie pod miasto przeciwnika- niebronione (ile razy to się zdarzało!) i wchodzisz do niego jak do własnego... Łatwizna! Chyba, że obrońcy miasta wypatrzą cię z wysokich zamkowych wież i przekażą dowódcy że należy się zbroić i ustawić na murach (czytaj: tam gdzie nie sięga fog of war widzisz wszystko).
Jeśli miasto będzie bronione to cóż...wiem że bohater aby korzystać z niewidzialności musi chodzić sam, ale jeśli masz wystarczająco dużo umiejętności magicznych to albo rzucisz jakiś czar ofensywny (lightning bolt, a nawet hipnozę!) albo przyzwiesz parę żywiołaków i może wystarczy...

Zastanawiam się tylko czy jeśli wraży bohater będzie chciał wejść na pole aktualnie zajmowane przez F-117 hero to zdekonspiruje go czy nie...

Przy okazji: nie grałem w AoW ani w Disciples, więc granie w HoMM IV będzie nowością. Nie wiem tylko czy 3do liczyło na to, że nikt nie grał w nic innego poza serią HoMM i MM?
Dreppin
2001-07-26 06:03:00


Re: HoMM IV
nie chcialbym przechwalac panow z NWC, ale sadze, ze oni chyba beda potrafili odpowiednio zaadaptowac te nowosci, aby nie wplynely na rownowage gry, zreszta jak sadze potwory na mapie beda raczej potrzebne do ochrony konkretnych miejsc, wiec nie bede sie specjalnie ruszac choc z drugiej strony, wyobrazcie sobie XL-ke z mnostwem poruszajacych sie potworow, na te kilkuhexowe ruchy traciloby sie cholernie duzo czasu...
Behemoth the Barbarian
2001-07-25 06:49:58


Re: bohaterowie w HoMM IV
Dzięki... znowu zrobiłem sobie przerwę od 3do community :)

Przeczytałem w tekście, że zauważone zostało podobieństwo Heroes IV do Age of Wonders i Disciples, o czym pisałem też na stronie. Szkoda, że gra, która nie miała konkurencji teraz bierze pomysły od konkurencji...

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous