Author
|
Comment
|
misza
2001-12-11 23:54:53
|
Nowe informacje
Tyle nowych informacji o H4, a w Obsydianowej cisza. Czy wszyscy tak jak ja, czytaja je uwaznie i zloszcza sie, ze jeszcze nie ma tej gierki? Co Wy na to, ze kopalnie trzeba bedzie dopiero pobudowac i to nie za male pieniadze (zdaje sie, ze na jednym ze screenow widzialem sume 4tys), oraz ze zasoby beda sie wyczerpywac. Chociaz ta ostatnie pojawi sie dopiero w dodatku, ale to nam daje odpowiedz na pytanie czy 3DO przewiduje dodatki do czworki
|
Sezerp
2001-12-12 00:17:56
|
Re: Nowe informacje
IMHO - fajny pomysl - na pewno jest to utrudnienie. Gdyby jeszcze mozna bylo burzyc kopalnie przeciwnikowi, byloby bardzo ciekawie. Swoja droga ciekawe, czy w HoMM IV na poziomie Impossible bedzie sie startowac z zerem surowcow. Zauwazcie, ze wtedy gra moglaby sie zrobic naprawde "Impossible" (kopalnie kosztuja, wiec trudno zdobyc jakiekolwiek surowce, tymczasem przeciwnik moze budowac kilka budowli jednego dnia i ma na to pieniadze).
BTW: czy ktos wie, czy beda nadal istanialy takze "normalne" kopalnie - tj. takie gotowe do "oflagowania" ?
Podoba mi sie tez rozwiazanie kwestii zasiegu lucznikow i redukcji obrazen, gdy jednostka jest oslaniana przez inna.
A co sadzicie o likwidacji machin bojowych? (czy katapulta tez bedzie zlikwidowana? hmmm.....)
|
misza
2001-12-12 04:56:43
|
Re: Nowe informacje
Przegladajac screeny widac kopalnie bez flag, czyli chyba niczyje. Mysle, ze gotowe kopalnie beda na mapkach. Ale jak ktos zrobi mapke bez kopaln, bez surowcow, to zycze szczescia temu kto wystartuje na "impossible". Co do burzenia to jak zwykle jestem calkowicie za, juz kiedys o tym pisalem. Podoba mi sie mozliwosc niszczenia wszystkiego i wszystkich, nie tylko w uczciwej walce
|
Don Ash
2001-12-12 06:49:44
|
Re: Nowe informacje
Z tego co gdzie wyczytałem, to bramę będzie można rozbić za pomocą Balisty z Haven.
P.S. moje informacje są nieco nieaktualne, więc lepiej je sprawdzcie.
|
jOjO dwarf
2001-12-12 07:02:56
|
Re: Nowe informacje
a jeśli chodzi o surowce, to mam nadzieję, że będzie można na mapie zdefiniować "odkrywanie nowych złóż"
tzn. np: dopiero po jakimś czasie w określonym miejscu dostępnna jest żyła złota, na której można postawić kopalnię
bo chyba nie jest tak, że w H4 latały jakieś satelity i im pięknie oznaczyły wszelkie złoża???
a tak, w miarę czasu coś tam się nowego pojawia i warto wtedy nadal patrolować teren...
eh, marzenia
|
misza
2001-12-12 07:55:23
|
Re: Nowe informacje
Mysle ze zloza beda zaznaczone od razu wszystkie, chociaz z drugiej strony, moze beda sie pojawiac, tak jak wyleg stworow w trojce - tydzien cyklopa i pelno cyklopow w kolo. A co powiecie na latanie bohatera posiadajacego tylko uskrzydlone (latajace) stwory? Przeciez to byl dokladnie nasz patent!
|
jOjO dwarf
2001-12-12 08:38:23
|
Re: Nowe informacje
;)))
wszak Imperator dosyłał niusy
a wogle to przeglądałem ostatnio pomysły (forumowe) do czwórki i aż dziw ile jest ich w zapowiedziach
|
misza
2001-12-12 08:56:16
|
Re: Nowe informacje
Jakis czas temu tez to sobie poczytalem i umiescilem swoje spostrzezenia na forum pub9.ezboard.com/fthebehe...=157.topic . Pomimo iz nie tylko Beh slal informacje do 3DO i w sumie nie wiadomo, ktore sa tylko naszego pomyslu, to i tak jak z kims bede gral, nie omieszkam mu powiedziec: O to byl jeden z naszych (Jaskiniowcow) pomyslow
|
ObywatelEracji
2001-12-12 15:19:30
|
Re: Nowe informacje
Rzeczywiscie, pomyslow Jaskiniowcow w czworce mozna zauwazyc sporo. I pomyslec, ze niektore zdawaly sie byc tylko "wishful thinking", a tu masz. Plusy nowego Heroesa sa tak duze, ze w rezultacie buzia sie cieszy. Mapy maja byc wieksze, przynajmniej w odczuciu gracza - no juz chocby to mnie wielce raduje ! Dwustronne wlasciwosci wiekszosci artefaktow (cos kosztem czegos) to tez bardzo dobra mysl. Szkoda, ze Fizbina i temu podobnych nie bedzie ; ) Jest jedna rzecz, ktorej nadal nie trawie i jest to rozbudowa zamku - stawianie dowolnej ilosc budynkow w ciagu jednego dnia. Byc moze o czyms jeszcze nie wiemy bo nie wiem jak oni to sobie wyobrazaja...
|
Dreppin
2001-12-12 23:28:45
|
Re: Nowe informacje
OE - masz racje, z tymi budynkami to nie moze byc tak poprostu, ja kiedys myslalem ze moze kazde miasto mogloby by miec cos jak wskaznik populacji, ktory zalezalby od stopnia rozbudowy, a wskaznik populacji to sila robocza.. wiec moze mozna byloby rozdzielac 'robotnikow' miedzy konkretne budowy.. poza tym np. 4-levelowy dwelling moglby sie budowac dluzej, np. wydajemy rozkaz, a budynek pojawia sie dopiero po 2-3 dniach..
|
lopez
2001-12-13 00:02:42
|
Re: Nowe informacje
Czyli coś na kształt budowania budowli specjalnych w Red Dragon (kto grał ten wie o co chodzi).
|
Don Ash
2001-12-14 09:07:40
|
Re: Nowe informacje
A mi jednak odpowiadał system: 1 dzień, jeden budynek. W tej chwili, jesli będzie to tak jak ja sobie to wyobrażam, to gra straci jedną ze swoich poważniejszych cech. Będzie to też (ale o tym już Beh pisał w jednym z niusów) gra bardzo niezbalansowana, na wyższych pozizomach gry. Jest jednak całkiem możliwe, że będzie to inaczej niż mi się wydaje i kto wie? może się mi to nawet spodoba...
|
Dreppin
2001-12-14 11:24:24
|
Re: Nowe informacje
Don Ashu: bardzo watpie, zeby tworcy gry wstawili jakis zupelnie nieprzemyslany element, na pewno bedzie zmienione cos jeszcze dla zachowania rownowagi..
jOjO: dlaczego uwazasz, ze namiot jest nierealistyczny? nie czytales 'Sagi o wiedziminie'? pamietasz bitwe pod Brena? tam w srodku siedzi wlasnie taki niziolek ;>>>
|
jOjO dwarf
2001-12-14 13:39:20
|
Re: Nowe informacje
;) bitwę po Brenną pamiętam ;)))
ale...
tam właśnie było dobitnie widać, że sam namiot to za mało, bo czegoś w nim może zbraknąć, a to bandaży, a to spirtu, a to innego eliksiru
i dlatego!
|
Dreppin
2001-12-16 12:28:35
|
Re: Nowe informacje
mnie dziwi taka rzecz: wiadomo ze barbarzynca nie bedzie mogl rzucac czarow, ale wiadomo tez ze sa tylko 4 niemagiczne skille, a kazdy bohater bedzie mogl miec 5 umiejetnosci. wiec co z pozostajacym wolnym slotem? czy barbarzynca bedzie mogl sie nauczyc jakiejs magii, i tak nic mu to nie da..
|
Sezerp
2001-12-17 01:44:20
|
Re: Nowe informacje
Myślę Dreppinie, że to jest po prostu tak, że jeśli Barbarzyńca nauczy się magii, to zmienia klasę na jakąś "magiczniejszą" - np. Battle Mage or something. Na podobnej zasadzie, jak Cleric może zostać Paladynem jeśli nauczy się walki.
Edit: nidawno wyczytalem, ze Barbarian moze nauczyc sie magii, ale bedzie to bardzo trudne
|
Dreppin
2001-12-17 09:43:08
|
Re: Nowe informacje
dopiero teraz zorientowalem sie, ze barbarzynca nie jest klasa zaawansowana.. to troche zmienia postac rzeczy.. ale jednak wybierajac zaawansowana klase wcale nie musi wybrac klasy magicznej, moze np. oprzec ja na skillach combat i tactics (nie wiem co to bedzie za klasa, jakis wojownik albo rycerz pewnie).. nie wiem, niejasne to troche...
|
Unregistered(d)
2001-12-25 06:24:27
|
Re: Nowe informacje
Mi tez niezbyt sie podoba to budowanie wielu budowli jednego dnia. Glupawo zapowiada sie tez "warlordsowe" przesylanie jednostek - z tego co rozumiem to moze prowadzic do roznych przegiec.
|
Sezerp
2002-01-16 02:00:50
|
Re: Nowe informacje
Niedawno autorzy stwierdzili, ze jednak bedzie ograniczenie na tempo budowania zamkow (jedna budowla na dzien na zamek). No i dobrze.
Natomiast moze Was zmartwi, ze w podsstawowej wersji Homm 4 nie bedzie losowego generatora map. Byc moze pojawi sie on razem z dodatkiem.
|
Ingham
2002-01-16 06:29:00
|
Re: Nowe informacje
I bardzo dobrze, że nie będzie generatora map! One były beznadziejne! A jak jeszcze ktoś wygenerował sobie mapkę i mówił, że ją zrobił sam (nawet gdy ją trochę kosmetycznie poprawił) to już był szczyt lekceważenia tych uczciwych twórców! Mi, jako recenzentowi(chociaż Beh mi nic na razie nie zleca!), się to bardzo podoba!
|