Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2
Author
Comment
Sewrey
2001-09-20 13:38:26


Re: Demony i ożywieńcy w jednym zamku...
Wyrzucenie wampirów z Necropolis to chyba jakaś pomyłka, klimat Nec może duuużo na tym stracić :P
Dziwne pomysły mają tfu-rcy homm4
grenadier
2001-09-21 00:02:13


Re: Demony i ożywieńcy w jednym zamku...
Wydaje mi się, że nie jest to aż takie dziwne, tylko że my (gracze) przyzwyczailiśmy się do czegoś innego. To połączenie nie jest jeszcze takie dziwne, bo autorzy mogli pomyśleć o jeszcze bardziej cudacznych hybrydach zamków.
Sezerp
2001-09-17 22:43:30


Bez watpienia na razie nie ma się czym martwić.
Chciałem tylko zwrócic uwagę, ze ogólna "miodność" gry została (miejmy nadzieję) podniesiona kosztem modyfikowalności. A to, że gra będzie dopracowana na pewno nie jest powodem do zmartwienia.

I zgadzam się: to dobrze świadczy o NWC, że stawia wyżej grywalność od możliwości robienia kasy na tym samym pomyśle. Inna sprawa, że na forum pojawiły się głosy, że liczba zamków - "tylko" sześć - to właśnie objaw "pazerności" twórców, którzy z góry nastawiają się na kolejne dodatki.



ObywatelEracji
2001-09-18 02:55:35


Re: Bez watpienia na razie nie ma się czym martwić.
Witam Cie i ja, Sezerpie !
Wybacz, zem taki spozniony, ale czas moj przebywania w Jaskini (i nie tylko) ograniczony zostal dosc surowo ostatnimi czasy w zwiazku z czym probuje gospodarzyc nim tak, aby wszedzie gdzie byc musze, byc przynajmniej po trochu ; )
A jesli mowa o modyfikowalnosci HOMM IV: pewnie mieli to na uwadze w trakcie jej powstawania, tak mysle. Ze wzbogaceniem gry o jednostki, zamkowe lub neutralne, nie powinno byc problemow. To samo dotyczy obiektow w terenie i artefaktow. Rzeczywiscie, zamkniety system magii (wraz z koegzystencja szkol magii, czyt. pentagram) jest mogloby sie zdawac paleniem mostow za soba, ale kto ich tam wie... ; ) Jakis Conflux albo inne miasto na planie wyzszym (astralnym ? Phantasmagoria ? ; )) moze nam zafunduja...
misza
2001-09-19 02:30:32


Re: Bez watpienia na razie nie ma się czym martwić.
Zdziwil bym sie bardzo gdyby 3DO nie zrobilo przynajmniej jednego. Osobiscie obstawiam trzy :) Heroes 2 - jeden dodatek, trojka - dwa, no to czworka... chyba ze wzor jest jakis inny i bedzie ich wiecej. Co do zamkow to tez pomyslalem o jakims Conflux z pelna magia po postawieniu Grala ;) , ale moze to bedzie Forge...
Sewrey
2001-09-19 03:10:20


Re: Bez watpienia na razie nie ma się czym martwić.
Z tym Forge to chyba trochę przesadziłeś misza, taki zamek nie może pojawić sie w świecie HOMM bo niszczyłby jego spójność (i między innymi dlatego odrzucono ten pomysł)

A co do dodatku to na pewno będzie nie jeden, pomyslów raczej nie zabraknie, a poza tym można wydać dodatek bez nowego miasta a tylko z nowymi lokacjami/jednostkami/bohaterami/kampaniami...
misza
2001-09-19 03:57:57


Przesadzilem, przesadzilem
Z Forge napewno :) , z pelna magia raczej tez, ale co do dodatkow to pozostaje przy trzech. Chyba zeby bylo ich wiecej.
grenadier
2001-09-20 01:37:48


Re: Przesadzilem, przesadzilem
Może też byc tak, że w zależności od tego, kiedy ukaże się piąta część (jestem pewien, że będzie). Zapewne gdy czas będzie się przedłużac, to część pomysłów (niewykorzystanych w starej, tj. 4 części i przygotowywanych do nowej) zostanie zawartych w dodatku. Nie wykluczałbym wydania np. CD z nowymi kampaniami, bohaterami, itp. bez zmian w samej koncepcji gry.
lopez
2001-09-20 02:30:47


Re: Przesadzilem, przesadzilem
Moim zdaniem co najmniej jeden dodatek będzie zawierał nieco więcej niż tylko dodanie nowych bohaterów/kampanii/atrefaktów.

Już teraz wiadomo, że w 4 będzie sporo istot neutralnych. Są wśród nich znane z poprzednich części: wampiry, zombi, troglodyci, harpie, beholdery. Aż się prosi, żeby coś do nich dołożyć i zgrupować je w nowym zamku.
A co do systemu magii - gwiazda pięcioramienna jest figurą płaską, co szkodzi zrobić jakieś powiązania w przestrzeni?

I jeszcze mam taką uwagę: niezbyt mi się podoba wsadzenie do Necropolis jednostek z Inferna z 3. Jakoś nie pasują mi obok siebie diabły i szkielety. Ale to chyba kwestia przyzwyczajenia.
Ratboy666
2001-09-17 09:52:01


Re: Dodatek do HoMM IV ...
Witam cie Sezerp'ie. Rozgosc sie w naszej karczmie i pozwol ze na powitanie wybije z toba po kuflu tutejszego, wysmienitego piwa.
Wracajac do Herosow i dodatku do nich to i mnie sie wydaje ze wstawianie nowego zamku bedzie sie wiazalo z wiekszymi lub miejszymi zmianami w systemie. Przeciez jest tylko piec roznych szkol magii i zreszta sa one zajete, w rezultacie nowy zamek musial by opierac sie jakiejs nowej magii ( moze polaczonej) lub podobnie jak stronghold obyc sie bez niej. Watpie jednak w te ostatnie rozwiazanie, bo chociaz NWC mozemy zarzucic komercje to tworcy "herosow" przynajmniej staraja sie za kazdym razem czyms nowym nas zaskoczyc (Cornflux, nowe smoki i.t.p) Nie wiem, jak poradza sobie z wprowadzeniem nowego zamku, ale wydaje mi sie ze narazie nie ma sie czym martwic.

Zachecam cie do spersonifikowannia swojej osoby przez dodanie wybranego przez siebie portretu, w ten sposob kazdy rozmowca staje sie w wyjatkowy i jaskina nabiera wlasnego, niepowtarzalnego klimatu.

grenadier
2001-09-17 11:35:37


Re: Dodatek do HoMM IV ...
Witaj gościu. Karczmarzu, zacnego węgrzyna dla gości!
A tak do tematu, to poprzednik ma rację. Na razie nie ma się czym martwić. I tak mysle, że do momentu premiery nowa część kryć będzie tyle niespodzianek i zagadek, że wystarczy ich na długie zimowe wieczory gry :)

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous