Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Sezerp
2002-03-13 00:34:35


Cos naprawde nowego
Na rosyjskiej stronie Absolute Games
mozna znalezc informacje o tym, ze bohaterowie klas zaawansowanuch beda otrzymywac pewne bonusy, w zaleznosci od klasy.

Np. Pyromancer dostaje zdolnosc Fire Shield (tak jak Efreet)

Moja hipoteza:
Rozwijanie wiecej niz jednego Primary Skilla jest bardzo czasochlonne.
Zeby wiec nie bylo tak, ze gracze beda trenowac tylko "specjalistow" - sa dodatkowe korzysci ze zmiany klasy.
Zonek
2002-03-13 03:28:59


Re: Cos naprawde nowego
Wspaniale!! Czy moglbys jeszcze moze powiedziec, jak ta strone transformuje sie na angielskom. Moj rosyjski jest slaby :(
Dante
2002-03-13 05:15:23


Re: Cos naprawde nowego
To chyba wydaje sie oczywiste - robienie 30kilku klas ktore nie roznia sie niczym poza wygladem byloby idiotyczne. Ciekawe jak bedzie dopakowany barbarzynca, ktory bedzie mogl miec tylko 4 z 9 (a nie 5 z 9) zdolnosci pierwszorzednych ?
Czekalem na ta wiadomosc.

Moj rosyjski rowniez jest slaby, szczegolnie jesli chodzi o czytanie (te literki...), ale mam starsza rusycystke :-). Rozejrze sie na tej stronie i sprobuje cosik zrozumiec, a nuz bedzie napisane co ktora klasa ma za dopal ?
Ratboyy
2002-03-13 11:51:33


translator
Jesli ktos nie rozumie rosyjskiego to jest w internecie transtalor, pozwala on miedzy innymi prztlumaczyc rosyjska bukwe na znajome angielskie literki, co prawda jakosc tlumaczenia (czesto doslownego) zostawia wiele do zyczenia ale zawsze lepiej zrozumiec "cos" niz "nic", pozatym ajk sami sie przekonacie ubaw po pachy z tym translatorem :) .
Acha, zapomnial bym to jego adres : babelfish.altavista.com/
Dante
2002-03-13 15:32:45


To co wiadomo na pewno...
Ci bohaterowie co do ktorych nie mozna sie pomylic:

General - +1 morale
Field Marshal - +10% ataku dla jednostek
Lord Commander - +2 morale
Warden - +10% do obrony
Beastmaster - +20% do czaru Summon Wolf
Warlord - ma +5 ataku w walce wrecz
Ranger - ma +5 ataku w walce na dystans
Cardinal - +5% do Resurrection
Warlock - +10 spell pointow, i zdaje sie regeneruje +1 na dzien.
Guinea
2002-03-13 22:45:59


Re: To co wiadomo na pewno...
Macie tu wszystkich, chwilowo nie mam czasu tłumaczyć:Archer: Initial class for Preserve - No bonus
Archmage: The effectiveness of all spells increases by 20%
Assassin: The Speed and Movement of the hero are increased by +3
Barbarian: Initial class for Stronghold - No bonus
Bard: Hero always has maximum Luck
Battle Mage: The force of the spells Magic Fist and Ice Bolt are increased by 20%. Magic Fist is automatically learned (if not already known)
Beast Lord: The effectiveness of the spells Summon Wolf and Summon White Tiger increase by 20%
Beastmaster: The effectiveness of the spell Summon Wolf increases by 20%
Cardinal: Hero obtains +5% to the Resurrection skill
Crusader: Hero always has maximum Morale
Dark Lord: Melee attack reduces the Morale of the enemy to the minimum
Dark Priest: Hero gains Vampirism: for every 2 HP Damage to the enemy, 1 HP is recovered
Death Kight: Initial class for Necropolis - No bonus
Demonologist: Increases the effectiveness of the Summon Imps, Summon Cerberi, Summon Venom Spawn, Summon Ice Demons, and Summon Devils spells so that they summon +50 XP more creatures
Druid: Initial class for Preserve - No bonus
Enchanter: The effectiveness of all Summoning and Illusion spells is increased by 20%
Field Marshal: All units gain a 10% increase in Ranged and Melee Attack
Fire Diviner: The effectiveness of all fire-based spells increases by 20%
Fireguard: The hero gains complete immunity to fire-based spells. Fire-based attacks inflict only half damage
General: All units gain +1 Morale
Guildmaster: Hero has a certain chance of stunning an enemy in melee fighting. Stunned enemies cannot do anyting (including retaliate) for one turn
Heretic: Hero gains the ability to ignore all effects from Wards
Illusionist: The effectiveness of Illusion spells increases by 20%
Knight: Initial class for Haven - No bonus
Lich: Hero can temporarily age enemies: Aged enemies have their Attack reduced by 25%, their Defense reduced by 20%, and their Speed and Movement reduced by 50%
Lord: Initial class for Academy - No bonus
Lord Commander: All units gain +2 Morale
Mage: Initial class for Academy - No bonus
Monk: Hero gains Chaos Ward: 50% resistence to Chaos spells and 50% protection (increase to Ranged and Melee Defenses) against Chaos aligned units
Necromancer: Initial class for Necropolis - No bonus
Ninja: The weapon of the hero becomes poisoned: the posioned enemy takes damage every round from the time of injury until the end of combat
Paladin: Hero gains Death Ward: 50% resistence to Death spells and 50% protection (increase to Ranged and Melee Defenses) against Death aligned units
Priest: Initial class for Haven - No bonus
Prophet: Hero has Spiritual Armor which increases Ranged and Melee Defense by 25%
Pyromancer: Hero constantly has a Fire Shield which inflicts damage on any who attempt a melee attack
Ranger: Hero gains the ability to shoot (if it didn't already) and gains +5 Ranged Attack
Reaver: Hero constantly has Bloodlust (+25% Damage)
Seer: The radius of vision of the hero increases by +2
Shadow Mage: Hero is constantly surrounded by a cloud which interferes with aiming, increasing Ranged Defense by 50%
Sorcerer: Initial class for Asylum - No bonus
Summoner: Increases the effectiveness of the Summoning Skill: Hero can raise +20 XP more creatures per day
Thief: Initial class for Asylum - No bonus
Warden: All units obtain a 10% increase in Ranged and Melee Defense
Warlock: The Spellpoints of the hero increase by +10 and Spellpoints regenerate +1 per day
Warlord: Hero gains +5 Melee Attack
Witch King: Melee attack induces Fear: the enemy does not retaliate and flees several spaces
Wizard: The cost of all spells is reduced by 2
Wizard King: Melee attack reduces the Luck of the enemy to the minimum.
Sezerp
2002-03-14 00:30:44


Jeszcze troche szczegolow
Wyczytalem tez, ze klase mozna zmieniac wiecej niz raz.

Np. Knight (zdolnosc Tactics) uczy sie Life Magic i zostaje
Crusaderem. Po czym uczy sie DeathMagic i jesli poziom Death Magic stanie sie wyzszy niz poziom Tactics zostanie Dark Priest'em. Kiedy znowu wywinduje Tactics moze spowrotem stac sie Crusaderem (lyb ew. Reaverem).



Giater
2002-03-14 01:29:03


Re: Jeszcze troche szczegolow
Czy da się w tym połapać?
jOjO dwarf
2002-03-14 05:29:51


Re: Jeszcze troche szczegolow
bardzo mię się taka koncepcja podoba!

trudno opiniować na temat zrównoważenia (tudzież przewag), ale pomysł jest przedni!
Dante
2002-03-15 10:06:42


Re: Jeszcze troche szczegolow
Zastanawia mnie jedno: Dlaczego General (Combat + Tactics) ma +1 do morale, a Lord Commander (Combat + Nobility) +2 ? Co to w ogole za faworyzowanie niektorych umiejetnosci ?
Behemoth the Barbarian
2002-03-18 05:54:34


Re: Jeszcze troche szczegolow
Super! Wrzucę to dzisiaj na stronkę!
Giater
2002-03-19 00:54:41


Morale
Moim zdaniem jakieś zróżnicowanie być powinno. A jeśli chodzi o morale to wydaje mi się, że Nobility ma na nie większy wpływ niż Tactice.
Dante
2002-03-19 07:35:54


Re: Morale
Normalnie to wlasnie Tactics dopala morale, a Nobility zwieksza przyrost. Wiec o co chodzi ?
Dreppin
2002-03-21 13:03:28


Re: Morale
wlasnie o to chodzi, ze jesli ktos ma nobility, to znaczy ze jest znany i lubiany wsrod ludzi, wiec oni dobrze sie czuja pod jego komenda, a jak ma taktyke to poprostu ladnie kieruje oddzialami, ale moze byc starym prykiem, ktorego nikt nie lubi..
Dante
2002-03-22 23:49:03


Re: Morale
Chodzi mi o paradoks ze jakistam szlachcic jest lepszy w dowodzeniu niz ktos kto sie w dowodzeniu specjalizuje.
Giater
2002-03-23 10:01:15


Morale a dowodzenie
Hmm. Dowodzebnie to nie morale. Ten szlachcic moze ladnie "podladowac" swych podwladnych. Podniesc ich morale i choc jest zlym strategiem to ma gadane. A czy to jest paradoks? A coz sie dzieje w naszej polityce? Ilu takich "szlachciców" potrafi zebrac glosy choc o "strategii i taktyce" nic albo nie wiele wiedza?! moim zdaniem jest to OK

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous