Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Unregistered(d)
2000-08-21 08:14:22


Multiplayer w HoMM3
Witam,

Czy w tej przekapitalnej gierce jest mozliwosc zmiany multiplayera na chociaz taki jak np. Lords of the Realm II?
Chodzi mi o to, ze w standardowych Mplayerze nastepny gracz moze wykonywac jakiekolwiek ruchy i dyspozycje w zamkach dopiero gdy skonczy jego poprzednik. Przy kilku graczach ktorzy maja po kilku bohaterow i kilka miast gra w tym trybie staje sie baaaardzo nuzaca i skutecznie zniecheca a przeciez moze byc tak pieknie.
Informacja o turnieju dala mi pewna nadzieje, ze byc moze ze taka opcja jest ale ja jej niestety nie wypatrzylem :(
Sorry za to (byc moze dla niektorych lamerskie) pytanko, ktore byc moze juz sie pojawialo i prosze fanow HoMM3 o rade (pomoc) .
Z Heroicznym pozdrowieniem,
Mcab

Guinea
2000-09-01 19:53:55


Re: Multiplayer w HoMM3
Ja mam zupełnie inny problem. Po prostu nie mam z kim grać! Na zagranicznych serwerach nie mogę dzięki kochanemu IM-owi, który nie zrobił patcha 1.3 PL, a kumple nie lubią Heroesów, a jak mi się uda któregoś namówić na Hot Seat, to gra jak noga. Może przydał by się jakiś Multiplayer w Jaskinii?
grenadier
2000-10-30 08:24:31


Re: Multiplayer w HoMM3
Odpowiadam Mcab - jest pewien sposob na to, by qmple podczas tury kogoś innego nie usneli, albo nie wypili calego piwa przeznaczonego na ten wieczor ;) - oczywiscie jest to tylko erzatz, ale zawsze. Niedawno grajac we trzech tez meczylismy sie z tym, bo najpierw kazdy z nas wykonywal ruchy (co na początku gry trwalo krotko, ale potem ....), a pozniej komp mielil dyskiem. Wymyslilismy wiec, ze majac mape na przyklad dla szesciu przeciwnikow kazdy z nas wybiera jednego, a gramy tak, by tury nastepowaly na przemian. Nie jest to ideal, ale troche pomaga, no i seat nie jest taki hot.
Unregistered(d)
2000-08-25 02:19:52


Multiplayer w HoMM3 for Behemoth ale nie tylko
Mam nadzieje ze powtorzenienia mojego zapytania nie uznasz za jakas nachalnosc. Szczerze mowiac to liczylem na jakas porade od Ciebie lub od Graczy dlatego napisalem moj pierwszy mail wlasnie do Tawerny.
Ten multiplayer naprawde nie daje mi spokoju bo nie wierze aby CELOWO w takiej super gierce byl tylko wczesniej opisany przeze mnie tryb rozgrywki. Ja i moj Koles mamy angielskie wersje tej gierki (bez dodatkow) ale gdy kiedys zapuscilismy ja sobie w trybie MP na IPX to pierwsze piec Tur zajelo nam okolo dwoch godzin z czego godzina to bylo bierne wpatrywanie sie w to co robi przeciwnik. Mimo ze to turowka to taki MP wg mnie zabija caly urok tej gry a skrocenie czasu wykonywania jednej tury przez gracza to raczej polsrodek.
Dlatego ponawiam swoje zapytanie: czy jest mozliwosc wyboru innego trybu multiplayera w HOMM3, ktorego nie wypatrzylem? Czy tez moze jest jakis path usuwajacy ten problem lub tez jest on rozwiazany np w AB?
Jezeli tak nie jest (ku mojej rozpaczy :( ) to moze warto by bylo aby TWORCY HOMM4 jakos rozwiazali ten problem.

Klaniam sie nisko Autorowi naprawde dobrze zrobinej stronki i pozostalym uczestnikom Forum,
Mcab
E1ias
2000-08-27 22:36:13


Re: Multiplayer w HoMM3 for Behemoth ale nie tylko
HoMM jest gra turowa. Pewnie, ze mozna sobie wymyslec jakis inny sposob rozgrywki, w ktorym gracze moga wykonywac swoje ruchy rownoczesnie, ale to juz nie bedzie ta sama gra. Jest tyle roznych nieturowych gier, wiec jesli komus to nie odpowiada na pewno znajdzie wsrod nich jakas dla siebie. Jesli zmieniloby sie sposob rozgrywania w HoMM upada cala strategia: nie dogonisz juz wroga, ktorego masz w zasiegu w swojej rundzie, bo akurat on szybciej od ciebie kliknal i uciekl, nie zdobedziesz artefaktow kolo ciebie, bo przeciwnik ruszyl od ciebie szybciej, nie dotrzesz na czas do miasta, zeby je obronic, itd. Zamiast strategicznego planowania wazny stalby sie refleks i szybkosc klikania - kto pierwszy ruszy po rozpoczeciu kolejnej tury ten ma przewage. Pewnie, ze przy trybie multiplayer taki sposob gry wymaga duzo czasu, bo zywi przeciwnicy zwykle swoja ture graja znacznie dluzej od komputera, co zwlaszcza kiedy chcemy sobie pograc przez siec powoduje znaczne wydluzenie (i podrozenie) czasu gry. Recepta: wszczepic sobie lacze mozg-komputer, wtedy zamiast klikac wystarczy pomyslec, gdzie sie chce kliknac i jesli ktos mysli szybko (albo i szybciej) jak komputer gra bedzie blyskawiczna ;)
Unregistered(d)
2000-08-28 06:15:21


Re: Multiplayer w HoMM3 for Behemoth ale nie tylko
Witam,
Na pewno nie chcialem swoim zapytaniem negowac turowego charakteru Herosow. Masz racje ze ta giera jest i powinna zostac turowka. Nie mam zbyt wielkiego doswiadczenia w turowkach rozgrywanych w trybie multiplayer stad bylo moje pytanko na ktore w pewnym sensie dales mi odpowiedz za co dziekuje.
Swoja droga ciekawy jestem jak dlugo multiplayerowcy w HOMM rozgrywali (w real life) jedna gierke powiedzmy na mapie S-redniej wielkosci. Czy byla to gra bez czy z limitami czasowymi (jaki byl ich czas) i czy ogolnie rzecz ujmujac sa zadowoleni z takiego sposobu rogrywania gry.
A teraz troszke pod "Skalna Wyrocznie":
Jezeli trybu M-P w obecnej wersji nie mozna zmienic to na pewno w przyszlych Herosach mozna by jednak dac graczowi do wyboru obok trybu tradycyjnego (gracz po graczu) rowniez tryb jednoczesnego rozgrywania tury, oczywiscie tak zmodyfikowany aby wyeliminowac lub zminimalizowac ten efekt o ktorym napislaes tzn "kto pierwszy ten lepszy". Moze wystarczyloby takie ograniczenie ze pierwszy ruch jest wykonywany przez graczy wg okreslonej kolejnosci, albo (i) np zostawic graczom decyzje czy chce ogladac bitwe swojego przeciwnika czy tez nie (ograniczajac sie tylko do obejrzenia ekranu koncowego) a czas ten wykorzystac np na dzialania w zamkach. Oczywiscie to sa luzne propozycje z ktorymi nie kazdy musi sie zgodzic jednak na pewno Przyznasz ze obecny MP jest raczej malo atrakcyjny. W obecnej formie blizej mu jest do gier rozgrywanych za pomoca poczty niz do dynamicznej atrakcyjnej gierki i dlatego zmiany w nim bylyby wskazane chocby ze wzgledu na wspominane przez Ciebie drogie (dluuuugie) polaczenia z internetem.
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz
Behemoth the Barbarian
2000-08-31 14:26:39


Graliście może w "Age of Wonders"?
Tam jest wybór czy chce się rozgrywać tury jednocześnie czy w kolejności. Może i taka opcja mogłaby zaistnieć w HoMM3, ale ja jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić - Heroes jest "klasyczną" turówką.

Tak czy tak, w czasie tur przeciwnika w multiplayer (a czasem w singleplayer) po prostu robię sobie herbatę. :)
misza
2000-08-31 15:32:05


"Heroes jest klasyczną turówką"...
...i niech tak zostanie. Nie dosc ze to wspaniala gierka to jeszcze mozna w kilka osob rozegrac ja na jednym kompie!!!
Jezeli to zmienia bede musial kupic drugi koputer, aby pograc z zona.

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous