Author
|
Comment
|
lopez
2001-04-29 22:20:57
|
Czas działania czarów
Jak długo działają czary na polu walki? Od czego to zależy? Z obserwacji domyślam się, że ma to związek z umiejętn. magicznymi bohatera. Ale jaki? Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
|
Guinea
2001-05-03 20:08:12
|
Dobrze napisałem!
Dwie kolejki+bieżąca=3 kolejki. Nie byłem tylko pewien czy 3 czy 4.
|
misza
2001-05-04 00:02:12
|
Re: Dobrze napisałem!
Pole mocy dwie kolejki, chyba ze Kula Zywiolu Ziemi dodaje jeszcze jedna. Szal do momentu gdy jednostka zaatakuje, bo jesli nie to dziala caly czas. Mialem taki przypadek gdy rzucilem szal na Wyverny Monarsze, a te durne staly tak kilka kolejek. Ogolnie czary takie jak przyspieszenie, spowolnienie, blogoslawienstwo itp. dzialaja tyle kolejek ile na sie mocy czarow. Ale nie mam pojecia co sie dzieje gdy bohater ma sile czarow rowna zeru, a jest to mozliwe gdy zalozymy na glowe Helm Gromu (+10 wiedza, -2 sila czarow).
|
Guinea
2001-05-02 21:10:29
|
To nie tak!!!
Bohater ze spell power=1 czaruje na 1 kolejkę (bieżącą), bohater ze spell power=2 czaruje na 2 kolejki...itd.
Widziałeś kiedyś bohatera ze spell power=0 ???
|
Dante
2001-05-03 06:53:34
|
Re: To nie tak!!!
Poprawka - Force Field ma ustawione 2 kolejki po biezacej na sztywno, Spell Power nie ma znaczenia.
|
lopez
2001-05-01 21:17:04
|
Re: Czas działania czarów
Mam rozumieć, że 1 pkt spell power odpowiada 1 kolejce działenia czaru. Czyli boh. z spell power=0 czaruje na 1 kolejkę (bieżącą), z sp. power=1 - na 2 itd?
|
Guinea
2001-05-01 19:53:19
|
Z moich obserwacji....
-większość czarów przez ilość tur określoną przez moc bohatera -Pole Siłowe działa 3 lub 4 tury -Szał działa chyba 1 turę... a może do podjęcia kolejnej akcji przez oddział... w każdym razie armia na którą rzucono szał tylko raz zaatakuje ze zwiększonym współczynnikiem ataku -czary ofensywne działają natychmiastowo (ale to chyba jasne)
|