Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
lopez
2001-04-18 22:41:43


Czy się zmieniło?
W helpie (heroes3.hlp) do ver. 3.2 w rozdziale o zdolnościach drugorz. jest napisane:

Archery
Description        Increases the damage done by ranged attackers in the hero’s army.
Basic                Ranged attack damage is increased by 10%.
Advanced        Ranged attack damage is increased by 20%.
Expert                Ranged attack damage is increased by 30%.

Armorer
Description        Reduces the amount of damage received by the hero’s troops in combat.
Basic                Damage inflicted on troops is reduced by 10%.
Advanced        Damage inflicted on troops is reduced by 25%.
Expert                Damage inflicted on troops is reduced by 50%.

Zaś w grze (ver. 3.2) pojawia się:
archery - 10, 25, 50% (kolejno)
armorer - 5, 10, 15%

O co więc chodzi?
Czy od czasu RoE pozmieniali procenty i zapomnieli poprawić w helpie?
Czy chodzi o coś innego?
lopez
2001-04-19 21:37:34


Re: Czy się zmieniło?
W dodatku kiedyś za czasów RoE dokładnie potrafiłem policzyć sobie ilość zadawanych ran przez jednostkę. A teraz nie mogę. Ciągle coś się nie zgadza. Tylko w przypadku braku skilli drugorz. i większych grup wojska moje obliczenia się sprawdzają.
Czy w SoD pozmieniały się algorytmy liczące ilość obrażeń?
Robiłem małe testy i okzało się, że 10 aniołów nie zadaje dziesięć razy więcej obrażeń niż 1 anioł, lecz jeszcze trochę więcej. Jak to jest możliwe, czy teraz na ilość obrażeń ma wpływ liczebość grupy (oczywiśćie poza prostą wielokrotnością)?
E1ias
2001-04-19 21:54:13


Re: Czy się zmieniło?
A czy uwzgledniasz w obliczeniach poziomy offence, armorer i roznice miedzy poziomami ataku i obrony?
Bo moze porownujesz wartosci uzyskane w roznych warunkach.
A nawet jesli jest to w takich samych warunkach to jest jeszcze kwestia zaokraglen. Przyrosty ilosci obrazen wynikajace z tych rzeczy sa liczone w procentach w stosunku do wartosci standardowej (jaka wystepuje w parametrach jednostki atakujacej) i dla wiekszej ilosci atakujacych jednostek po prostu wychodzi po zaokragleniu tego wiecej, niz dla pojedynczej jednostki, kiedy czesc tego przyrostu znika z powodu zaokraglen do pojedynczych hp.
Dante
2001-05-04 05:07:11


Re: Czy się zmieniło?
A w ogole mam pytanie co sie zmienilo w paczu 1.4 z samej gry, tzn np w 1.3 Dragon Flaje dostaly Weakness przy kazdym ataku (YEaH!), a archanioly +2 klejnoty do kosztu :> ?
Behemoth the Barbarian
2001-04-19 03:56:10


Re: Czy się zmieniło?
Archery chyba jest nadal 50%, a Armorer zawsze był 15% (albo 20%, nie jestem pewien).

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous