Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2
Author
Comment
lopez
2001-03-15 05:46:40


Re: Zdolności dodatkowe.
Bawiłem się właśnie tymi skillami na mapce turniejowej CasNEC. Oto co zauważyłem:
1. Przy ciągłym Restart Scenario otrzymywałem co jakiś czas ten sam artefakt startowy i po rozegraniu walki Autoplay'em dostawałem taki sam zestaw skilli do wyboru i taki sam artefakt od pokonanego herosa.
2. Ale gdy zrobiłem New Game i dalej znów restartowałem scenariusz to przy tych samych artefaktach co poprzednio (pkt. 1) otrzywywałem już inny zestaw skilli i inny artefekt od pokonanego herosa.
3. Gdy ponownie zrobiłem New Game i znów restartowałem to otrzymywałem zestawy skilli i artefakt od pokonanego hero jak w pkcie 1.
Podsumowanie: Każda mapka ma predefiniowanych kilka zestawów (co najmniej 2) ścieżek rozwoju bohatera, które są losowane podczas New Game, zaś Restart Scenario nie zmienia tego zestawu.
wwalker
2001-03-12 06:32:51


Re: Zdolności dodatkowe.
Jeśli chodzi o moje doświadczenia w tym względzie - choć nie wiem czy mam prawo w tej chwili się wypowiadać :( - są następujące:

Ścieżka jest stała od początku gry - stanowi jedną z rzeczy ładowanych na samym początku, przy starcie nowej gry. Po walkach powtarzanych wielokrotne dostaniecie to samo do wyboru.

Po restart scenario zestaw ten się zmienia - np. w turnieju, gdy próbowałem przechodzić walki z dwoma różnymi artefaktami dostawałem różne zestawy skilli do nauczenia. Co ciekawe: gdy zaczynałem rozgrywkę z dwóch różnych restartów ale z tym samym artefaktem (Shield of dwarven lords) dostałem te same skille... czyżby zestaw skilli był powiązany jakoś z artefaktem?

Jeśli chodzi o skille nabywane w inny sposób w trakcie gry to nie widzę tu sprzeczności ponieważ można zauważyć, że zawsze gdy bohater ma jakikolwiek skill na poziomie Basic lub Advanced dostaje się do wyboru: doszkolić posiadany skill na wyższy poziom lub wziąć nowy. Skille zdobyte "w terenie" wchodzą po prostu do tej pierwszej grupy - tych, które można doszkolić.

Wwalker
E1ias
2001-03-13 03:14:10


Re: Zdolno¶ci dodatkowe.
Co do losowosci, to faktycznie w grze losowe (a i to nie do konca, bo jak na przyklad nadchodzi plaga, to mozna dlugo probowac powtarzac, zanim zniknie) jest wystepowanie rodzaju tygodni (tego/ owego/ czasem population doubled) oraz (tez do pewnego stopnia) ruchy przeciwnika, a wszystkie pozostale rzeczy, ktore sa teoretycznie losowe w praktyce zaleza od aktualnego stanu mapy i niezaleznie ile bysmy razy probowali, to odczyt z tego samego save daje nam zawsze takie same wynikiw.
Behemoth the Barbarian
2001-03-06 06:05:22


Moim zdaniem...
...na początku rozgrywki losowana jest ścieżka rozwoju dla danego bohatera.
E1ias
2001-03-12 00:49:22


Re: Moim zdaniem...
Zaraz, ale przeciez w trakcie gry bohater moze zdobyc umiejetnosci, ktorych nie ma na jego sciezce (w koncu po cos sa te czarownice i uniwersytety), czyli nie jest to zadna stala sciezka od poczatku gry.
lopez
2001-03-12 01:59:33


Re: Moim zdaniem...
Chodzi chyba o to, że ścieżka jest stała dla umiejętności zdobywanych losowo. A uczenie się w witch's hut czy universities to co innego. Pytanie tylko jak uczenie się w tych budowlach wpływa na ścieżkę rozwoju? Czy jest ona losowana od nowa po każdej wizycie w w/w budowli czy tylko modyfikowana?

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous