Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2 3
Author
Comment
E1ias
2001-08-01 21:43:17


Re: Armageddon
Przekombinowalem z ta zagadka ;) Chodzilo mi o prayer rzucony po slow. Normalnie dodaje on bonusy do ataku, obrony i zwieksza szybkosc o 5, ale jesli wczesniej byl rzucony slow, predkosc sie nie zmienia i nadal pozostaje spowolniona.
Co do armageddonu, to artefakty: zupelnie nie dajace przeciwnikowi szansy na rzucenie tego czaru: Armageddons blade, Power of dragon father, Recanters cloak, Orb of inhibition, artefakty wzmacniajace resistance oraz artefakty zwiekszajace hp: ring of live, ring of vitality, vial of liveblood a najlepiej zlozony z nich eliksir of live. Jesli przeciwnik ma jednostki odporne na Armageddon, to przyda sie takze Orb of vulnerabity, to sobie sam zrobi kuku. Jednostki oczywiscie odporne na ten czar: zlote i czarne smoki, firebirdy i feniksy, magic elementy, fire i energy elementale (te moga jeszcze rzucic protection from fire na inna jednostke), efryty i sultanskie efryty, moga byc jeszcze czesciowo odporne: jednorozce, dwarfy, golemy.
E1ias
2001-08-02 05:07:56


Jednostki
Jakie mamy w HoMM pary jednostek z przeciwstawnymi specjalnymi zdolnosciami (nie chodzi mi o nienawisci)?
Hollow Tigre
2001-08-02 06:15:48


Re: Jednostki
Archanioły (+1 morale)- Smoki 'Kościste' (-1 morale)
Halfingi (??)(+1 szczęście)- Diabły (-1 szczęście)
Magowie (zmniejsza ilość punktów magii potrzebna do rzucenia czarów)- Pegazy (zwiększa liczbę punktów magii potrzebnych do rzucenia czaru)
Dreppin
2001-08-06 22:27:48


Re: Jednostki
widze Hollow, ze pogubiles sie troche ze szczesciem niziolka, gdyz jego zdolnosc (podobna do minotaura) daje mu to, ze niezaleznie od wszelkich modyfikatorow jego szczescie (a morale minotaura) zawsze wynosi conajmniej +1
Hollow Tigre
2001-08-06 23:49:54


Re: Jednostki
Po prostu szukałem odpowiednika Diabła (w pamięci, a ta jest zawodna) i wydawało mi się, że pasuje Niziołek (zdaje się, że specjalność +1 szczęście Niziołek miał w HoMM II, ale jak piszę- moja pamięć jest zawodna).
ObywatelEracji
2001-08-07 04:08:25


Re: Jednostki
Drogi Dreppinie !

Skad masz pewnosc, ze Minotaur nigdy nie traci swej zdolnosci w postaci bonusu morale ??? Przeprowadzilem ponad 60 walk - test Minotaur vs. all - i majac w ekwipunku "Spirit of Oppression" pozbawilem go tym samym owego uzdolnienia (dlatego tez postanowiono w drodze wyjatku dla Minotaura i Archaniola ten artefakt zdjac).
Dreppin
2001-08-08 03:25:38


Re: Jednostki
Drogi Obywatelu

wcale nie twierdzilem, ze minotaura nie mozna pozbawic morale, po prostu jest on 'odporny' na modyfikatory ponizej +1, chcialem tylko wyjasnic te kwestie w odpowiedzi na post Hollow'a
lopez
2001-08-08 04:07:34


Re: Jednostki
A właśnie, że nie jest odporny.
Bo ma morale 0 jak ma Spirit of Oppresion (albo przeciwnik ma).
ObywatelEracji
2001-08-08 07:18:41


Re: Jednostki
Wlasnie o to mi chodzilo Dreppinie, ze odporny nie jest... Poparlem to przykladem modyfikatora Spirit of Oppression, ktory to pozbawia Minia morale...
ObywatelEracji
2001-08-08 07:50:58


Re: Jednostki
...ale wracajac do zagadek, kiedy (pozornie !) archanielska umiejetnosc wskrzeszania dziala ze zdwojona moca ?
lopez
2001-08-08 21:28:58


Re: Jednostki
Nie wiem kiedy pozornie, ale wiem kiedy na pewno.
Zatruta atakiem Wyverny jednostka traci przez 3 tury chyba po 30% HP. Wtedy Archanioł może wskrzesić więcej bo formuła bazuje na obniżonym HP jednostki. Zrobiłem tak aby resurektować marksmanów w CasFor. Podejrzewam, że podobnie jest z jednostką postarzoną przez Ghost Dragona.
Dreppin
2001-08-09 00:28:31


Re: Jednostki
widze, ze troche sie nie zrozumielismy mowiac 'modyfikatory' mialem na mysli np. leadership, a spirit przeciez nie daje modfikatora tylko po prostu jednoznacznie okresla morale wszystkich (w tym oczywiscie minotaurow) jednostek w czasie bitwy
E1ias
2001-08-09 05:22:25


Re: Jednostki
Niedokladnie tak z tym spirit. Ten artefakt neguje wszystkie bonusy morale, natomiast nie neguje ujemnego morale. Poniewaz mamy jednolite armie to zawsze mamy morale co najmniej +1 (+2 dla Castle), wiec w tym wypadku dziala to jak wyzerowanie morale, ale gdyby armia byla laczona albo w inny sposob dostalibysmy obnizone morale (chocby jakis Warriors tomb do odwiedzenia), to wowczas mimo posiadania spirita nasze jednostki zastygalyby czasem z braku morale.
E1ias
2001-08-15 21:59:32


Bitwy na trawce
Toczy sie bitwa na trawie (na dole trawa, w tle moga byc jakies drzewka albo wzgorza, zadnych murow) a tu trawa jakas nietypowa
a) trawa zachowuje sie jak cursed grunt (dokladniej zdarzylo mi sie to z terenem underground, ale z trawa bedzie pewnie tak samo), dlaczego?
b) jeden z bohaterow nie moze uciec ani sie poddac a drugi moze, dlaczego?
E1ias
2001-08-16 05:18:37


Wieksze smoki
smoki czerwone i zielone sa odporne na czary do 3 poziomu, zlote do 4-go, czarne calkowicie, kosciste tylko na te, ktore nie dzialaja na nieumarlych, a jaka jest odpornosc magiczna ich nowych wiekszych braci (Azure, Crystal, Rust, Faerie)?
ObywatelEracji
2001-08-16 11:40:20


Re: Wieksze smoki
Co sie tyczy "Bitwy na trawce" to obstawie a) Orb of Inhibition i b) Shackles of War (poniewaz nie ma wzmianki negujacej ich obecnosc w grze). Zas co do smokow... Azure sa odporne na czary do trzeciego poziomu (z nim wlacznie); Crystal maja pewien poziom odpornosci na czary (a wiec wrodzony Resistance); Faerie sa podatne na wszystkie czary, ale maja stale uaktywniony Magic Mirror, Rusty zdaja sie nie posiadac zadnej odpornosci na czary...
ObywatelEracji
2001-08-16 11:42:26


Re: Wieksze smoki
...jednak po krotkim namysle... Orb of Inhibition odpada... zastanowie sie jeszcze ; )
Guinea
2001-08-17 20:31:05


Co do trawki
jak bohater nie może uciec to broni miasta (bez fortu!!!). Ale żeby trawka była cursed to ja nie rozumiem.
E1ias
2001-08-17 23:21:27


Re: Co do trawki
Podczas bitwy w miescie (z fortem czy bez) teren widoczny jest taki, jaki jest odpowiedni dla miasta, ale jesli miasto bylo na cursed grunt, to bitwa toczy sie na cursed grunt, mimo iz widac trawe. Ale co do miasta moge sie mylic, ale na pewno tak sie dzieje podczas bitwy w bramie do podziemi, ktora lezy na cursed grunt. Wtedy jest widoczny teren underground, a faktycznie jest to cursed grunt.
ObywatelEracji
2001-08-18 03:32:43


Re: Co do trawki
Oj, cos chyba tym razem pomieszales Drogi Eliasie w tych zagadkach ; ))) Co do oblezenia miasta polozonego na Cursed Ground - tutaj zgoda (i pewnosc), ze teren zostaje odpowiedni dla miasta, natomiast przejmuje on wlasciwosci Przekletej Ziemi. Ten pomysl z brama do podziemi niestety juz nie, i nie tylko Cursed Ground, ale i inne nie zmieniaja wygladu terenu podczas walki. No i pozostaje jeszcze kwestia jednego z bohaterow, ktory nie mogl sie poddac... Jesli odpowiedzia jest wlasnie oblezenie miasta, to tez nie bardzo i jako kontrargument stawiam Escape Tunnel w Stronghold.

Powszechnie wiadomo, ze majac np. eksperta w Water Magic, mozemy wyczarowywac okrety. Otoz powiedzmy, ze mamy juz tego eksperta, posiadamy takze czar Summon Boat i many mamy pod dostatkiem, stoimy sobie na odslonietym brzegu, woda klarowna, bez zadnych rozbitkow czy klod drewna, ale nijak lodzi przywolac nie mozemy. Dlaczego ?

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous