Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
wwalker
2001-02-20 06:15:22


Czemu wrogowie są szybsi?
Na większości mapek, które rozegrałem zauważyłem pewną bardzo niedogodną prawidłowość: wszystkie armie wroga mają Speed in Combat powiększone o 1 względem naturalnego a moje NIE.

Czy ktoś się orientuje od czego to zależy i czy da się to zlikwidować? Zabiłem niektórych herosów i nie mieli żadnych artefaktów typu Necklace of Swiftness.
jOjO dwarf
2001-03-05 17:03:25


Podsumowanie!
Krótko!

Jest to jeszcze jeden element (własny teren dla kompowych herosów) mający podnieść atrakcyjnośc rozgrywki!

Mam szczerą nadzieję, że przynajmniej na niektórych mapkach nie było bajecznie łatwo z tą całą "sztuczną inteligencją"!

Teren zostanie i jest duża szansa, że i w Might&Magic też będzie po stronie Kompa!

howgh
Behemoth the Barbarian
2001-02-20 07:25:42


Wrodzy herosi są na "swoim" terenie...
...gdzie dostają speeda i chyba bonus do attack/defense.

Tereny i zamki:
Castle, Rampart, Conflux - trawa
Tower - Snow
Inferno - Lava
Necropolis - Dirt
Dungeon - Subterranean
Fortress - Swamp
Stronghold - Rough

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous