Author
|
Comment
|
wwalker
2001-02-20 06:15:22
|
Czemu wrogowie są szybsi?
Na większości mapek, które rozegrałem zauważyłem pewną bardzo niedogodną prawidłowość: wszystkie armie wroga mają Speed in Combat powiększone o 1 względem naturalnego a moje NIE.
Czy ktoś się orientuje od czego to zależy i czy da się to zlikwidować? Zabiłem niektórych herosów i nie mieli żadnych artefaktów typu Necklace of Swiftness.
|
jOjO dwarf
2001-03-05 17:03:25
|
Podsumowanie!
Krótko!
Jest to jeszcze jeden element (własny teren dla kompowych herosów) mający podnieść atrakcyjnośc rozgrywki!
Mam szczerą nadzieję, że przynajmniej na niektórych mapkach nie było bajecznie łatwo z tą całą "sztuczną inteligencją"!
Teren zostanie i jest duża szansa, że i w Might&Magic też będzie po stronie Kompa!
howgh
|
Behemoth the Barbarian
2001-02-20 07:25:42
|
Wrodzy herosi są na "swoim" terenie...
...gdzie dostają speeda i chyba bonus do attack/defense.
Tereny i zamki: Castle, Rampart, Conflux - trawa Tower - Snow Inferno - Lava Necropolis - Dirt Dungeon - Subterranean Fortress - Swamp Stronghold - Rough
|